Aud Long Skrevet 29. mars 2009 #1161 Del Skrevet 29. mars 2009 Og god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 29. mars 2009 #1162 Del Skrevet 29. mars 2009 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #1163 Del Skrevet 29. mars 2009 Å så kos med onkelbarn-besøk, må jo virkelig være stemningsfullt og koselig å passe barn, og få en liten forsmak på hva som venter. Hvor gammel var han? Ja, det er kjempekos. Akkurat nå slapper vi to av på sofaen og ser Wall-E Han er snart 3. Får håpe vi får et barn som er like lett å få i mat og å legge som ham. I går måtte han bare få legge seg en halv time tidligere enn planlagt, for da hadde han bedt om å få legge seg i mange timer... Og god bedring! God bedring Takk, begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #1164 Del Skrevet 29. mars 2009 Kan ikke akkurat påstå at formen er stigende... Er redd min årlige runde med bihulebetennelse er på veg. Kan nesten ikke være hjemme mer fra jobb, har hatt 6 sykedager på 6 uker! Pluss kommet sent mange dager pga blodprøver osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #1165 Del Skrevet 30. mars 2009 Bah, og der var morgenkvalmen et faktum! Frokosten kom opp igjen straks jeg kom innenfor døra på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 30. mars 2009 #1166 Del Skrevet 30. mars 2009 Så kjedelig at du blir så dårlig da. Får håpe det gir seg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #1167 Del Skrevet 30. mars 2009 Det var egentlig ikke SÅ ille. Men litt kjedelig om det skal fortsette slik, for jeg tilbringer mye av morgenen på ulike møter. Flaut å måtte styrte ut derfra i eninga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 30. mars 2009 #1168 Del Skrevet 30. mars 2009 Det var egentlig ikke SÅ ille. Men litt kjedelig om det skal fortsette slik, for jeg tilbringer mye av morgenen på ulike møter. Flaut å måtte styrte ut derfra i eninga... Spørs nok om du får noen spørsmål etterhvert da ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #1169 Del Skrevet 30. mars 2009 Spørs nok om du får noen spørsmål etterhvert da ja Fortalte om graviditeten til en venninde i går. Hun kjenner noen som jobber her og mente at det ikke akkurat var en nyhet, for alle spekulerte i det allerede... Nygift, vært en del borte fra jobben, kommet en del sent i det siste, kjørte på forrige sosiale happening med jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 30. mars 2009 #1170 Del Skrevet 30. mars 2009 Fortalte om graviditeten til en venninde i går. Hun kjenner noen som jobber her og mente at det ikke akkurat var en nyhet, for alle spekulerte i det allerede... Nygift, vært en del borte fra jobben, kommet en del sent i det siste, kjørte på forrige sosiale happening med jobb... Forståelig at de tenker sitt da ja. Men er jo veldig bra at du faktisk er gravid da, kunne jo vært litt sårt hvis du ikke hadde vært det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 30. mars 2009 #1171 Del Skrevet 30. mars 2009 Noen som la merke til du kastet opp i dag? Når har du tenkt å fortelle det på jobben, og ikke la de bare spekulere?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 30. mars 2009 #1172 Del Skrevet 30. mars 2009 Kjedelig med kvalme da! Får håpe det ikke blir så mye og lenge da, men det er jo i allefall tegn på at den lille spiren vokser og koser seg da (sier vi ) Håper du får en bra mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. mars 2009 #1173 Del Skrevet 30. mars 2009 Levande småttis. Eg likar at du Fortsett med det! Nå skal Mini-Klematis veksa seg stor og sterk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 30. mars 2009 #1174 Del Skrevet 30. mars 2009 God bedring med morgenkvalme. Spis salte kjeks og drikk farris tynnet ut med eplejuice. Smaker godt og holder litt kvalme og hodepine på avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #1175 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Farris og eplejuice (=apfelschorle) er min favorittdrikk uansett! Men prøver vanligvis å ikke drikke så mye juice. Er litt unødvendige kalorier, synes jeg... Men må kanskje begynne å blande opp en flaske og ta med meg på jobb. Ellers har vi "farris" på kran på jobb, så drikker en del av det. Har hatt en diger pose med nøtter og tørka frukt på pulten som jeg har momsa av. Har hørt at det beste egentlig er proteiner, så nøtter må være bra tenkte jeg. Men nå er jeg tom, så må vel kjøpe mer. Tror nok ingen fikk med seg at jeg kasta opp. Eller kanskje noen hørte meg fra gangen, men tviler på at de skjønte at det var meg Endret 30. mars 2009 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 30. mars 2009 #1176 Del Skrevet 30. mars 2009 for at du kaster opp! Var på nippet i går, men slapp. Hver kvalme, spying og eller dårlig form er verdt å feires! (Håper det går bra, og det ikke blir for ille!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angara Skrevet 31. mars 2009 #1177 Del Skrevet 31. mars 2009 Hei og hopp! Jeg tror faktisk vi har noe annet til felles også - at vi giftet oss på samme dag -hvis jeg husker riktig fra bryllupsforumet... Så har det gått raskt med neste skritt for deg/dere også. Håper du får kontroll på kvalmen snart. Hos meg har den ikke helt slått inn (ennå?). Men jeg går konstant med en tom plastikkpose i veska, i tilfelle det skulle bli akutt behov, og jeg sitter på bussen eller noe sånt. Bedre føre var... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #1178 Del Skrevet 31. mars 2009 Hei og hopp! Jeg tror faktisk vi har noe annet til felles også - at vi giftet oss på samme dag -hvis jeg husker riktig fra bryllupsforumet... Så har det gått raskt med neste skritt for deg/dere også. Håper du får kontroll på kvalmen snart. Hos meg har den ikke helt slått inn (ennå?). Men jeg går konstant med en tom plastikkpose i veska, i tilfelle det skulle bli akutt behov, og jeg sitter på bussen eller noe sånt. Bedre føre var... Ja, det stemmer det! Håper bryllupet deres var like vellykket som vårt! Skal se vi føder på samme dag også Ikke så kvalm i dag, så det går greit. Litt uggen i går kveld når jeg skulle vaske opp ekstra skitne kaseroller, så måtte la halvparten stå til i dag og gå å legge meg grytidlig... Og jeg var også og fant en tom plastpose og stappa i veska i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #1179 Del Skrevet 31. mars 2009 for at du kaster opp! Var på nippet i går, men slapp. Hver kvalme, spying og eller dårlig form er verdt å feires! (Håper det går bra, og det ikke blir for ille!) :stix: egentlig litt for at jeg IKKE er så kvalm i dag, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. mars 2009 #1180 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Farris og eplejuice (=apfelschorle) er min favorittdrikk uansett! Nå fekk eg lyst på Apfelschorle. Men sjølvblanda er ikkje like god. på Lidl som la ned i Norge. Og jeg var også og fant en tom plastpose og stappa i veska i dag! Eg har gått rundt med to tomme plastposar i veska ca. sidan juni, eg. Godt at eg har stor veske - det treng eg, med alle viss-om-atte-tinga eg drar rundt på. på kvalmen som er lettare i dag. Håpar den held seg sånn akkurat passe. Endret 31. mars 2009 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå