Klematis Skrevet 5. april 2009 Forfatter #1201 Del Skrevet 5. april 2009 God påske Jeg henger meg på denne jeg Kose deg masse i påsken, med lille babyen i magen Gåd påske, alle sammen! Håper dere får kost dere og slappet av skikkelig! Det er hvertfall min plan Skal jobbe mandag og tirsdag, så ikke helt påskeferie enda for oss. Men vi tar en uke forlengelse etter påsken er slutt, skal bli herlig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 5. april 2009 #1202 Del Skrevet 5. april 2009 Kos dere masse med ferie når du er ferdig på jobb om et par minimale dager! Og i etterkant, når anna av hele-påsken-fri-folk er tilbake på jobb;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 5. april 2009 #1203 Del Skrevet 5. april 2009 Innom for å ønske deg en riktig fin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. april 2009 #1204 Del Skrevet 5. april 2009 Snart påske på deg Skal dere ut på tur eller blir det rolige dager hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 5. april 2009 #1205 Del Skrevet 5. april 2009 Sender over ønsker om god påske herfra også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. april 2009 #1206 Del Skrevet 5. april 2009 God påske ønskes av meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 6. april 2009 Forfatter #1207 Del Skrevet 6. april 2009 Takk for påskehilsner, alle sammen! I dag har jeg skikkelig mensenvondt i magen. Blir rett og slett litt bekymra Og nå som jeg hadde begynt å få virkelig troen på det her... Får satse på at det er normalt, selv om jeg ikke har hatt det før... Og heller prise meg lykkelig for at jeg føler meg fyllesyk døgnet rundt for tiden I dag var til og med det eneste jeg hadde lyst på til middag frossenpizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 6. april 2009 #1208 Del Skrevet 6. april 2009 Innom med en klem jeg - og legger igjen litt håp - du skal se det ordner seg heelt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 6. april 2009 #1209 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg er også litt sånn mensvondt i dag - første gang på lenge. Ekkelt, men sikkert normalt... Gåd påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 6. april 2009 Forfatter #1210 Del Skrevet 6. april 2009 Innom med en klem jeg - og legger igjen litt håp - du skal se det ordner seg heelt fint! Takk, Golden Girl! Hjelper alltid med en klem Det ordner seg nok, ja. Ikke mer smerter nå Jeg er også litt sånn mensvondt i dag - første gang på lenge. Ekkelt, men sikkert normalt... Gåd påske! Regner med det er normalt ja, mye som skal vokse og strekke seg nedi der. Rart at vi har samme følelsen samtidig og er ganske nøyaktig like langt på veg! God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. april 2009 #1211 Del Skrevet 6. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 6. april 2009 #1212 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg kjente det samme for ei lita uke sida jeg og. Ble litt bekymra først, men det er jo i grunn et bra tegn, er bare så rart når det kommer etter at det slutta i uke fem-seks. Men er sikkert ligamentene som strekkes. Håper påsken blir deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 7. april 2009 #1213 Del Skrevet 7. april 2009 Innom med en påske-! Skjønner godt at du blir bekymret av mensvondt, men det er vel mye som skjer der, så det er sikkert et godt tegnt. Ha en fin dag og en super påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 7. april 2009 #1214 Del Skrevet 7. april 2009 God påske til deg og den lille i magen :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 7. april 2009 Forfatter #1215 Del Skrevet 7. april 2009 FERIE! Reiser hjemover i morgen utpå dagen og avgårde på fjellet med familien min. Skal bli godt, selv om det nok blir litt tett siden jeg antar at det blir heller lite uteaktiviteter siden det er meldt regn hele uka... Kvalm, kvalm, kvalm i dag Tror jeg må sove litt på sofaen og håpe det går over... Men litt for alle symptomer, da... Påskeklem til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 7. april 2009 #1216 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg får fortsatt verk og murringer rett som det er, det er jo mye som skal vokse, og det skal vokse MYE! Satser på at det er helt ok med deg:)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 13. april 2009 Forfatter #1217 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg får fortsatt verk og murringer rett som det er, det er jo mye som skal vokse, og det skal vokse MYE! Satser på at det er helt ok med deg:)! Godt å høre at flere opplever disse smertene. Har ikke vært så mye plaget i det siste, kun en liten runde i dag. Da er vi hjemom en kort tur før vi drar på ny tur! Var koselig med hyttetur med familien, selv om niesen har fått oss til å se en del ting vi må jobbe med for å unngå at barna våre ender opp med å gjøre Slitsom, liten dame! Sliter med ganske kjip kvalme på ettermiddagene. Begynner normalt i 13-tiden og varer helt til middag (som i påsken har vært rundt 20). Tror kanskje det er proteinene i middagen som hjelper, men har prøvd meg på litt proteiner utover dagen uten at det hjelper nevneverdig... Men det hjelper å spise. I ti minutter Så det har blitt mye spising i det siste, har allerede lagt på meg 3,5 kg! Kan bli en utfordring å skulle bo hos 'fremmede' folk i en uke når jeg føler meg slik. Men vi kommer hvertfall til å fortelle hvorfor, så da håper jeg det er greit at jeg sover litt ekstra når det er som værst. Og plyndrer kjøleskapet i tide og utide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 19. april 2009 #1218 Del Skrevet 19. april 2009 Hvor blir det av deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 20. april 2009 #1219 Del Skrevet 20. april 2009 Håper alt står bra til med deg og den lille i magen, Klematis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 20. april 2009 Forfatter #1220 Del Skrevet 20. april 2009 Alt er i orden her! Akkurat tilbake fra ferie Fantasktisk fin uke! Veldig aktiv ferie i eksotiske omgivelser Sliiiten nå... Bare et par timer søvn i natt + litt dupping på flyet. Så måtte sove et par timer nå da vi kom hjem. Gikk veldig fint med formen min. Egentlig så forsvant alle symptomer dagen etter vi kom dit. Så slapp å være kvalm og desperat sulten. Er tilbake der nå da Men det kan like gjerne være det at jeg er så trett. Hadde trodd at jeg skulle ha en innkalling til tidlig-UL i posten når jeg kom hjem, men den hadde ikke kommet Legen trodde jo jeg ville få time i løpet av denne uka, men ser vel dårlig ut nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå