Klematis Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #821 Del Skrevet 3. mars 2009 Takk, Ilja! Ja, det er helt uvirkelig om vi faktisk skal klare å bli gravide to av to måneder Akkurat nå sitter jeg her og tenker at jeg bare har innbilt meg hele streken, og at det var helt håpløst å i det hele skrive her at jeg trodde jeg hadde testet positivt... Men tiden vil vise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestine Skrevet 3. mars 2009 #822 Del Skrevet 3. mars 2009 Åjåjåj, er det sant?? Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 3. mars 2009 #823 Del Skrevet 3. mars 2009 Ser man det ja Får håpe det er en strek der da, og at den kommer enda tydeligere fram i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 3. mars 2009 #824 Del Skrevet 3. mars 2009 Nei dæven døtte Klematis. Du tar jo helt av jo Nå blir det baby i heimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 3. mars 2009 #825 Del Skrevet 3. mars 2009 Åj skal si du er fruktbar jente Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #826 Del Skrevet 3. mars 2009 Tusen takk, jenter! Tror det ikke HELT enda. Er enda 12.7% usikker Venter på bekreftelse i morgen. Men kroppen føles ganske lik ut som forrige gang. Uten at det egentlig trenger være et godt tegn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 3. mars 2009 #827 Del Skrevet 3. mars 2009 Du testet med BT eller? Hvordan er streken da, ville den ha syntes på noe bilde? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 3. mars 2009 #828 Del Skrevet 3. mars 2009 Oi oi! Ja, svar, synes den på bilde? Kryssekrysse! = tidligstøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #829 Del Skrevet 3. mars 2009 Strips fra BilligeTester.no, ja. Streken var veeeldig svak. Og vanskelig å se om det er noe farge. Men den dukket ikke opp så helt der jeg hadde trodd den skulle, og samme plass som jeg trodde jeg kanskje så noe i går også. Så derfor tror jeg ikke det øynene mine som bare ser noe de ønsker. Men KAN jo selvfølgelig være en skyggestrek. Men har ikke sett det på noen av de andre stripsa jeg har prøvd. Og det er ganske mange Tror nok egentlig ikke den ville syntes på noe bilde. Men vet ikke... Finner ikke kameraet, så jeg fikk ikke prøvd i morges. Får se om vi finner det etter jobb, da skal jeg se om jeg får tatt et. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #830 Del Skrevet 3. mars 2009 Da har mannen funnet kameraet, så til ære for dere har jeg tatt en test til Den øverste er innenfor tidsfristen, den i midten er fra i dagmorges og den nederste er fra i går morges. Er det jeg som har blitt gal, eller ser dere andre noe også? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #831 Del Skrevet 3. mars 2009 Hm, de ble visst litt store... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 3. mars 2009 #832 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg ser strek på den øverste. Skriver mer etterpå, må løpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 3. mars 2009 #833 Del Skrevet 3. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #834 Del Skrevet 3. mars 2009 Skjer ikke noe mer på testefronten i kveld, så det kan bli en lang natt med popcornspising! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 3. mars 2009 #835 Del Skrevet 3. mars 2009 Skjer ikke noe mer på testefronten i kveld, så det kan bli en lang natt med popcornspising! Jeg er bare så glad i popcorn;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 3. mars 2009 #836 Del Skrevet 3. mars 2009 Oi her var det spennende gitt. Jeg tror det kreves en digital-test her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 3. mars 2009 #837 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg kan også skimte en strek på den øverste om jeg legger goviljen til Blir spennende å se hva testen i morgen sier :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #838 Del Skrevet 3. mars 2009 Oi her var det spennende gitt. Jeg tror det kreves en digital-test her Får ikke tak i andre tester enn de jeg har før til helga. Eller kanskje på torsdag når/hvis jeg skal til legen... Men har en Quick Respons (apotektest), og den ryker i morgen tidlig Vil så gjerne ha en skikkelig positiv test i morgen, da slipper jeg å avbestille svangerskapskontrollen på torsdag. Blir eventuelt tidenes tidligste svangerskapskontroll, da men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #839 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg kan også skimte en strek på den øverste om jeg legger goviljen til Blir spennende å se hva testen i morgen sier :gjeiper: Ja, det blir spennende Har følelsen av at det blir svakt, svakt, svakt i morgen også... Men vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 3. mars 2009 #840 Del Skrevet 3. mars 2009 Får ikke tak i andre tester enn de jeg har før til helga. Eller kanskje på torsdag når/hvis jeg skal til legen... Men har en Quick Respons (apotektest), og den ryker i morgen tidlig Vil så gjerne ha en skikkelig positiv test i morgen, da slipper jeg å avbestille svangerskapskontrollen på torsdag. Blir eventuelt tidenes tidligste svangerskapskontroll, da men... Hvorfor har du bestilt svangerskapskontroll på torsdag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå