Klematis Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #961 Del Skrevet 11. mars 2009 for like langt som sist!! Du skal se du kommer helt til mål denne gangen! Ja, håper på det... Men etter å ha lest om så mange som prøver i år etter år og ikke får det til eller som har mistet 7 ganger, så føler jeg meg heldig som hvertfall klarer å bli gravid så lett! Mister vi igjen så er det nok en grunn til det. Om det viser seg å være noe med meg, så regner jeg med at det går an å ordne på et vis. Bare inne og oppdaterer meg. Ikke så mye nytt å oppdatere om i dag... Det skjer ikke noe som helst, og jeg kjenner nada til graviditeten i dag. Litt og på en gang... Går alt bra over denne helga skal jeg forresten ringe å bestille ny time for svangerskapskontroll har fått beskjed om å komme mellom uke 8 og 12. Noen forslag på hva som er best? Er det noe som helst å oppdage så tidlig som i uke 8? Eller i uke 12 for den saks skyld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 11. mars 2009 #962 Del Skrevet 11. mars 2009 Bare innom å sier hei Og for sterke streker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 12. mars 2009 #963 Del Skrevet 12. mars 2009 Hm, forskjellen på uke 8 og uke 12 er at det kan være mulig legen vil prøve å høre etter fosterlyden om du kommer i uke 12 Ha en fin dag, Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 12. mars 2009 #964 Del Skrevet 12. mars 2009 Ja, håper på det... Men etter å ha lest om så mange som prøver i år etter år og ikke får det til eller som har mistet 7 ganger, så føler jeg meg heldig som hvertfall klarer å bli gravid så lett! Mister vi igjen så er det nok en grunn til det. Om det viser seg å være noe med meg, så regner jeg med at det går an å ordne på et vis. Går alt bra over denne helga skal jeg forresten ringe å bestille ny time for svangerskapskontroll har fått beskjed om å komme mellom uke 8 og 12. Noen forslag på hva som er best? Er det noe som helst å oppdage så tidlig som i uke 8? Eller i uke 12 for den saks skyld? Hei, innom med en formiddags og syns du har ei veldig bra innstilling! Særlig det at det er en grunn når man aborterer, og var det noe fundamentalt ille med grynene, var det jo bra det skjedde tidlig, enn å miste dem langt ut i svangerskapene. Jeg driver også å føler litt på når jeg skal innom legen på svangerskapskontroll, men tror jeg vil dra tidlig, sånn ca uke 8-9. Er vel litt med å komme inn i systemet, og få lagt opp strategi videre med kontroller og jordmor og slik. Jo lengre nn venter, jo mer får vi nok vite, og som sagt tidligere, mulig med fosterlyd, men for min del som førstegangsgravid, ville jeg nok helst dratt i uke 8-9, syns det er "evig" nok å vente til da... Hehe. Men på den andre siden, er det jo relativt langt mellom kontrollene i begynnelsen, og dermed kan det jo være greit å vente, men det blir ikke meg:p Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #965 Del Skrevet 12. mars 2009 Formiddagsklem til deg også, Estrella! Har akkurat kikket i kalenderen, og det er jammen bare så vidt jeg klarer å skvise inn svangerskapskontroll i løpet av de fire anbefalte ukene... Utvidet påskeferie + en jobbreise gjør at jeg ikke har så mange valg. Det må enten bli i uke 9 eller i uke 11. Må kanskje ringe før helga for å være sikker på at jeg får time en av de få dagene jeg kan? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 12. mars 2009 #966 Del Skrevet 12. mars 2009 Innom å sier hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 12. mars 2009 #967 Del Skrevet 12. mars 2009 Formiddagsklem til deg også, Estrella! Har akkurat kikket i kalenderen, og det er jammen bare så vidt jeg klarer å skvise inn svangerskapskontroll i løpet av de fire anbefalte ukene... Utvidet påskeferie + en jobbreise gjør at jeg ikke har så mange valg. Det må enten bli i uke 9 eller i uke 11. Må kanskje ringe før helga for å være sikker på at jeg får time en av de få dagene jeg kan? :klø: Jeg tror ikke det er krise om kontrollen kommer i uke 13 heller. Er jo ikke så mye som skjer på første kontrollen uansett og man får ikke gjort så mye fra eller til. Er jo mest papirer som skal fylles ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #968 Del Skrevet 12. mars 2009 Innom å sier hei Hei! Jeg tror ikke det er krise om kontrollen kommer i uke 13 heller. Er jo ikke så mye som skjer på første kontrollen uansett og man får ikke gjort så mye fra eller til. Er jo mest papirer som skal fylles ut. Jeg har jo allerede fylt ut alle papirene da jeg var på tidligtidlig kontroll 3w+5 Men hadde vært fint å vært i uke 9, for da skal jeg på to litt aktive ferier + en jobbreise til fjerne strøk rett etterpå. Litt greit å få snakket om hva som er OK å gjøre og hva som bør unngås. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. mars 2009 #969 Del Skrevet 13. mars 2009 Nå har jeg sniklest i dagboken din Skal bli koselig å følge med deg! Selv har jeg ikke ordnet meg verken ticker eller dagbok ennå (jeg har en gammel og nedstøvet, men kommer nok til å lage en ny nå). Jeg har ikke helt kommet meg over sjokket ennå. Tror det blir litt mere realistisk etter hvert som dagene går. IKM er ikke før på søndag til meg, så det går vel litt mere opp for meg når mensen uteblir Og som forrige gang synes jeg dette er skummelt i starten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 13. mars 2009 #970 Del Skrevet 13. mars 2009 Ha en riktig god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #971 Del Skrevet 14. mars 2009 Nå har jeg sniklest i dagboken din Skal bli koselig å følge med deg! Selv har jeg ikke ordnet meg verken ticker eller dagbok ennå (jeg har en gammel og nedstøvet, men kommer nok til å lage en ny nå). Jeg har ikke helt kommet meg over sjokket ennå. Tror det blir litt mere realistisk etter hvert som dagene går. IKM er ikke før på søndag til meg, så det går vel litt mere opp for meg når mensen uteblir Og som forrige gang synes jeg dette er skummelt i starten... Koselig med nye fjes! Og gratulerer igjen med positiv test! Er det ikke spennende? Blir spennende og følge deg også. Du må henge deg på i nov/des termingklubben. Vi er ikke så mange og så aktive enda, men det kommer seg vel etterhvert når ting blir litt mer reellt Ha en riktig god helg!! God helg til deg også! Var på fest i går, det gikk kjempefint! Ingen som tydelig skeptiske til hvorfor jeg kjørte. Men en som så veldig rart på meg når jeg valgte å steke carpaccioen før jeg spiste den Ble nok sett på som litt sær Men jeg var ikke den eneste som gjorde det. Og må innrømme jeg så litt rart på hun andre som gjorde det, for hun var IKKE gravid, vindrikkingen tatt i betraktning. Ny fest i kveld. Har ikke bestemt hva 'unnskyldningen' skal være for at jeg kjører i dag. Mulig vi bare forteller det som det er. Eller ikke sier noe annet enn at jeg kjører, tror de tenker sitt men spør nok ikke hvorfor... Det blir uansett veldig koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #972 Del Skrevet 14. mars 2009 På an igjen, jeg har startet å blø... Ikke like mye som sist jeg mistet enda, men har ikke noe god følelse for dette... Der røk den gode innstillingen også! Tenker om kanskje fjellturen vi var på i dag var grunnen? For mye hopp fra stein til stein? Begynte å blø på veg ned fra toppen, enda en time å gå til bilen... Blir nok ikke noe fest i kveld, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 14. mars 2009 #973 Del Skrevet 14. mars 2009 På an igjen, jeg har startet å blø... Ikke like mye som sist jeg mistet enda, men har ikke noe god følelse for dette... Der røk den gode innstillingen også! Tenker om kanskje fjellturen vi var på i dag var grunnen? For mye hopp fra stein til stein? Begynte å blø på veg ned fra toppen, enda en time å gå til bilen... Blir nok ikke noe fest i kveld, nei... Å vennen, håper og krysser elt for deg. Håper virkelig at det kunn er en graviditets blødning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. mars 2009 #974 Del Skrevet 14. mars 2009 Håper ikke det bærer galt av sted denne gangen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #975 Del Skrevet 14. mars 2009 Å vennen, håper og krysser elt for deg. Håper virkelig at det kunn er en graviditets blødning Takk, Gossip Girl! Har ikke turt å gå på do igjen for å sjekke hvordan det sto til... Men har litt mensenvondt, så tror vel ikke det kommer noen hyggelige overraskelser om jeg tar en titt Ringte legevakten, selv om jeg ikke regner med at de kan gjøre noe fra eller til. Utrolig hyggelig dame jeg fikk snakke med! Kjempebra, for jeg har KUN dårlige erfaringer med legesekretærer på vanlige legekontor. Men dette var nok en sykepleier, kanskje de lærer litt mer empati i utdannelsen sin... Hun sa hvertfall at jeg måtte ta det med ro, helst ligge om jeg kunne. Det var ikke så mye de kunne gjøre fra eller til, men om jeg begynte å blø mer (som en vanlig mens), så ville de ha meg inn. Og ønsket meg lykke til. Begynte å grine på telefonen for jeg ble så rørt og overrasket over at hun var så hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. mars 2009 #976 Del Skrevet 14. mars 2009 Så bra med en hyggelig person i telefonen fra Legevakten da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 14. mars 2009 #977 Del Skrevet 14. mars 2009 Så bra at det finnes gode folk å møte på sliek plasser Men håper virkelig at du slipper å inn der. Legge deg på sofan å slappe av resten av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 14. mars 2009 #978 Del Skrevet 14. mars 2009 Så utrolig godt å treffe på hyggelige mennesker. Håper det bare viser seg og være skjøre slimhinner og blødningene allerede har gitt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #979 Del Skrevet 14. mars 2009 Så bra med en hyggelig person i telefonen fra Legevakten da. Så bra at det finnes gode folk å møte på sliek plasser Men håper virkelig at du slipper å inn der. Legge deg på sofan å slappe av resten av kvelden Så utrolig godt å treffe på hyggelige mennesker. Håper det bare viser seg og være skjøre slimhinner og blødningene allerede har gitt seg Takk, jentene mine! Blør enda, men ikke så mye mer. Friskt blod, men ikke slimete som sist. Beklager detaljene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. mars 2009 #980 Del Skrevet 14. mars 2009 Å nei?!? Jeg krysser virkelig fingrene for at det skal gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå