Gjest AnneBerit Skrevet 14. mars 2009 #981 Del Skrevet 14. mars 2009 Krysser alle fingrene for at det slutter å blø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 14. mars 2009 #982 Del Skrevet 14. mars 2009 Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 14. mars 2009 #983 Del Skrevet 14. mars 2009 Ånei, ikke det jeg ville lese her inne Men ikke miste motet enda, det kan fortsatt gå bra. Det er vanlig å blø tidlig i svangerskapet også. Huff, tenker på deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #984 Del Skrevet 14. mars 2009 Å nei?!? Jeg krysser virkelig fingrene for at det skal gå bra! Krysser alle fingrene for at det slutter å blø! Krysser fingrene for deg! Ånei, ikke det jeg ville lese her inne Men ikke miste motet enda, det kan fortsatt gå bra. Det er vanlig å blø tidlig i svangerskapet også. Huff, tenker på deg i kveld Tusen takk for klemmer og omtanke! Det KAN faktisk se ut til at det blør mindre nå. Og mer brunlig, så kanskje det stopper? Snart natta nå hvertfall, så får vi se hvordan det ser ut i morgen tidlig... Prøver å være positiv, men det er ikke så lett... En lovende ting er hvertfall at tempen i morges var min høyeste noensinne. Før jeg mistet sist så falt den ganske mye noen dager før jeg begynte å blø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 14. mars 2009 #985 Del Skrevet 14. mars 2009 Huffda, Klematis! Håper virkelig at dette ikke er noe farlig! Krysser alt jeg har for deg nå! Positivt det med tempen osv da, så vi får satse på det beste!! Mange fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 15. mars 2009 #986 Del Skrevet 15. mars 2009 Krysser fingrene for deg klematis !!!! Hvordan står det til i dag ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. mars 2009 #987 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvordan går det med deg i dag ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. mars 2009 #988 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvordan går det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneBerit Skrevet 15. mars 2009 #989 Del Skrevet 15. mars 2009 Krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 15. mars 2009 #990 Del Skrevet 15. mars 2009 Huff, tør nesten ikke gå inn her i frykt for hva som står. Håper alt er bra med deg i dag og at blødningene har stoppet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #991 Del Skrevet 15. mars 2009 Tusen takk for omtanken, alle sammen! Det ser faktisk bedre ut i dag. Kun litt brunt... Så fra å ha 10 % håp for at det skulle gå bra i går så tror jeg at jeg er oppe i 75 % nå. Flickan: Du som opplevde blødninger i starten. Hvordan var det hos deg, igjen? Var det greit å få tidlig-UL av legen etterpå? Når var du inne og hva kunne de se da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneBerit Skrevet 15. mars 2009 #992 Del Skrevet 15. mars 2009 Dette var gode nyheter Klematis! må bare tilføye at jeg også har hatt en del sånne blødninger..... noenganger litt friskt, men som oftest brunt og rosa... men så testet jo ikke jeg før i dag da... :gjeiper: krysser for at dette går bra jeg! mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 15. mars 2009 #993 Del Skrevet 15. mars 2009 Tusen takk for omtanken, alle sammen! Det ser faktisk bedre ut i dag. Kun litt brunt... Så fra å ha 10 % håp for at det skulle gå bra i går så tror jeg at jeg er oppe i 75 % nå. Flickan: Du som opplevde blødninger i starten. Hvordan var det hos deg, igjen? Var det greit å få tidlig-UL av legen etterpå? Når var du inne og hva kunne de se da? Jeg blødde faktisk ganske mye og i flere dager, men mye tynnere enn mens-blod. Jeg var hos legen da jeg var 5+2. Legen kunne bare konstatere hvor jeg blødde fra (limortappen) og ga meg en rekvisisjon som jeg kunne velge når/om jeg ville bruke, men fikk beskjed om å hvertfall vente noen dager, da det ikke ville være mulig å se noe særlig så tidlig. Siden jeg blødde såpass mye valgte jeg å gå da jeg var 6+1, da skal det i teorien være mulig å se hjerteslag (begynner å slå rundt dag 25), men hos meg så de kun fosteranlegg uten å kunne se om det var levedyktig (så ikke hjertet) så jeg ble ikke så mye klokere. Eneste var at da visste jeg hvertfall at det ikke var støtt ut i blødnigene, men visste jo ikke om det kom til å skje. Som kjent, var alt fint og nå er jo lillesprell i magen 24 uker i dag faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. mars 2009 #994 Del Skrevet 15. mars 2009 Uff, så fælt å lese at du har blødd igjen. Fikk helt vondt i hjertet her jeg sitter, men godt å høre at det har roet seg nå. Har skjønt at det er vanlig å blø litt, så krysser fingrene for at dette skal gå bra. Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 15. mars 2009 #995 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg krysser fingre og alt jeg har for deg, Klematis! Den fjellturen var nok ikke grunnen til noe som helst, så du må ikke klandre deg selv for at du var på tur. Nå må du bare ta livet med knusende ro, så håper jeg alt jeg kan at det går bra denne gangen. Stooor til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #996 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg blødde faktisk ganske mye og i flere dager, men mye tynnere enn mens-blod. Jeg var hos legen da jeg var 5+2. Legen kunne bare konstatere hvor jeg blødde fra (limortappen) og ga meg en rekvisisjon som jeg kunne velge når/om jeg ville bruke, men fikk beskjed om å hvertfall vente noen dager, da det ikke ville være mulig å se noe særlig så tidlig. Siden jeg blødde såpass mye valgte jeg å gå da jeg var 6+1, da skal det i teorien være mulig å se hjerteslag (begynner å slå rundt dag 25), men hos meg så de kun fosteranlegg uten å kunne se om det var levedyktig (så ikke hjertet) så jeg ble ikke så mye klokere. Eneste var at da visste jeg hvertfall at det ikke var støtt ut i blødnigene, men visste jo ikke om det kom til å skje. Som kjent, var alt fint og nå er jo lillesprell i magen 24 uker i dag faktisk Var du til flere tidlige ULer etter den 6+1? For å se om det utviklet seg normalt? Eller ble du dekket av dette forskningsprosjektet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #997 Del Skrevet 15. mars 2009 Uff, så fælt å lese at du har blødd igjen. Fikk helt vondt i hjertet her jeg sitter, men godt å høre at det har roet seg nå. Har skjønt at det er vanlig å blø litt, så krysser fingrene for at dette skal gå bra. Tenker på deg! Jeg krysser fingre og alt jeg har for deg, Klematis! Den fjellturen var nok ikke grunnen til noe som helst, så du må ikke klandre deg selv for at du var på tur. Nå må du bare ta livet med knusende ro, så håper jeg alt jeg kan at det går bra denne gangen. Stooor til deg Takk, begge to. Er ikke like positiv nå lengre... Ikke det at det blør mer. Men blir mange tanker. Og har så utrolig lite symptomer! Eneste jeg har kjent de siste 4-5 dagene er ømme bryster. Ikke spesielt sulten lenger slik jeg var inntil for noen dager siden og forrige gang jeg var gravid... Klarer ikke helt å bestemme meg hva jeg skal gjøre i morgen. Skal jeg bli hjemme fra jobb og prøve å få en hastetime i morgen? Eller skal jeg dra på jobb og prøve å få en hastetime til tirsdag? Eller går det greit å bare ringe og be om å få bli henvist til gynekolog for UL uten å ta turen om legen? Kom gjerne med innspill. Fant forresten ut at jeg hadde tre graviditetstester igjen, ikke to som jeg trodde. Så da spanderte jeg på meg en i dag. Den ble sterkere enn den siste jeg tok for 5 dager siden, hvertfall. Og strekene kom opp mye tidligere. Vet at dette ikke nødvendigvis betyr at ting er som de skal, det tar en god stund før HCG forsvinner fra kroppen med en MA etter hva jeg skjønner. I snitt 30 dager leste jeg ett sted, men det synes jeg hørte veldig lenge ut...? :klø: Får ta ny test om noen dager for å sjekke at den ikke har blitt lysere, hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 15. mars 2009 #998 Del Skrevet 15. mars 2009 Dette var ikke hyggelig å lese. Ring legen og hør hva h*n mener, men jeg ville nok bedt om hastetime + HCG-måling med noen dagers mellomrom i hvert fall. Bli hjemme fra jobb, ligg flatt osv. Når det gjelder UL aner jeg dessverre ikke om det er noen hjelp? Eller jo, det er vel kanskje det? Det at du er mindre sulten kan jo rett og slett være fordi du er redd og bekymret. Og så må jeg jo nevne som flere andre at blødninger i tidlig svangerskap er ganske vanlig. 25% har dette uten at det er farlig. Og mer positiv test høres bra ut. Tvi tvi, håper du kommer til legen raskt, og at det viser seg å være ufarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 15. mars 2009 #999 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Glemte å spørre om du har sluttet å blø nå? Uff altså, tenker masse på deg! Endret 15. mars 2009 av Kirin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #1000 Del Skrevet 15. mars 2009 Glemte å spørre om du har sluttet å blø nå? Uff altså, tenker masse på deg! Blør ikke mer nå nei. Bare litt brun spotting. Tror nok jeg blir hjemme i morgen, hvertfall til jeg får kommet meg til legen. Kjekt at du tenker på meg! Håper alt står bra til med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå