Gjest Golden Girl Skrevet 5. mars 2009 #901 Del Skrevet 5. mars 2009 Gratulerer så gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #902 Del Skrevet 5. mars 2009 Så fine bilder.. :rødme: Se der ja Den kan ikke mistolkes Litt dumt med en lege som tar så lett på det Men Heldigvis har du KG Her finner du mye av det du trenger Gratulerer med spiren GRATULERER med spiren Klematis!!!! Der ja, den kan ikke misforsås. Må gratulere en gang til jeg da Gratulerer!! Gratulerer så gøy!! Tusen takk, alle sammen! Jeg hadde blitt sprø om jeg ikke hadde dere å 'snakke' med! Og babystøv til de av dere som er prøvere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. mars 2009 #903 Del Skrevet 5. mars 2009 *ruller meg i støvet og tar med meg et par sekker på ferie* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 5. mars 2009 #904 Del Skrevet 5. mars 2009 *ruller meg i støvet og tar med meg et par sekker på ferie* Øy! Ikke ta alt da!! *sniffe babystøv* :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 5. mars 2009 #905 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg vil også drysse masse babystøv på dere, så ta for dere pusilus og cuba **********babystøv**********babystøv**********babystøv********** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 5. mars 2009 #906 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Gratulerer!!! Du er jo meir fruktbar enn meg, du. Herlig tittel på boka di nå. :rødme: Nå spirer det! Endret 5. mars 2009 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. mars 2009 #907 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg vil også drysse masse babystøv på dere, så ta for dere pusilus og cuba **********babystøv**********babystøv**********babystøv********** Lister meg inn og tar med noen sekker til Lurer på hvor mye jeg trenger til ferien :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 5. mars 2009 #908 Del Skrevet 5. mars 2009 Oki, men da tar jeg litt mer da! Godt det er nok til oss alle Skal du på lang ferie, pusilus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. mars 2009 #909 Del Skrevet 5. mars 2009 Kan jeg også få litt babystøv???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 5. mars 2009 #910 Del Skrevet 5. mars 2009 Kan jeg også få litt babystøv???? Her er litt realt nesten 17ukers støv av ypperste kvalitet **********babystøv**********babystøv**********babystøv********** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. mars 2009 #911 Del Skrevet 5. mars 2009 Her er litt realt nesten 17ukers støv av ypperste kvalitet **********babystøv**********babystøv**********babystøv********** Tusen takk. *ruller rundt i støvet og samler sammen i et par sekker slik at jeg har når EL nærmer seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #912 Del Skrevet 5. mars 2009 Kan jeg også få litt babystøv???? Her er det støv nok til alle, Nótt! Men legger igjen en god dose som er reservert til bare deg! :strix: :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. mars 2009 #913 Del Skrevet 5. mars 2009 Tusen takk Klematis. *ruller rundt og putter i sekker til senere bruk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 6. mars 2009 #914 Del Skrevet 6. mars 2009 *danser i babystøv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #915 Del Skrevet 6. mars 2009 Klarte faktisk å IKKE teste i hele går! Men i dag måtte jeg til pers igjen... Pittelitt sterkere strek på en BT, men fremdeles veldig svak altså. Bare for å gi litt håp til alle dere som kanskje har sett en strek eller som tror håpet er ute fordi dere ikke har testet positivt 10 DPO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 6. mars 2009 #916 Del Skrevet 6. mars 2009 Klarte faktisk å IKKE teste i hele går! Men i dag måtte jeg til pers igjen... Pittelitt sterkere strek på en BT, men fremdeles veldig svak altså. Bare for å gi litt håp til alle dere som kanskje har sett en strek eller som tror håpet er ute fordi dere ikke har testet positivt 10 DPO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 6. mars 2009 #917 Del Skrevet 6. mars 2009 Oi oi oi! Her er det masse babystøv ute og går! Er så glad for alle som blir gravide denne PP! Er jo den ene etter den andre! Og med alt dette støvet, kommer nok resten etter så fort som bare det! litt for Klematis Ha en strålende fredag!!! PS Når det gjelder testing, syns jeg du var flink!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 6. mars 2009 #918 Del Skrevet 6. mars 2009 Pittelitt sterkere strek på en BT, men fremdeles veldig svak altså. Bare for å gi litt håp til alle dere som kanskje har sett en strek eller som tror håpet er ute fordi dere ikke har testet positivt 10 DPO Godt å lese, det gir håp for morgendagens testing. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 6. mars 2009 #919 Del Skrevet 6. mars 2009 God helg, Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 6. mars 2009 #920 Del Skrevet 6. mars 2009 Det var så mye støv her inne at jeg må blunke litt! Bytter litt eget ferskt støv, med litt av det som er her fra før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå