Klematis Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #921 Del Skrevet 6. mars 2009 God helg, jentene mine! Hjemme alene denne helgen... Både litt godt og litt 'vondt'... Godt fordi vi gjør ikke så mye hver for oss, egentlig. Og har tilbragt veldig mye tid sammen i det siste. Han fortjener litt annen input og jeg skal prøve å være flink å trene, kanskje shoppe litt og bare kose meg i helga. 'Vondt' fordi jeg nærmer meg like langt som når jeg mistet sist. Akkurat 4 uker siden i morgen. Da var også mannen bortreist... Så selv om jeg EGENTLIG er veldig optimistisk og ikke tror at det er meningen at vi skal miste to ganger, så er jeg litt bekymret... Skulle nesten ønske jeg kunne tatt meg et stort glass, god (og dyr!) rødvin... Eller, det frister EGENTLIG ikke, bare tanken på det som frister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 6. mars 2009 #922 Del Skrevet 6. mars 2009 Men vi er her, Klematis Og denne gangen skal det gå så bra så, kroppen din måtte bare øve seg litt en gang først. Ha en god helg, og kos deg med din lille spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #923 Del Skrevet 6. mars 2009 Men vi er her, Klematis Og denne gangen skal det gå så bra så, kroppen din måtte bare øve seg litt en gang først. Ha en god helg, og kos deg med din lille spire Tusen takk, Ilja. Jeg får helt tårer i øynene når jeg tenker på hvor mye støtte det er i dere her inne! Gruppe- til hele KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #924 Del Skrevet 6. mars 2009 Da har jeg ringt hjem og fortalt at vi er gravide igjen. Mamma ble veldig glad og rørt Søsteren min ble nok også glad, men tror hun kjenner litt på at det tok så lang tid for dem når de prøvde og at det har klaffet for oss på to av to forsøk... Må innrømme at jeg føler at vi har vært litt 'for' heldige og at det er så utrolig urettferdig at det er så mange som sliter med å i det hele bli gravide... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 6. mars 2009 #925 Del Skrevet 6. mars 2009 Så koselig å fortelle det til de hjemme igjen. Skjønner jo søsteren din også om de brukte lang tid, men hun er helt sikkert kjempeglad på deres vegne. Skjønner at du er nervøs for å være alene i helgen, men jeg er sikker på at det går bra denne gangen. Som Ilja** sier, kroppen måtte bare øve seg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. mars 2009 #926 Del Skrevet 6. mars 2009 Denne gangen går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 6. mars 2009 #927 Del Skrevet 6. mars 2009 Krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen!! (Og soper med meg litt babystøv... ) Kos deg med alene-hjemme helg!! : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #928 Del Skrevet 6. mars 2009 Så koselig å fortelle det til de hjemme igjen. Skjønner jo søsteren din også om de brukte lang tid, men hun er helt sikkert kjempeglad på deres vegne. Skjønner at du er nervøs for å være alene i helgen, men jeg er sikker på at det går bra denne gangen. Som Ilja** sier, kroppen måtte bare øve seg litt Denne gangen går det bra Krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen!! (Og soper med meg litt babystøv... ) Kos deg med alene-hjemme helg!! : Tusen takk for oppmuntring, jenter! SELVFØLGELIG går det bra denne gangen! Og nå er syptomene litt på plass igjen, så da slapper jeg litt mer av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 6. mars 2009 #929 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvor ble tickeren av? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #930 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvor ble tickeren av? :klø: Min? Den er da der den...? Har ikke sett den selv på lenge, for av en eller annen grunn virker den ikke i Opera. Men nå måtte jeg inn i IE og sjekke. Og jeg ser den hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 6. mars 2009 #931 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, den er der nå. I sted var den borte vekk. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #932 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, den er der nå. I sted var den borte vekk. :klø: Tror FF sliter med litt ustabilitet. Sikkert derfor. Nei nå er det natta her, jenter! Sov godt alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 6. mars 2009 #933 Del Skrevet 6. mars 2009 Natta! Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #934 Del Skrevet 7. mars 2009 Oppe igjen. Etter å ha blitt gravid har jeg nesten blitt et A-menneske! Våkner vanligvis før vekkerklokka og får ikke sove igjen. Og i dag måtte jeg bare opp i 8-tiden... Får håpe det er for å gjøre meg klar til tidlige morninger Og jeg har faktisk MER energi nå enn vanlig, er ikke det rart? :klø: Alle jeg hører om er helt skutt og må sove, sove, sove... Så i dag planlegger jeg å trene. Og det har jeg ikke gjort mer enn en gang etter jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 7. mars 2009 #935 Del Skrevet 7. mars 2009 Så bra du har mer energi Nyte det så lenge det varer Og trening er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 7. mars 2009 #936 Del Skrevet 7. mars 2009 Oppe igjen. Etter å ha blitt gravid har jeg nesten blitt et A-menneske! Våkner vanligvis før vekkerklokka og får ikke sove igjen. Og i dag måtte jeg bare opp i 8-tiden... Får håpe det er for å gjøre meg klar til tidlige morninger Og jeg har faktisk MER energi nå enn vanlig, er ikke det rart? :klø: Alle jeg hører om er helt skutt og må sove, sove, sove... Så i dag planlegger jeg å trene. Og det har jeg ikke gjort mer enn en gang etter jul... Hmm.. hørest ut som meg De siste dagene har jeg også stått opp rundt halv ni og ni, mens jeg ellers har sovet til 11 osv når jeg har fri. Men er sikkert helt tilfeldig for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 7. mars 2009 #937 Del Skrevet 7. mars 2009 Oppe igjen. Etter å ha blitt gravid har jeg nesten blitt et A-menneske! Våkner vanligvis før vekkerklokka og får ikke sove igjen. Og i dag måtte jeg bare opp i 8-tiden... Får håpe det er for å gjøre meg klar til tidlige morninger Og jeg har faktisk MER energi nå enn vanlig, er ikke det rart? :klø: Alle jeg hører om er helt skutt og må sove, sove, sove... Så i dag planlegger jeg å trene. Og det har jeg ikke gjort mer enn en gang etter jul... Hehe, jeg våkna også og sto opp før planlagt;) (Har ikke mer energi dog), men kanskje det er fordi det er lørdag, og kroppen blir klar for tidlige morgener? Så bra at du har masse energi og er morgenfuglete, og trening er jo kjempebra. Spørs om jeg også skal gjøre det, når jeg bare har fått unna litt greier som jeg MÅ gjøre først. Håper lørdagen din blir fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #938 Del Skrevet 7. mars 2009 Så bra du har mer energi Nyte det så lenge det varer Og trening er bra Ja, SKAL komme meg på trening i dag. Spinning i ettermiddag tenker jeg. Hmm.. hørest ut som meg De siste dagene har jeg også stått opp rundt halv ni og ni, mens jeg ellers har sovet til 11 osv når jeg har fri. Men er sikkert helt tilfeldig for min del Tja, si ikke det! Skal se at linjene dukker opp i morgen! Hehe, jeg våkna også og sto opp før planlagt;) (Har ikke mer energi dog), men kanskje det er fordi det er lørdag, og kroppen blir klar for tidlige morgener? Så bra at du har masse energi og er morgenfuglete, og trening er jo kjempebra. Spørs om jeg også skal gjøre det, når jeg bare har fått unna litt greier som jeg MÅ gjøre først. Håper lørdagen din blir fin! Ha en god lørdag du også! Satser på at vi kommer oss på trening begge to! Så her er dagens plan: - Kjøpe ny deo (er helt tom...) - Levere inn et bilde til innramming - Glo litt i butikker - Klippe meg? - TRENE! Jeg er verdens største hårpyse... Skulle ønske jeg hadde hatt nerver til å gjøre noe helt nytt. Har så ekstremt stritt hår, så ingen frisyrer vil liksom 'ligge'. Må innrømme at jeg også har tenkt de siste årene at jeg ikke må finne på noe for radikart for jeg måtte ha langt hår og lang lugg til jeg eventuelt skulle gifte meg... Nå er jo det gjort, så kanskje jeg kan prøve meg på noe nytt? Får se hva frisøren sier... Men farge må jeg hvertfall, er blitt helt grå! :hår: Nå skinner forresten her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 7. mars 2009 #939 Del Skrevet 7. mars 2009 Kos deg med den solfylte lørdagen, og lykke til om du stikker innom frisyren. Blir spennende å se om du går wild, eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #940 Del Skrevet 7. mars 2009 Kos deg med den solfylte lørdagen, og lykke til om du stikker innom frisyren. Blir spennende å se om du går wild, eller ikke Hehe, sjansen for at jeg gjør det er relativt liten. Googla litt hva som er vårens hårtrender, og det var langt, slett hår med lang pannelugg Så da trenger jeg jo ikke gjøre noe for å være in! Men NÅ skal jeg komme meg avgårde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå