Kirin Skrevet 20. mars 2009 #1061 Del Skrevet 20. mars 2009 Jammen bra du ikke blør nå da. Har ikke rukket innom her så ofte (litt opptatt med å sove om dagen ), men går rundt og krysser for deg hele tiden. Nå er jeg vel også alt for sent ute, men håper du får en fin tur på fjellet og slapper av og koser deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 22. mars 2009 #1062 Del Skrevet 22. mars 2009 Hei, Klematis. Håper du har hatt en fin helg på fjelltur! At du har fått slappet av og kost deg, slik at du er klar til legetime i morgen. Krysser fingre for deg og spiren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 22. mars 2009 #1063 Del Skrevet 22. mars 2009 Håper det har vært ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #1064 Del Skrevet 22. mars 2009 Har hatt en fin helg, ja! Ski og Litt slitsomt å være på tur med en hel gjeng som er innstilt på drikking og festing når jeg ikke er med på det... Men det ordnet seg det også. Har egentlig vært ganske positiv i helga. Nesten så jeg lurer på om det er noe vits med en blodprøve til i morgen. Jeg tror egentlig ikke jeg blir noe særlig mer beroliget av en prøve til. Heller mer stressa. Og vil helst ha en UL, men tror ikke legen går med på det før jeg har tatt en prøve til. Så da er det vel bare å troppe opp da. Ikke noe mer symptomer å spore heller. Kun ømme bryster. Synes at jeg allerede har fått ganske tydelig mage, men det er vel ikke mulig? :klø: Nå er det natta her, slitsomt med fjelltur! God natt, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 22. mars 2009 #1065 Del Skrevet 22. mars 2009 Fint å høre at du har hatt det bra da Og at du har blitt mer positiv! Hehe.. Tror nok det er litt tidlig med mage ja. Ser ut som jeg har fått litt mage innimellom også, og det er hvertfall tidlig Ha en god natt du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 23. mars 2009 #1066 Del Skrevet 23. mars 2009 Godt å høre at du har hatt en bra helg, Klematis! Nå krysser vi fingrene for at du får se en liten krabat med bankende hjerte på UL snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 23. mars 2009 #1067 Del Skrevet 23. mars 2009 Godt å lese at du har hatt en bra helg ja Vi får satse på at spira sitter fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #1068 Del Skrevet 23. mars 2009 Fint å høre at du har hatt det bra da Og at du har blitt mer positiv! Hehe.. Tror nok det er litt tidlig med mage ja. Ser ut som jeg har fått litt mage innimellom også, og det er hvertfall tidlig Ha en god natt du også Ja, det var vel ekstremt tidlig å få mage! Godt å høre at du har hatt en bra helg, Klematis! Nå krysser vi fingrene for at du får se en liten krabat med bankende hjerte på UL snart Takk for fingerkryssing! Godt å lese at du har hatt en bra helg ja Vi får satse på at spira sitter fortsatt. Kan ikke gjøre så mye annet enn å håpe, nei... Var og tok prøve i dag også. Håper jeg får resultatet i morgen og at det er en bra utvikling. Hadde jo helst sett at verdien gir en mer 'normal' doblingstid, helst maks 3 døgn. Men tror det er litt mye å håpe på at det plutselig skal gå forterene enn mellom de to forrige målingene... Fikk bestilt første ordinære kontroll da, neste torsdag. Så med mindre jeg får veldig nedslående nyheter i morgen så skal jeg prøve å la legekontoret være i fred frem til da. Han jeg skal til sa jo at vi kunne diskutere tidlig UL, men jeg tror jeg venter til da. Så får jeg heller risikere å måtte vente til over påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 23. mars 2009 #1069 Del Skrevet 23. mars 2009 Så godt for deg at du har roet deg litt da, det er bra. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #1070 Del Skrevet 24. mars 2009 Så godt for deg at du har roet deg litt da, det er bra. Ha en fin kveld! Har visst roet meg veldig ja. Glemte til og med å ringe legekontoret for å få resultatene fra prøven i går...! Men vet ikke om det egentlig er fordi jeg er så mye mer optimistisk. Eller om jeg bare ubevisst har valgt å ikke investere for mye følelser i det her før jeg vet mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 24. mars 2009 #1071 Del Skrevet 24. mars 2009 Godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #1072 Del Skrevet 25. mars 2009 Da har jeg fått svarene på den siste HCG-prøven. Oversikt over de tre prøvene under. DPO HCG Doubling time from previous test 23 6840 - 25 9150 114.35 hrs 30 16747 137.61 hrs Enda saktere dobling nå... Liker det ikke, men det går nå hvertfall oppover. Kanskje jeg bare er en av de hvor de øker veldig sakte? :klø: Usikker på hva jeg skal gjøre ift tidlig UL. Skal jeg bare slå meg til ro med at det sikkert er fint? Vente til jeg skal på svangerskapskontroll neste torsdag og spørre legen om henvisning da? Får vel ikke noe time før over påske da, og da er jeg bortreist så og si i en hel måned... Eller skal jeg bare bestille en privat nå før påske... :klø: Synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 25. mars 2009 #1073 Del Skrevet 25. mars 2009 Hva med og ta en tlf til legekontoret og høre om du kan få prata med legen bare og be om henvisning til ul.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #1074 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Hva med og ta en tlf til legekontoret og høre om du kan få prata med legen bare og be om henvisning til ul.. Det står absolutt lengst ned på listen over hva jeg ønsker å gjøre... HATER å snakke i telefonen, spesielt om viktige ting... Så vidt jeg har forstått så har heller ikke legekontoret mitt telefontid med legene, så jeg tror det blir vanskelig å få snakket med en. Og så er min lege sykmeldt... Da betaler jeg heller for en privat UL (som kan bestilles på e-post!) Endret 25. mars 2009 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 25. mars 2009 #1075 Del Skrevet 25. mars 2009 Det står absolutt lengst ned på listen over hva jeg ønsker å gjøre... HATER å snakke i telefonen, spesielt om viktige ting... Så vidt jeg har forstått så har heller ikke legekontoret mitt telefontid med legene, så jeg tror det blir vanskelig å få snakket med en. Og så er min lege sykmeldt... Da betaler jeg heller for en privat UL (som kan bestilles på e-post!) Da blir det litt verre ja. Du vil jo bli beroliget hvis du tar en tidlig ultralyd nå, men samtidig så er det jo fortsatt mulig at det kan gå galt. Jeg tror du bare må kjenne på det selv. Veien ned vil vel bli eventuell lenger hvis det skulle gå galt etter ultralyden, men beroligelsen over og se den lille ligge og sprelle i mager er helt utrolig. Så lenge det ikke går ut over økonomien din i stor grad så ville jeg nok bestilt tidlig ultralyd. Tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 25. mars 2009 #1076 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg også, uten tvil. Jeg hadde ikke taklet uvissheten. Jeg bestilte jo privat UL både i uke 6 og i uke 12, det hjalp veldig på bekymringene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 25. mars 2009 #1077 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg er enig med Tussi. Om økonomien tillater det hadde jeg og bestilt en tidlig UL privat. Da kan du jo snakke med legene der om verdiene dine samtidig. Kan hende dette er vanligere enn vi vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 25. mars 2009 #1078 Del Skrevet 25. mars 2009 Hadde nok bestillt tidlig ul, for å få roet meg ned litt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 25. mars 2009 #1079 Del Skrevet 25. mars 2009 Tror nok jeg også ville ha bestilt privat UL.. Takler ikke å gå i uvisshet. Men du får jo se selv hva som føles mest riktig for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 25. mars 2009 #1080 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg hadde også tidlig ul i uke 7+, uke 8+ og i uke 12. Jeg ble beroliget av at det var liv der inne, og om det ikke var så hadde jeg en mulighet til å få en utskrapning tidlig. Jeg ønsket ikke å gå med et dødt foster lenge, ville bli ferdig med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå