Gå til innhold

Veksthuset

Klematis

Anbefalte innlegg

Du må tenke som meg når du går til frisøren; håret vokser alltid ut igjen. Og om det ikke blir helt som du har tenkt, så er det ikke lang tid før spenner og strikk kan redde det verste (om du går for kortere varianter) Dessuten synes ofte vennner og familie jeg er kjempefin på håret når jeg gjør noe nytt, selv om jeg selv kansje ikke er stor fan med den gang. Men man venner seg til det og begynner å like det etterhvert.

Jeg skal til frisøren neste uke, aner ikke hva jeg vil gjøre. Tror jeg vil spare litt igjen nå, for klippet håret ganske kort før jul (bob). Men må få mer frisyre på det enn jeg har nå. risøren min kommer alltid med gode forslag, så jeg hører som regel på henne. Også skal jeg farge det. Det har jeg ikke gjort på evigheter pga at jeg har hatt så tørr hodebunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, sjansen for at jeg gjør det er relativt liten. ;) Googla litt hva som er vårens hårtrender, og det var langt, slett hår med lang pannelugg :fnise: Så da trenger jeg jo ikke gjøre noe for å være in!

Da kan jeg jo gledestrålende konstantere at jeg også er in! Jøss, og jeg som ikke følger med på trender og slikt! :) Stas:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Kjøpe ny deo (er helt tom...)

- Levere inn et bilde til innramming - utgikk, fant ikke bildet :forvirret:

- Glo litt i butikker

- Klippe meg? - utgikk, ingen som hadde ledig time :(

- TRENE!

Ganske fornøyd med dagens innsats så langt! :)

Fikk kjøpt meg litt klær. Alle veldig gravidvennlige, selvsagt :fnise: En jeanstights og to andre tights og to lange topper.

Og så fikk jeg trent! :hoppe: Det var superdigg! Og det pleier det ikke være før etterpå, så ble positivt overrasket av det. 45 min spinning. Formen var nok ikke på topp for det skulle ikke så mye til før pulsen skøt i været. Men lå da mellom 160-170 så og si hele timen, så er fornøyd med det! :jepp:

Nå får jeg hoppe i dusjen, på med litt nye klær og så lage meg middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet IGJEN i dag. Må jo bruke opp testene :fnise: Heldigvis så var streken tydelig sterkere enn før! :) I går var den nemlig litt svakere enn dagen før, men det var vel straffen for å teste den dagen jeg hadde lovt meg selv jeg ikke skulle :fnise:

Ellers er det en sløv, sløv dag. Må få fingern ut og rydde og gjøre litt rent før mannen kommer hjem. Er bare SÅ slapp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet IGJEN i dag. Må jo bruke opp testene :fnise: Heldigvis så var streken tydelig sterkere enn før! :) I går var den nemlig litt svakere enn dagen før, men det var vel straffen for å teste den dagen jeg hadde lovt meg selv jeg ikke skulle :fnise:

Ellers er det en sløv, sløv dag. Må få fingern ut og rydde og gjøre litt rent før mannen kommer hjem. Er bare SÅ slapp...

Jeg har testet hver dag jeg. :sjenert: I dag røyk den siste BT'en, så får vel begrense meg fremover. Til gjengjeld var strekene tilnærmet like sterke, og det er jo det jeg har ventet på, så da er det vel greit. Tenkte å kjøpe en CB i morgen, bare for å avslutte kalaset (siden jeg startet med en veldig svak en). :fnise:

Så flink du er som trener - jeg orker knapt å gå tur med hunden om dagen - er SÅ sigen. :Gjesp:

Jeg er visst også hårtrendy forresten. ;) *tøff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Så utrolig deilig at du har fått så mye energi da!! Det er jo kjempedeilig. :) Bra streken holder seg sterk! :)

Lykke til hos frisøren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er noen testetøser altså :fnise:

Var det i dag du skulle til frisøren? Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er noen testetøser altså :fnise:

Var det i dag du skulle til frisøren? Hvordan gikk det?

Her tester vi til det er tomt! ;)

Jeg er ikke noe flink til å planlegge ting på forhånd, så når det ikke ble noe frisør på lørdag når jeg fikk ideen, så har jeg ikke bestilt noe time... :sjenert: Får kanskje få ut fingeren å gjøre det en dag. Skal i fest på lørdag, så kanskje jeg skulle prøvd å fått en time på lørdag formiddag?

Fest BÅDE fredag og lørdag... Må finne på noe lurt mht alkohol da... :forvirret: Liker ikke å lyve, så bør helst være noe som er 'litt' sant.

Natta, jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet hver dag jeg. :sjenert: I dag røyk den siste BT'en, så får vel begrense meg fremover. Til gjengjeld var strekene tilnærmet like sterke, og det er jo det jeg har ventet på, så da er det vel greit. Tenkte å kjøpe en CB i morgen, bare for å avslutte kalaset (siden jeg startet med en veldig svak en). :fnise:

Så flink du er som trener - jeg orker knapt å gå tur med hunden om dagen - er SÅ sigen. :Gjesp:

Jeg er visst også hårtrendy forresten. ;) *tøff*

Så utrolig deilig at du har fått så mye energi da!! Det er jo kjempedeilig. :) Bra streken holder seg sterk! :)

Lykke til hos frisøren! :)

Ja, det er egentlig litt rart at jeg har fått så mye energi! Jeg er vanligvis veldig slapp og sløv da, kanskje jeg bare virker helt motsatt av alle andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tester vi til det er tomt! ;)

Jeg er ikke noe flink til å planlegge ting på forhånd, så når det ikke ble noe frisør på lørdag når jeg fikk ideen, så har jeg ikke bestilt noe time... :sjenert: Får kanskje få ut fingeren å gjøre det en dag. Skal i fest på lørdag, så kanskje jeg skulle prøvd å fått en time på lørdag formiddag?

Fest BÅDE fredag og lørdag... Må finne på noe lurt mht alkohol da... :forvirret: Liker ikke å lyve, så bør helst være noe som er 'litt' sant.

Natta, jenter! :klemmer:

Hehe! Det med alkohol er ikke så lett nei. Kunne jo sagt at du har fått noe rart i magen, så legen har gitt streng beskjed om at du ikke får drikke. Men det er kanskje heller et godt gravid-hint :fnise:

Ofte når man ikke drikker på fest lurer folk på om man er gravid med en gang, nesten selv om man er gutt. Som oftest spør man kanskje på tull, men tror man som oftest tenker i de baner uansett.

Kan ikke ta alkoholfri og ha det i andre flasker eller noe da? Da lyver du jo egentlig ikke, så lenge folk ikke spør om det er alkohol i det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Det med alkohol er ikke så lett nei. Kunne jo sagt at du har fått noe rart i magen, så legen har gitt streng beskjed om at du ikke får drikke. Men det er kanskje heller et godt gravid-hint :fnise:

Ofte når man ikke drikker på fest lurer folk på om man er gravid med en gang, nesten selv om man er gutt. Som oftest spør man kanskje på tull, men tror man som oftest tenker i de baner uansett.

Kan ikke ta alkoholfri og ha det i andre flasker eller noe da? Da lyver du jo egentlig ikke, så lenge folk ikke spør om det er alkohol i det :fnise:

I vår omgangskrets er det ikke veldig vanlig å ha med seg egen alkohol og holde seg til den. Vi tar kanskje med en flaske vin til verten og så deler vi alt. Og alkoholfri vin er IKKE godt, så om noen smaker av MIN flaske hadde de skjønt det med en gang...

Tror det må bli et eller annet om at vi ikke rakk bussen og jeg måtte kjøre. Selv om vi vanligvis da hadde satt igjen bilen og hentet den dagen etter... Må tenke litt på det. :forvirret:

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du ikke en snikende betennelse da, som du må ha antibiotika for? ;)

Det er vel opplest og vedtatt for lenge siden at det bare er tull at en ikke kan drikke når en går på antibiotika? :klø: Hvis jeg sier det, kan jeg like godt stå på en stol og rope ut at jeg er gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel opplest og vedtatt for lenge siden at det bare er tull at en ikke kan drikke når en går på antibiotika? :klø: Hvis jeg sier det, kan jeg like godt stå på en stol og rope ut at jeg er gravid ;)

Er fortsatt noen typer som du ikke skal drikke på ;)

Jeg "hadde" urinveisinfeksjon, og ville være sikker på at jeg ble kvitt det fort og den grunnen virka det da osm ble godkjent ;) Mammaen min som hadde fått en type antibiotika som man ikke skulle drikke på, så jeg stjal bare det navnet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken type fest er det? og må dere gå? Kan bli hjemme med feber eller omgangssyke? :fnise: i verste fall er det en løsning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk, det evige alkoholspørsmålet enhver norsk kvinne i fruktbar alder må slite med..

Ser du skriver at du ikke liker å lyve, men jeg hadde gjort det jeg. Har ingen skrupler når det kommer til å skjule tidlig graviditet. Du vet jo at riskoen er der for at du mister, og om de får mistanke kan det være veldig slitsomt i etterkant. Og uavhengig av om man mister eller ikke, er det slitsomt når folk går og mistenker før man er klar for å fortelle nyheten

Unnskyldninger jeg kunne brukt:

*Skal kjøre tidlig dagen etter

*Hatt migrene så har tatt migrene-medisin, er ikke farlig å drikke, men vil ikke risikere nytt anfall

*Kjøp vin, del med fellesskapet, nipp bare til ditt eget glass hele kvelden. Evt hell ut i vasken når ingen ser det, så det ser ut som du drikker mer. Evt si at du ikker er helt i form og derfor ikke orker å drikke mer. (etter å ha fyllt opp 1 glass)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er fortsatt noen typer som du ikke skal drikke på ;)

Jeg "hadde" urinveisinfeksjon, og ville være sikker på at jeg ble kvitt det fort og den grunnen virka det da osm ble godkjent ;) Mammaen min som hadde fått en type antibiotika som man ikke skulle drikke på, så jeg stjal bare det navnet ;)

Hm, har aldri hørt om typer antibiotika man ikke kan drikke med. Må kanskje google litt. Men siden den ene festen er med jobben så må jeg jo nesten ha noen symptomer i forkant og ta meg fri for å gå til legen for å få tak i denne antibiotikane... Så tror det blir litt omfattende løgn for den festen hvertfall :forvirret:

Hvilken type fest er det? og må dere gå? Kan bli hjemme med feber eller omgangssyke? :fnise: i verste fall er det en løsning ;)

En fest med jobb og en med noen jeg egentlig ikke kjenner så godt men som er veldig hyggelige og som jeg gjerne vil ble bedre kjent med. Har veldig lyst til å gå på begge!

Akk, det evige alkoholspørsmålet enhver norsk kvinne i fruktbar alder må slite med..

Ser du skriver at du ikke liker å lyve, men jeg hadde gjort det jeg. Har ingen skrupler når det kommer til å skjule tidlig graviditet. Du vet jo at riskoen er der for at du mister, og om de får mistanke kan det være veldig slitsomt i etterkant. Og uavhengig av om man mister eller ikke, er det slitsomt når folk går og mistenker før man er klar for å fortelle nyheten

Unnskyldninger jeg kunne brukt:

*Skal kjøre tidlig dagen etter

*Hatt migrene så har tatt migrene-medisin, er ikke farlig å drikke, men vil ikke risikere nytt anfall

*Kjøp vin, del med fellesskapet, nipp bare til ditt eget glass hele kvelden. Evt hell ut i vasken når ingen ser det, så det ser ut som du drikker mer. Evt si at du ikker er helt i form og derfor ikke orker å drikke mer. (etter å ha fyllt opp 1 glass)

Hm, en ide! Jeg kan alliere meg med mannen så tar jeg et glass jeg kan late som jeg drikker av og får han til å drikke litt av både mitt og sitt eget glass! Men når jeg ikke drikker så mye så kan jeg si noe sånn som at jeg er litt rar i magen. Ikke noe løgn, det da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så ble streken enda tydeligere i dag! :strix: Og tempen gikk opp (klarer ikke helt å slutte å tempe enda)!

Og det på dagen vi er like langt som da vi mistet sist. Så en liten milepæl er nådd. Selv om jeg kanskje egentlig tror at jeg hadde EL tre dager senere... Men når denne uka er over er vi definitivt lengre på vei enn vi noensinne har vært!

Litt kramper i dag, pittelitt kvalmish og fremdeles masse energi! Tenker meg på trening igjen i dag, blir godt. Så utrolig digg å ikke kun ha lyst til å sitte i sofaen som jeg egentlig har hatt det siste halve året! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...