Gå til innhold

Veksthuset

Klematis

Anbefalte innlegg

God påske

:kaklehone:

Jeg henger meg på denne jeg :)

Kose deg masse i påsken, med lille babyen i magen ;)

Gåd påske, alle sammen! :klemmer: Håper dere får kost dere og slappet av skikkelig! Det er hvertfall min plan :jepp:

Skal jobbe mandag og tirsdag, så ikke helt påskeferie enda for oss. Men vi tar en uke forlengelse etter påsken er slutt, skal bli herlig det! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kos dere masse med ferie når du er ferdig på jobb om et par minimale dager! :)

Og i etterkant, når anna av hele-påsken-fri-folk er tilbake på jobb;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for påskehilsner, alle sammen! :klemmer:

I dag har jeg skikkelig mensenvondt i magen. Blir rett og slett litt bekymra :tristbla: Og nå som jeg hadde begynt å få virkelig troen på det her... :sjenert:

Får satse på at det er normalt, selv om jeg ikke har hatt det før... Og heller prise meg lykkelig for at jeg føler meg fyllesyk døgnet rundt for tiden ;) I dag var til og med det eneste jeg hadde lyst på til middag frossenpizza :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en klem jeg :klemmer: - og legger igjen litt håp - du skal se det ordner seg heelt fint! :)

:sol:

Takk, Golden Girl! Hjelper alltid med en klem :) Det ordner seg nok, ja. :jepp: Ikke mer smerter nå :)

:klemmer:

Jeg er også litt sånn mensvondt i dag - første gang på lenge. Ekkelt, men sikkert normalt... :klemmer:

Gåd påske! :)

Regner med det er normalt ja, mye som skal vokse og strekke seg nedi der. :jepp: Rart at vi har samme følelsen samtidig og er ganske nøyaktig like langt på veg! :)

God påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente det samme for ei lita uke sida jeg og. Ble litt bekymra først, men det er jo i grunn et bra tegn, er bare så rart når det kommer etter at det slutta i uke fem-seks.

Men er sikkert ligamentene som strekkes.

Håper påsken blir deilig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en påske-:klem:!

Skjønner godt at du blir bekymret av mensvondt, men det er vel mye som skjer der, så det er sikkert et godt tegnt. :Nikke:

Ha en fin dag og en super påske! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FERIE! :nigo:

Reiser hjemover i morgen utpå dagen og avgårde på fjellet med familien min. Skal bli godt, selv om det nok blir litt tett siden jeg antar at det blir heller lite uteaktiviteter siden det er meldt regn hele uka... :forvirret:

Kvalm, kvalm, kvalm i dag :spy: Tror jeg må sove litt på sofaen og håpe det går over...

Men :hoppe: litt for alle symptomer, da... :fnise:

Påskeklem til alle! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får fortsatt verk og murringer rett som det er, det er jo mye som skal vokse, og det skal vokse MYE! Satser på at det er helt ok med deg:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg får fortsatt verk og murringer rett som det er, det er jo mye som skal vokse, og det skal vokse MYE! Satser på at det er helt ok med deg:)!

Godt å høre at flere opplever disse smertene. Har ikke vært så mye plaget i det siste, kun en liten runde i dag.

Da er vi hjemom en kort tur før vi drar på ny tur! Var koselig med hyttetur med familien, selv om niesen har fått oss til å se en del ting vi må jobbe med for å unngå at barna våre ender opp med å gjøre :fnise: Slitsom, liten dame!

Sliter med ganske kjip kvalme på ettermiddagene. Begynner normalt i 13-tiden og varer helt til middag (som i påsken har vært rundt 20). Tror kanskje det er proteinene i middagen som hjelper, men har prøvd meg på litt proteiner utover dagen uten at det hjelper nevneverdig... Men det hjelper å spise. I ti minutter :eeeh: Så det har blitt mye spising i det siste, har allerede lagt på meg 3,5 kg! :sjokkert:

Kan bli en utfordring å skulle bo hos 'fremmede' folk i en uke når jeg føler meg slik. Men vi kommer hvertfall til å fortelle hvorfor, så da håper jeg det er greit at jeg sover litt ekstra når det er som værst. Og plyndrer kjøleskapet i tide og utide! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er i orden her! Akkurat tilbake fra ferie :)

Fantasktisk fin uke! Veldig aktiv ferie i eksotiske omgivelser :) Sliiiten nå... Bare et par timer søvn i natt + litt dupping på flyet. Så måtte sove et par timer nå da vi kom hjem.

Gikk veldig fint med formen min. Egentlig så forsvant alle symptomer dagen etter vi kom dit. Så slapp å være kvalm og desperat sulten. Er tilbake der nå da :eeeh: Men det kan like gjerne være det at jeg er så trett.

Hadde trodd at jeg skulle ha en innkalling til tidlig-UL i posten når jeg kom hjem, men den hadde ikke kommet :( Legen trodde jo jeg ville få time i løpet av denne uka, men ser vel dårlig ut nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...