Gjest Golden Girl Skrevet 16. mars 2009 #1021 Del Skrevet 16. mars 2009 Å så leit dette var å lese da... Krysser fingrene for at det går bra jeg, Klematis! Håper du får svar imorra og slipper vente helt til onsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 16. mars 2009 #1022 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvordan går det med deg? Håper virkelig prøvene gir svaret vi håper på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 17. mars 2009 #1023 Del Skrevet 17. mars 2009 Håper det går bra med dere, Klematis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #1024 Del Skrevet 17. mars 2009 Å så leit dette var å lese da... Krysser fingrene for at det går bra jeg, Klematis! Håper du får svar imorra og slipper vente helt til onsdag... Føler meg egentlig ganske positiv i dag! Har ikke ringt etter reslutatene enda, regner ikke med at resultatene kommer til legekontoret for tidligst over lunsj. Hvordan går det med deg? Håper virkelig prøvene gir svaret vi håper på! Det går bedre Ikke noe mer rødt blod! Håper også at prøvene ser fine ut. Men etter å ha lest litt om MA så skjønner jeg at HCG kan øke i lang tid selv om ting har gått galt... Så jeg tror jeg må prøve å grine meg til en tidlig-UL før påske. Hvis ikke kan jeg selvfølgelig betale for en selv, men blir litt irritert om jeg ikke får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneBerit Skrevet 17. mars 2009 #1025 Del Skrevet 17. mars 2009 for ikke noe mer rødt blod!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. mars 2009 #1026 Del Skrevet 17. mars 2009 Så bar at du ikke blør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #1027 Del Skrevet 17. mars 2009 for ikke noe mer rødt blod!!! Jeg prøver å la være å hoppe, men litt virituell hopping kan vel ikke skade? Så bar at du ikke blør Ja! Da fikk jeg resultatet på HCG-testen min i dag allikevel! 23 DPO: 6840! (medianen for 23 DPO er ifølge BetaBase 2314). Så selv om en verdi egentlig ikke gir noe svar, så satser jeg på at det er et godt tegn at tallet er så høyt to dager etter at jeg begynte å blø. Nå har jeg jo lest at verdien fremdeles kan øke selv om det har gått galt, så helt avslappet blir jeg nok ikke før jeg får sett et bankende hjerte. Men ting ser hvertfall lysere ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 17. mars 2009 #1028 Del Skrevet 17. mars 2009 Håper det har steget enda mer på neste prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 17. mars 2009 #1029 Del Skrevet 17. mars 2009 :hoppe: Legger igjen en hel masse positive vibber!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 17. mars 2009 #1030 Del Skrevet 17. mars 2009 Det var godt å høre, Klematis Satser på at alt er bra med spiren og at dere snart får se et bankende hjerte :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. mars 2009 #1031 Del Skrevet 17. mars 2009 Så bra med positive resultat på prøven. Eg var bekymra ei stund. Føler eg kunne leva meg inn i korleis du har hatt det desse dagane. Men dette ser jo lovande ut! Lykke til med prøven i morgon. Håpar den har stige godt. Når skal du til legen? Og når vil du til tidlig UL? Håpar legen er medgjørlig og henviser utan å blunka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #1032 Del Skrevet 17. mars 2009 Håper det har steget enda mer på neste prøve! Ja, det håper jeg også! :hoppe: Legger igjen en hel masse positive vibber!! :strix: Takk! Det var godt å høre, Klematis Satser på at alt er bra med spiren og at dere snart får se et bankende hjerte :rødme: Hjertelyd hadde vært noe, ja! :rødme: Så bra med positive resultat på prøven. Eg var bekymra ei stund. Føler eg kunne leva meg inn i korleis du har hatt det desse dagane. Men dette ser jo lovande ut! Lykke til med prøven i morgon. Håpar den har stige godt. Når skal du til legen? Og når vil du til tidlig UL? Håpar legen er medgjørlig og henviser utan å blunka. Takk! Har ikke avtale med legen. Han er syk... Skal høre i morgen om han har blitt frisk igjen og om jeg kan få en time i løpet av uka. Men er vel egentlig ikke nødvendig så lenge det ikke blør igjen... Så kanskje jeg kan få time til svangerskapskontroll i uke 8 og få henvisning til UL uten å gå til legen først? Håper jeg får UL før påske. Hvis det er noe galt så vil jeg gjerne vite det fortest mulig for å komme i gang med ny prøving så snart det lar seg gjøre. Og så vil jeg ikke gå hele påsken + to reiser rett etter det å bekymre meg unødig for at jeg pluselig skal begynne å blø og støte ute et allerede dødt foster... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. mars 2009 #1033 Del Skrevet 17. mars 2009 Har ikke avtale med legen. Han er syk... Skal høre i morgen om han har blitt frisk igjen og om jeg kan få en time i løpet av uka. Men er vel egentlig ikke nødvendig så lenge det ikke blør igjen... Så kanskje jeg kan få time til svangerskapskontroll i uke 8 og få henvisning til UL uten å gå til legen først? Håper jeg får UL før påske. Hvis det er noe galt så vil jeg gjerne vite det fortest mulig for å komme i gang med ny prøving så snart det lar seg gjøre. Og så vil jeg ikke gå hele påsken + to reiser rett etter det å bekymre meg unødig for at jeg pluselig skal begynne å blø og støte ute et allerede dødt foster... Eg kjenner meg veldig igjen i tankane dine. Det verste er faktisk å gå rundt og ikkje vita. Når det først har skjedd, kan ein faktisk sørga og begynna å gå vidare. Og ikkje minst forbereda seg på meir prøving. Men denne gongen skal det gå bra, skal du sjå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 18. mars 2009 #1034 Del Skrevet 18. mars 2009 Heier på deg, Klematis Håper du får en bedre dag, i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 18. mars 2009 #1035 Del Skrevet 18. mars 2009 Her hadde det skjedd ting. Håper det går bra, at spiren klamrer seg fast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneBerit Skrevet 18. mars 2009 #1036 Del Skrevet 18. mars 2009 :hopper: for virtuell hopping! jeg tror at dette går helt fint jeg! har blødd en del jeg også, men det var forsåvidt før jeg fant ut at jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #1037 Del Skrevet 18. mars 2009 Takk for støtte, alle sammen! Føler meg ganske positiv i dag Ikke mer blod, knapt noe spotting heller! Og jeg er litt kvalm Har tatt ny blodprøve i dag, og skal til lege i morgen. Så håper jeg får prøvesvarene før det. Selv om jeg tviler. Men kanskje legen kan ringe sykehuset og høre? Skal til turnuslege, for min fastlege er fremdeles syk. Så håper han/hun er litt ny og 'soft' sånn at jeg får UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 18. mars 2009 #1038 Del Skrevet 18. mars 2009 Klematis er kvalm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #1039 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Skal se jeg ikke like mye for det om en stund... Note to self: Jeg må huske å fortelle mannen den hvite løgnen jeg brukte når en av kollegaene spurte om det var noe spesielt som feilte meg... Greit å ha noenlunne samme historie Endret 18. mars 2009 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 18. mars 2009 #1040 Del Skrevet 18. mars 2009 mere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå