Gå til innhold

Veksthuset

Klematis

Anbefalte innlegg

Åååh:) Nå fikk jeg skikkelig lyst å dra på tidlig UL selv! Men så lenge jeg er kvalm og ikke får grunn til bekymring (som du hadde), må jeg nok spare kronene, er jo ikke så lenge til jeg får.

Fikk dere bilder?

Hva fikk dere sett?

Var mannen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk, alle sammen!

Åååh:) Nå fikk jeg skikkelig lyst å dra på tidlig UL selv! Men så lenge jeg er kvalm og ikke får grunn til bekymring (som du hadde), må jeg nok spare kronene, er jo ikke så lenge til jeg får.

Fikk dere bilder?

Hva fikk dere sett?

Var mannen med?

Vi fikk masse bilder :) Kan legge ut i morgen. Nå kommer snart nevøen til mannen som vi skal passe til i morgen.

Vi så egentlig det meste! :hoppe: Hjertet, størrelsen på bønnen, plommesekk, noe han trodde var et øye, fostervannsekken og det gule legemet (i venstre eggstokk).

Mannen var med og han spurte masse spørsmål om hvor alle hormonene jeg har fortalt han om ble laget og sånn :rødme:

Ha en fantastisk lørdag, alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, Klematis :klem: Ha en herlig lørdag dere også!

Her har mannen fått tidenes kamikaze-spark rett i handa, jeg skvatt så jeg hoppa :ler: Det er bare å glede seg til tiden som kommer :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, alle sammen! :klemmer:

Tror ikke det har sunket helt inn enda... Føler meg jo fremdeles ikke noe gravid, og noen ting er det alltid å bekymre seg over... ;)

Her er et bilde. Det er jo bare en 'blob', og uten tidsskalaen kan en jo ikke egentlig se hjertet. Men det er der pila peker. Hodet er oppover, den mørke flekken/stripa mente han var et øye :rødme:

UL-hjerte.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knerten målte 10 mm, noe som ifølge legen tilsvarte 7+0 på norsk og 7+1 på amerikansk. Vet ikke helt hva som skulle være forskjellen, jeg? :klø:

Så mulig jeg hadde EL to dager før FF sier, jeg trodde jo egentlig enten det eller tre dager senere enn FF. Tre dager senere var det nok ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Strålende :sol: og skikkelig vårstemning her i dag!

Men jeg er totalt sylta :( Tett i ørene, tett i pappen og supersnørrete... :eeeh:

Har kosa oss med mannens nevø i helga. Han har vært kjempesnill. Men syntes veldig synd på ham i går da han datt og slo hodet i et skarp kant... Den donaldkulen. Men det gikk bra, heldigvis.

Snart kommer foreldrene og henter, og da skal vi steke vafler :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så kos med onkelbarn-besøk, må jo virkelig være stemningsfullt og koselig å passe barn, og få en liten forsmak på hva som venter. Hvor gammel var han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...