Klematis Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #1041 Del Skrevet 19. mars 2009 Småkvalm i dag også, gitt... Skal til legen om et par timer. Gruer meg litt, men skal bli godt å få snakket med noen ikke bare lese skrekkhistorier på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 19. mars 2009 #1042 Del Skrevet 19. mars 2009 Lykke til hos legen Håper du kommer tilbake med masse positivitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 19. mars 2009 #1043 Del Skrevet 19. mars 2009 Lykke til hos legen, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #1044 Del Skrevet 19. mars 2009 Lykke til hos legen Håper du kommer tilbake med masse positivitet Lykke til hos legen, vennen Takk jenter! Akkurat nå føler jeg meg alt for positiv til å gå til legen og 'klage'... Men jeg VET at om jeg ikke får sett at det er liv der inne så kommer tvilen til å komme og overskygge alt innimellom helt til UL i uke 18... Eller til jeg hører hjertelyd. Akkurat nå føler jeg meg litt Får jeg ikke henvisning så betaler jeg heller selv. Ikke noe problem. Da er det kanskje litt lettere å velge tidspunkt selv, også? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #1045 Del Skrevet 19. mars 2009 Turnuslegen var kjempekoselig! Håper han skal fortsette der etter endt turnus, da vil jeg bytte til ham! Hadde ikke fått prøvesvarene fra i går enda da, for de hadde datatrøbben på sykehuset... Men han skulle ringe opp igjen til sykehuset og høre senere i dag og ringe meg om han fikk dem. Hadde heller ikke fått progesteronverdiene fra mandag, men de hadde faktisk målt dem på den første prøven min uten at jeg var klar over det. 39 og noe, så det må jeg være fornøyd med Han sa alt som jeg egentlig tenkte før jeg ble gravid, men har glemt helt nå etter hormonene har begynt å svirre. At naturen går sin gang og det er egentlig ikke så mye en kan gjøre fra eller til. Uten at det virket som om han synes jeg var rar som var litt hysterisk. Men han var ikke helt fremmed for å henvise meg til UL heller, vi skulle diskutere det på telefonen når vi hadde resultatene på den siste prøven klare. Akkurat nå er jeg egentlig ganske optimistisk Uten at noe egentlig har endret seg. Og det føles kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #1046 Del Skrevet 19. mars 2009 Så lenge var Adam i Paris... Legen ringte akkurat, og prøven den nyeste HCG-målingen var på 9115 eller 9150 (jeg klarte ikke helt å skjønne hva han sa...). Og når den to dager før var 6840 så var jo ikke det helt doblingen jeg hadde håpet på Men han synes vi skulle gjenta prøven, så inn igjen på mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 19. mars 2009 #1047 Del Skrevet 19. mars 2009 Uff da Nå er ikke jeg ekspert på de verdiene, men er det så bastant det med dobling og sånt? Trodde det kunne variere en del jeg.. Krysser fortsatt fingrene for at dette går bra jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 19. mars 2009 #1048 Del Skrevet 19. mars 2009 Uff.. Så fælt at du må gå sånn i uvisshet, det er det verste. Håper og krysser fingrene for at det skal gå bra allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #1049 Del Skrevet 19. mars 2009 Nei, er ikke helt sånn bastant at det må dobles på 48 timer. Men mellom rundtom der er det vanlige, men det går litt senere etterhvert. Men skal ikke gå SÅ sent, min doblingstid er nå på 112 timer... Takk for fingerkryssing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #1050 Del Skrevet 19. mars 2009 Blarg, og jeg som var så optimistisk før i dag... Akkurat nå skulle jeg ønske jeg ikke hadde tatt de teite prøvene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 19. mars 2009 #1051 Del Skrevet 19. mars 2009 Slitsomt å gå sånn og ikke vite... Håper det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. mars 2009 #1052 Del Skrevet 19. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 19. mars 2009 #1053 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg krysser fingrene for spira di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 19. mars 2009 #1054 Del Skrevet 19. mars 2009 Huff, så kjedelig å gå sånn da.. Snakk om pining, kanskje til og med uten grunn Krysser fortsatt fingrene for deg og satser på at alt er bra med frøet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 19. mars 2009 #1055 Del Skrevet 19. mars 2009 Mye styr det skal være for å få de unga vi vil ha. Håper alt går bra, og at det bare er doblingstida di som går litt sakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #1056 Del Skrevet 19. mars 2009 til dere alle! Ikke noe nytt. Må nesten bare prøve å være positiv så lenge det ikke blør... Men nå må jeg hive meg rundt. Vi reiser på fjelltur rett fra jobb i morgen, og jeg har ikke begynt å pakke enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 19. mars 2009 #1057 Del Skrevet 19. mars 2009 Godt å høre at du ikke blør da! Det må jo være veldig positivt! God tur på fjellet da, og kjør pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 20. mars 2009 #1058 Del Skrevet 20. mars 2009 Hp dere får en fin fjelltur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 20. mars 2009 #1059 Del Skrevet 20. mars 2009 God helg på fjellet - krysser fingrene for at det ikke er noe gale med spiren din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. mars 2009 #1060 Del Skrevet 20. mars 2009 Kos deg masse! Jeg krysser også fingrene for spiren din og tenker at det går bra siden du ikke blør mere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå