Gå til innhold

Veksthuset

Klematis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor har du bestilt svangerskapskontroll på torsdag da? :fnise:

Den ble bestilt for en måned siden da jeg testet positivt sist. Men mistet en snau uke etter IKM da... :tristbla:

Jeg ser faktisk strek på den nederste også jeg. ;)

Jøss, da har du bedre øyne enn meg! Men jeg synes jeg ser noe på alle tre i virkeligheten, vanskelig å få med på bildene. Den midterste er håpløs å se på bilde. Ble så gul. Kan gjerne si at urinen var konsentrert, ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble bestilt for en måned siden da jeg testet positivt sist. Men mistet en snau uke etter IKM da... :tristbla:

Jøss, da har du bedre øyne enn meg! Men jeg synes jeg ser noe på alle tre i virkeligheten, vanskelig å få med på bildene. Den midterste er håpløs å se på bilde. Ble så gul. Kan gjerne si at urinen var konsentrert, ja :fnise:

Åja.. det var ikke meningen å le altså, ikke vondt ment :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den øverste er rosa. :Nikke: Jeg kan dog ikke se om den nederste er rosa.

Næææ så artig!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja.. det var ikke meningen å le altså, ikke vondt ment :klem:

Det går helt greit, du. Var utrolig kjipt de dagene jeg blødde. Men etter det er jeg egentlig helt over det. Jeg tenker egentlig ikke at vi har mistet et barn. Til det var det alt for tidlig. Men jeg mistet graviditeten min. Om du skjønner forskjellen... :klø:

Gjelder bare å se fremover og tenke positivt! :jepp:

:klemmer:

Den øverste er rosa. :Nikke: Jeg kan dog ikke se om den nederste er rosa.

Næææ så artig!! :strix:

:strix:

Trenger noen litt sterkere bekreftelser før jeg tør å slippe jubelen løs. Og må innrømme at jeg nok kommer til å være nervøs de første ukene etter hva som skjedde sist. Men har egentlig stor tro på at vi ikke skal oppleve det samme igjen. Må jo nesten det :)

Mannen, på den andre siden, vil helst ikke regne meg som gravid engang før jeg har passert 12 uker... :forvirret: Det synes jeg er å strekke det litt langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den ser jeg veldig godt! Hadde nok tatt det på samme måte :)

Skjønner godt at man blir litt ekstra nervøs når man har hatt en SA fra før, men jeg har også god tro på at neste gang så holder den seg fast hele veien :jepp:

Håper dere klarer å kose dere med spiren før det har gått 12 uker da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du? Du har ikke en EL-test liggende vel? :sjenert:

Nei... Har aldri kjøpt det. Planen er/var å kjøpe det om det ikke klaffer denne måneden.

Hvordan det?

Jeg har hørt at de for noen kan fungere som graviditetstest. Men gjelder visst langt fra alle. Og de er jo enda vanskeligere å tolke enn graviditetstester, siden det alltid vil være to linjer og det bare kommer an på hvor sterk den andre linjen er.

Nei, jeg får holde meg til graviditetsteststripsa mine. Har bare 9 igjen nå, av 20... :sjokkert: + Apotektesten jeg skal ta i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg får holde meg til graviditetsteststripsa mine. Har bare 9 igjen nå, av 20... :sjokkert: + Apotektesten jeg skal ta i morgen.

:sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... Har aldri kjøpt det. Planen er/var å kjøpe det om det ikke klaffer denne måneden.

Hvordan det?

Jeg har hørt at de for noen kan fungere som graviditetstest. Men gjelder visst langt fra alle. Og de er jo enda vanskeligere å tolke enn graviditetstester, siden det alltid vil være to linjer og det bare kommer an på hvor sterk den andre linjen er.

Fordi jeg testet med en sånn etter at jeg fikk den svaaake streken på søndag, og EL-testen ble knall positiv den (ja, og i dag også :sjenert: ). Positiv er altså at teststreken blir like sterk som (eller sterkere enn) kontrollstreken. Er ikke vanskelig å lese av synes jeg. :) Tenkte det kunne være et supplement hvis du er i tvil, men har du ikke så har du ikke. ;)

Brukt 11 strips ja. :erter: Jeg har bare brukt 7 denne gangen. Og to EL-strips og en CB. Det blir jo ti det da. :klaske::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en ELtest også da jeg testet positivt på g-test, men hos meg ble den ikke positiv. Venninna mi derimot fikk positiv ELtest da hun var gravid.

Merkelige greier :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To ganger to streker i dag :strix:

Ikke så bekreftende som jeg hadde håpet, men det ER en strek der på både stripsen og apotektesten.

Så da må jeg vel nesten kunne galle meg GRAVID igjen, da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jippi!!! :hoppe: Gratulerer så mye, vennen! :klem:

Takk :klemmer:

Tror ikke helt på det enda... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ta det som det kommer du, du blir ikke mindre gravid av det. Du kan jo evt ta en digital test, det var det som skulle til for at jeg virkelig skulle tro på det ivertfall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi, snakk om superfruktbar da. Gratulerer så masse vennen :klemmer:

Ja, det er helt vilt! :sjokkert: Men slekter nok på mamma, hun klarte det på første forsøk med oss begge.

Bare ta det som det kommer du, du blir ikke mindre gravid av det. Du kan jo evt ta en digital test, det var det som skulle til for at jeg virkelig skulle tro på det ivertfall :klem:

Blir nok en digital test i morgen etter jeg har vært hos legen ;) Fikk jo positivt på en slik forrige måned også, så det er jo ikke noe garanti uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...