Cuba Skrevet 4. mars 2009 #881 Del Skrevet 4. mars 2009 OK, testetøsen måtte bare være 110% sikker: Nå er det slutt på bilder, altså Åhhh *rørt* Jeg har en sånn liggende jeg også, og den skal spares til jeg er nesten helt sikker på samme resultat Bare moro med bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #882 Del Skrevet 4. mars 2009 Estrella og Kirin! Forresten så fikk jeg vite resultatet av progesteronprøven min i dag. 31,2 nmol/l. Mye forvirrende info om hva som er optimale verdier... Alt over 15 regnes som 'normalt', men ikke akkurat optimalt for å bli gravid. Men det virker som de fleste er enige om at over 30 er greit. Så da må jeg jo være fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 4. mars 2009 #883 Del Skrevet 4. mars 2009 Estrella og Kirin! Forresten så fikk jeg vite resultatet av progesteronprøven min i dag. 31,2 nmol/l. Mye forvirrende info om hva som er optimale verdier... Alt over 15 regnes som 'normalt', men ikke akkurat optimalt for å bli gravid. Men det virker som de fleste er enige om at over 30 er greit. Så da må jeg jo være fornøyd Yay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. mars 2009 #884 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg må innrømme at jeg kun har sett kontrollstrekene på alle testene du har lagt ut - viste de til mannen også får å få vite om jeg så feil, men han så også bare en strek. Men bra med digitaltest for da slipper du jo å tyde streker. Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #885 Del Skrevet 4. mars 2009 Fra babyverden: :rødme: Unnfangelsen finner sted omkring: 21. februar 2009 Hjertet begynner å slå: 18. mars 2009 Embryoet beveger seg: 11. april 2009 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 18. april 2009 Alle indre organer er ferdig formet: 18. april 2009 Risikoen for spontanabort avtar: 2. mai 2009 Kvalmen avtar for de fleste: 9. mai 2009 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 16. mai 2009 Fosteret svelger og tisser: 30. mai 2009 Tid for ultralyd: 6. juni 2009 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 13. juni 2009 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 27. juni 2009 Fosteret begynner å høre: 18. juli 2009 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 15. august 2009 Mange fostre legger seg med hodet ned: 19. september 2009 Svangerskapspermisjonen begynner: 26. oktober 2009 Antatt termindato: 16. november 2009 Kirin: Hadde ikke du også EL 21.? Så at du hadde satt termin til 17. november. Betyr det at du har brukt den nye 40+3 'regelen', istedenfor 40+2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. mars 2009 #886 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Gratulerer Klematis Endret 4. mars 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #887 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg må innrømme at jeg kun har sett kontrollstrekene på alle testene du har lagt ut - viste de til mannen også får å få vite om jeg så feil, men han så også bare en strek. Men bra med digitaltest for da slipper du jo å tyde streker. Gratulerer!!! Ja, de teststrekene var ikke veldig sterke og spesielt ikke på bilder. Viser bedre om bildene inverteres. Måtte nesten ha en digital en også, bare fordi da er jeg sikker på at det ikke er jeg som bare VIL se streker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #888 Del Skrevet 4. mars 2009 Gratulerer Klematis Takk, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 4. mars 2009 #889 Del Skrevet 4. mars 2009 Se der ja, da var det ikke lenger rom for tolking og hurra for det! Gratulerer så mye (igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 4. mars 2009 #890 Del Skrevet 4. mars 2009 Kirin: Hadde ikke du også EL 21.? Så at du hadde satt termin til 17. november. Betyr det at du har brukt den nye 40+3 'regelen', istedenfor 40+2? Nei da. Jeg (babyverden) har regnet etter menstermin (8. feb.), og den sier at unnfangelsen da skjedde 22. februar. Tror egentlig 21. kan være mer riktig, særlig siden jeg fikk positiv så tidlig. Prøvde bare litt forskjellig og så ble det sånn. Kan godt flytte det en dag hvis du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 4. mars 2009 #891 Del Skrevet 4. mars 2009 Du har termin på bursdagen til pappaen min, Klematis! Noe du sikkert syns er kjempestas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #892 Del Skrevet 4. mars 2009 Se der ja, da var det ikke lenger rom for tolking og hurra for det! Gratulerer så mye (igjen) Takk! Nei da. Jeg (babyverden) har regnet etter menstermin (8. feb.), og den sier at unnfangelsen da skjedde 22. februar. Tror egentlig 21. kan være mer riktig, særlig siden jeg fikk positiv så tidlig. Prøvde bare litt forskjellig og så ble det sånn. Kan godt flytte det en dag hvis du vil. Hehe, neida det går fint det. Er greit å ha hver sin dag da Vi blir vel flytta ved ultralyd uansett så. Blir uansett veldig spennende å følge noen som ligger så likt, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #893 Del Skrevet 4. mars 2009 Du har termin på bursdagen til pappaen min, Klematis! Noe du sikkert syns er kjempestas Åj, åj, åj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 5. mars 2009 #894 Del Skrevet 5. mars 2009 Så fine bilder.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #895 Del Skrevet 5. mars 2009 Da har jeg vært på tidlig, tidlig svangerskapskontroll. Var helt fint det, selv om legen ikke akkurat er så oppmerksom. Han tok i mot meg med å si 'Velkommen til første svangerskapskontroll' med et stort smil. Han hadde rett og slett glemt at jeg var der for 4 uker siden etter at jeg hadde mistet... Men nå var jeg jo gravid igjen, så jeg tok meg ikke så nær av det. Og så er han kanskje litt i overkant avslappet til alt. Ingenting er farlig, alt kan spises. Eneste grunnen til å holde seg borte fra spekemat var om en ble for hoven i fingre og ben, da måtte en kutte ned på saltet... Urinprøven var kjempefin. Tatt alle standard blodprøver (uten at jeg helt vet hva de var) pluss utvida prøver for B-vitamin. Selv om prøvene fra fredag var innenfor normalen, så var visst B12-verdiene litt lave. Kanskje jeg måtte få en sprøyte med tilskudd på neste kontroll. Krysser fingrene for at denne spiren sitter nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 5. mars 2009 #896 Del Skrevet 5. mars 2009 OK, testetøsen måtte bare være 110% sikker: Nå er det slutt på bilder, altså Se der ja Den kan ikke mistolkes Litt dumt med en lege som tar så lett på det Men Heldigvis har du KG Her finner du mye av det du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 5. mars 2009 #897 Del Skrevet 5. mars 2009 Gratulerer med spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneBerit Skrevet 5. mars 2009 #898 Del Skrevet 5. mars 2009 GRATULERER med spiren Klematis!!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 5. mars 2009 #899 Del Skrevet 5. mars 2009 Der ja, den kan ikke misforsås. Må gratulere en gang til jeg da :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 5. mars 2009 #900 Del Skrevet 5. mars 2009 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå