Gå til innhold

Veksthuset

Klematis

Anbefalte innlegg

Jeg tipper jente :babyjente: Men da blir det nok :babygutt: for jeg tipper aldri rett :fnise:

Notert!

Jeg tipper også jente. :babyjente:

:klemmer:

Notert!

Lenge til du skal på UL? Spennende med bevegelser og "orming" ;)

UL er på tirsdag! :hoppe:

Har jeg tippa tro?? :klø:

Jepp, du har tippa :babyjente: Link til tippelista i signaturen min ;)

Lenge siden jeg har vært her igjen... Har vært bortreist, og da blir det ikke så mye KG-ing ;) Men skjer ikke så mye nytt. Magen vokser og jeg kjenner litt bevegelse inni der innimellom. Mannen synes også at jeg ser veldig gravid ut nå :jepp:

Men nå må jeg få meg noe frokost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med 18 fullgåtte uker :klemmer:

Moro at magen vokser og greier da :hoppe: Håper du får en super helg - får sitte å kose meg på jobb jeg :sukk:

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl
Jepp, du har tippa :babyjente: Link til tippelista i signaturen min ;)

Ups, ser visst ikke skogen for bare trær!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Fosterbevegelse og veksande mage. Herlig! :duskedame:

Eg drøymde om deg her om dagen, eller rettare sagt om boka di. Eg hadde visst skrive eit innlegg som såra deg, og du la ikkje skjul på at du var skuffa over orda mine, og at nettopp eg skreiv det eg gjorde. Håpar virkelig det berre var ein draum! :sukk::sjenert: Men for sikkerhets skyld vil eg gjerne unnskylda. Eg meinte ikkje det eg ikkje skreiv. ;)

Lykke til på UL! Ikkje lenge igjen før du får helsa på den lille i magen igjen. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 18 fullgåtte uker :klemmer:

Moro at magen vokser og greier da :hoppe: Håper du får en super helg - får sitte å kose meg på jobb jeg :sukk:

:P

Takker! :klemmer: Helga har vært fin :sol:

Ups, ser visst ikke skogen for bare trær!! :ler:

:fnise:

:rødme: Fosterbevegelse og veksande mage. Herlig! :duskedame:

Eg drøymde om deg her om dagen, eller rettare sagt om boka di. Eg hadde visst skrive eit innlegg som såra deg, og du la ikkje skjul på at du var skuffa over orda mine, og at nettopp eg skreiv det eg gjorde. Håpar virkelig det berre var ein draum! :sukk::sjenert: Men for sikkerhets skyld vil eg gjerne unnskylda. Eg meinte ikkje det eg ikkje skreiv. ;)

Lykke til på UL! Ikkje lenge igjen før du får helsa på den lille i magen igjen. :hjerter:

Hehe, godt å høre at det ikke bare er jeg som drømmer utrolig mye rart og husker detaljer etterpå :fnise: Du er tilgitt for alt du eventuelt skriver i drømme ;)

Hatt en veldig fin helg, men litt hektisk for en gravid kropp, kjenner jeg.

Fest med jobben fredag. Veldig hyggelig, og det ble heldigvis ikke alt for sent.

Har passet nevø fra i går til i dag. Han er kjempegrei å ha med å gjøre, ber f.eks. selv om å få gå å legge seg! Håper barnet vårt også blir slik :jepp: Og i dag sov han over 2 timer lenger enn han pleier. Utrolig luksus :nigo:

Litt sliten i dag... Etter å ha sittet ute i sola en god stund og bl.a. kost oss med jordbær, så slokna jeg helt på sofaen. Sov i over tre timer... :sjenert: Og nå er jeg egentlig klar til å legge meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så spennende med UL på tirsdag :hoppe: Synes svangerskapet ditt går så fort. Er ikke lenge siden du ble gravid synes jeg, og nå er du jammen snart halveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så spennende med UL på tirsdag :hoppe: Synes svangerskapet ditt går så fort. Er ikke lenge siden du ble gravid synes jeg, og nå er du jammen snart halveis.

Og du er jammen snart ferdig! :sjokkert:

Gleder meg også masse til UL! :hoppe: Har egentlig planlagt å ta fri hele tirsdagen, håper bare mannen også kan det. Er over en time å kjøre fra jobb til sykehuset, og siden timen er kl. 11 så er det lite vits å gå på jobb først hvertfall.

Noen tegn til at fødselen nærmer seg for deg da?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg, oppdaget akkurat at jeg har klart å miste 2 mm strikkpinnene mine på flyet! :sur: Så nå får jeg ikke startet på den siste armen til dressen før jeg får kommet meg i en strikkebutikk... Prøvde å bestille på nett, men første plassen jeg sjekket skulle de ha over 80 kr i porto på stikkepinner til 37 kr! :sjokkert: Så totalt uaktuelt, med andre ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye liv i magen i dag! :rødme: Hadde et heller langt møte rett etter lunsj, og det virket som om blodsukkeret fikk h*n til å bli ekstra livlig. Var mye romestering der inne!

Bare 12 timer og 13 min igjen til vi får se babyen nå! Gleder meg helt sinnsykt :hoppe: Og gruer meg en del... :sjenert:

Og jeg har fått meg nye strikkepinner og er godt i gang med den andre armen på dressen jeg strikker :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk for alle lykkeønskninger, jenter! :klemmer:

Litt treg til å rapportere, har brukt resten av dagen rundt om i byen og kom hjem for ikke så lenge siden. Sliten nå...

UL gikk kjempefint! :nigo: Alt så ut som då skulle, og fikk samme termin som jeg har sagt selv, altså 16. november. Utrolig fasinerende å se alle virvlene i ryggsøylen og de fire hjertekamrene :rødme:

Ikke så medgjørlig baby, akkurat. Lå med både armer og bein over hodet og gjorde det vanskelig både å få målt alt som skulle måles og å få til noen fine bilder. Spesielt vanskelig var det å få sett kjønn, og en 'spesialist' måtte tilkalles :fnise:

Ble mye dytting før hun følte seg sikker nok til å komme med et tips...

Ekspertens tips var at det blir en liten :babyjente:! :rødme:

Så gratulerer Cuba, Drømmeren, Dreia, Golden Girl, Flickan, Gossip Girl og

HappyFeet! Dere er minst like gode til å tippe som ultralydeksperten! :hoppe:

Blir ikke noe bilder før tidligst i morgen. Satser på å få scannet bildene i morgen på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en flott UL, og ei lita prinsesse i magen :hoppe: Gleder meg til å se bilder :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...