Gå til innhold

Veksthuset

Klematis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ut som en spennende tu du har hatt! Servicen minner meg litt om den på vår bryllupsreise - der var det. f.eks. noen som gjerne ville bære tallerkenen vår fra buffeten og til bordet (5 meter unna)..

Håper det ordner seg med UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som du har hatt en fin tur! Skikkelig oppvartning og greier jo! :ler:

Håper du får en videre fin kveld :klem:

Blir nok en fin kveld :) Må bare passe på mannen at han husker å sende inn selvangivelsen, jeg får nok ikke slappet av før han har gjort det :fnise:

Høres ut som en spennende tu du har hatt! Servicen minner meg litt om den på vår bryllupsreise - der var det. f.eks. noen som gjerne ville bære tallerkenen vår fra buffeten og til bordet (5 meter unna)..

Håper det ordner seg med UL.

De var ikke så ivrige på å bære tallerkenen ved frokosten på hotellet, hvertfall. Og godt er det, for det blir litt i overkant synes jeg. Men de gjorde det der vi spiste i går da. Og da var det snakk om 2 meter! :fnise:

Ordner seg nok med UL ja. Føles ikke sååå viktig lenger, for føler meg veldig gravid for tiden. Har jo til og med fått ganske tydelig mage, allerede... :sjenert: Men har forstått at ting kan foreløpe helt normalt om en har en MA, da. Så hadde selvfølgelig blitt veldig beroliget av å se at det er liv.

Så forresten plutselig at det ligger babytøy på spisebordet her! Første plaggene for oss :rødme: Mannen har fått av foreldrene sine til bursdagen. Fikk ikke bare det, da. Da tror jeg han hadde blitt litt skuffet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forresten plutselig at det ligger babytøy på spisebordet her! Første plaggene for oss :rødme: Mannen har fått av foreldrene sine til bursdagen. Fikk ikke bare det, da. Da tror jeg han hadde blitt litt skuffet :fnise:

Nåååh! :) Koselig!

Og jammen så spennende det hørtes ut i Midt-Østen! :)

Var det bra faglig også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem! Håper du får en koselig langhelg! :)

:klemmer:

Takk, takk. :klemmer: Tror det blir en fin helg. Satser på litt hagearbeid om været holder seg noenlunde tørt i morgen og så skal vi til hjemtraktene i konfirmasjon.

Nåååh! :) Koselig!

Og jammen så spennende det hørtes ut i Midt-Østen! :)

Var det bra faglig også?

Hm, symptomatisk at jeg ikke svarte på det...? :sjenert: Veeel, det er aldri så bra som en håper, er min erfaring. Et par bra foredrag. Men fikk kontakt med en som jobber med akkurat de samme utfordringene som meg, så det var bra. Skal holde kontakten fremover. Tror dessuten det er de tingene du ikke helt merker at du har lært som faktisk blir sittende for ettertiden.

Men blir jo litt rart nå når jeg begynner i ny jobb om bare noen uker og det egentlig er de som skal overta mine oppgaver som burde ha vært der og fått de kontaktene...

Og så fikk jeg demonstrert en teknisk nyvinning som jeg tror en annen del av selskapet kunne hatt god bruk for så skal videreformidle det til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ut som du har hatt en fin tur, og så herlig det hørtes ut med tidenes suite og service :nigo:

Jeg reiser bort idag, så vil gratulere deg på forhånd med 12 uker imorgen :hoppe: Nå står snart 2. trimester før døren!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem og god helg Klematis :klemmer:

Takk, og god helg til deg også! :klemmer:

Det høres ut som du har hatt en fin tur, og så herlig det hørtes ut med tidenes suite og service :nigo:

Jeg reiser bort idag, så vil gratulere deg på forhånd med 12 uker imorgen :hoppe: Nå står snart 2. trimester før døren!

:klem:

Takk for litt tidlig gratulasjon! :klemmer:

Vi reiser bort i helga vi også, så blir ikke noe KG på meg heller på noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Velkommen hjem, hørtes ut som en fin tur :nigo: Og så kos at mannen er blitt flinkere til å snakke om hva han føler, er kansje ikke så dumt å få sånne oppvekkere en gang i blant, selv om det er trist når folk man kjenner går fre hverandre.

Er det tidlig UL du venter på henvisning fra eller ordinær UL? Den til ordinær UL kom hvertfall ganske sent til meg, bare et par uker før jeg skulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nettopp henvisninga til UL i posten, ca fire uker etter jeg var på den første kontrollen.

:hoppe::strix: og :hjerte: for i morgen da du endelig er 12+.

God tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Golden Girl

Hurra for 12 uker! :hoppe:

Litt av en tur du har hatt ja, høres deilig ut! :biggrin:

Så fint at dere har fått det enda bedre da, ingenting er bedre enn det! :)

Ha en fin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det tidlig UL du venter på henvisning fra eller ordinær UL? Den til ordinær UL kom hvertfall ganske sent til meg, bare et par uker før jeg skulle.

Venter på begge deler... Legen sa at han regnet med jeg fikk time for tidlig-UL andre uka etter påske, men jeg har jo enda ikke hørt noe :sur: Og nå er det jo ikke så tidlig lenger... 7-8 uker siden jeg blødde nå og legen nevnte tidlig UL første gang.

Jeg fikk nettopp henvisninga til UL i posten, ca fire uker etter jeg var på den første kontrollen.

:hoppe::strix: og :hjerte: for i morgen da du endelig er 12+.

God tur! :)

:duskedame: 12 uker! :duskedame:

Hurra for 12 uker :smilyblomst::duskedame::hoppe:

Hopper litt for gårdagen :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Hurra for 12 uker! :hoppe:

Litt av en tur du har hatt ja, høres deilig ut! :biggrin:

Så fint at dere har fått det enda bedre da, ingenting er bedre enn det! :)

Ha en fin søndag! :klemmer:

Tusen takk for 12 ukersgratulasjoner, alle sammen! :klemmer:

Skulle akkurat til å si at kvalmen har blitt bedre, men så sitter vi og ser 'Dirty jobs' på Discovery hvor de resirkulerer halvråttent slakteriavfall... :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg har vært her inne og hilsa på før, så jeg ville bare si hei og gratulerer så mye med 12 uker!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...