Gå til innhold

Veksthuset

Klematis

Anbefalte innlegg

Bra med time allerede på fredag. :) Skjønner godt at du er nervøs, men veldig bra at du får sjekket!

Stor :klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg lest at noen mener UL-apparatene de har hos private gynekologer er så dårlige at de ikke kan se om noe er galt eller ikke... :( Håper virkelig ikke det er sant :sukk: Jeg ga jo beskjed når jeg bestilte time at jeg var 6+4, og om det ikke ville vært vits å komme hadde de vel ikke gitt meg time? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke noe om kvaliteten på apparatene, men du er uansett i grenseland for om du vil kunne se hjerteslag. Jeg var selv på tidlig UL da jeg var 6+1 og så ikke hjertet, og babyen min spreller jo i magen nå. Da jeg googlet på forhånd da, fikk jeg inntrykk av at det var mest vanlig å se hjertet når man var så langt på vei, og siden du er enda lenger, får vi håpe på det beste.

Hos meg så de fosteranlegg, men altså ikke hjertet, derfor var det umulig å se om det var levedyktig eller ikke. Det er jo en mulighet for at det samme vil skje med deg... Men hjertet skal begynne å slå når det er rundt 25 dager, så i teorien skal du kunne se det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 6+2 da jeg på UL, og hos meg så vi hjerteaktivtet. Det hadde nettopp begynt å slå for det hadde ikke kommet opp i full hastighet enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for deg Klematis! :)

Takk! :klemmer:

Vet ikke noe om kvaliteten på apparatene, men du er uansett i grenseland for om du vil kunne se hjerteslag. Jeg var selv på tidlig UL da jeg var 6+1 og så ikke hjertet, og babyen min spreller jo i magen nå. Da jeg googlet på forhånd da, fikk jeg inntrykk av at det var mest vanlig å se hjertet når man var så langt på vei, og siden du er enda lenger, får vi håpe på det beste.

Hos meg så de fosteranlegg, men altså ikke hjertet, derfor var det umulig å se om det var levedyktig eller ikke. Det er jo en mulighet for at det samme vil skje med deg... Men hjertet skal begynne å slå når det er rundt 25 dager, så i teorien skal du kunne se det nå.

Jeg har ikke så store forhåpninger for å se hjerteaktivitet SELV om alt skulle være bra. Egentlig så tror jeg jo kanskje at jeg hadde EL tre dager senere enn FF mener. Og da vil jeg jo i såfall ikke være mer enn 6+3 i morgen. Men så vidt jeg skjønner så skal en kunne se ganske nøyaktig på dagen hvor langt fosteret har utviklet seg? Så om noe skjedde når jeg hadde blødninger for nesten to uker siden, så bør jo det kunne avklares.

Jeg var 6+2 da jeg på UL, og hos meg så vi hjerteaktivtet. Det hadde nettopp begynt å slå for det hadde ikke kommet opp i full hastighet enda:)

Jeg håper bare å få se at det er noe der i det hele tatt som er sånn ca passe stort. Men har egentlig ikke så store forhåpninger... :sukk:

Krysser fingrene for UL imorra - hp du får se et bankende hjerte!! :rødme:

Tusen takk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å blø igjen i går :tristbla:

Ikke mye og rødbrunt... Lurer på om det skyltes at jeg var på trening (spinning)? :klø: Sist blødning kom jo men jeg var på fjelltur. Hvis det fremdeles er liv, håper jeg gynekologen klarer å se hva som gjør at jeg blør i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til i dag! Tenker på deg og krysser alt jeg har for at UL skal bli en fin opplevelse.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til fra meg også!!

Jeg skal selv på første svangerskapskontroll idag. Kanskje litt tidlig, men jeg trenger sykemelding fordi jeg er kvalm... Regner med å opprette ny dagbok etterpå :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...