Happy Feet Skrevet 2. mars 2009 #801 Del Skrevet 2. mars 2009 Jepp, bedre lykke neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 2. mars 2009 #802 Del Skrevet 2. mars 2009 Fortsetter å krysse fingrene for deg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 2. mars 2009 #803 Del Skrevet 2. mars 2009 Da satser vi på at neste test er mer samarbeidsvillig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 2. mars 2009 #804 Del Skrevet 2. mars 2009 Så kjedelig at EL er ugjererlig denne syklusen , men det er vel ikke så uvanlig etter en SA. Satser på at du får svar de neste dagene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #805 Del Skrevet 2. mars 2009 Takk for alle lykkeønskninger! Dere er gullegode Gjorde jo det jeg ikke skulle, da... Kikket på testen leeenge etter den var tørket Og det ser faktisk ut som det er litt linje enda Kanskje... Ikke noe farge å snakke om, til å tyde det er den alt for svak. Sååå... Teste igjen i kveld...? Har ikke drukket noe siden sist test sånn i tilfelle... Eller vente til i morgen tidlig? Men da MÅ jeg drikke noe, holder på å tørste ihjel her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #806 Del Skrevet 2. mars 2009 Blarg, leste akkurat min egen post! Jeg har offisielt blitt helt gal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. mars 2009 #807 Del Skrevet 2. mars 2009 Du er verre enn meg altså. Jeg har kapitulert og innsett at det blir ikke noe nå og slapper helt av - gleder meg til mensen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #808 Del Skrevet 2. mars 2009 Du er verre enn meg altså. Jeg har kapitulert og innsett at det blir ikke noe nå og slapper helt av - gleder meg til mensen kommer. Uff, ja... Rødmer her jeg sitter jeg. Rett før jeg sletter den forrige posten min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. mars 2009 #809 Del Skrevet 2. mars 2009 Kanskje ta det litt med ro og la den posten stå som en påminnelse til deg selv vennen. Skjønner at du håper, men ikke stress for mye med ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 2. mars 2009 #810 Del Skrevet 2. mars 2009 Neida, ikke slett noe Du er ikke alene om å være sånn! Jeg er sånn og vet at vi er flere Men prøv å hold deg til i morgen tidlig Da vil du få et tydeligere svar! Så tester vi sammen og greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 2. mars 2009 #811 Del Skrevet 2. mars 2009 Så søt du er da vennen Vent til i morgen tidlig du.. Og husk, man skal ikke se på testen etter tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #812 Del Skrevet 2. mars 2009 Kanskje ta det litt med ro og la den posten stå som en påminnelse til deg selv vennen. Skjønner at du håper, men ikke stress for mye med ting. Neida, ikke slett noe Du er ikke alene om å være sånn! Jeg er sånn og vet at vi er flere Men prøv å hold deg til i morgen tidlig Da vil du få et tydeligere svar! Så tester vi sammen og greier Takk for gode råd, begge to! Skal gå å ta meg et STORT glass vann, se ferdig Akutten og hoppe i loppekassa. Uten å teste. Jeg lover! Så satser vi på at morgendagen er en god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #813 Del Skrevet 2. mars 2009 Så søt du er da vennen Vent til i morgen tidlig du.. Og husk, man skal ikke se på testen etter tida I know, I know... Men den forrige testen som ble positiv etter tidsgrensen viste seg å være riktig... Men, som sagt over. Ingen flere tester i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 2. mars 2009 #814 Del Skrevet 2. mars 2009 I know, I know... Men den forrige testen som ble positiv etter tidsgrensen viste seg å være riktig... Men, som sagt over. Ingen flere tester i dag! Du er jo så god da Klematis Hva sier mannen din til alle desse testene dine da eller er han med og presser deg til å teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #815 Del Skrevet 2. mars 2009 Du er jo så god da Klematis Hva sier mannen din til alle desse testene dine da eller er han med og presser deg til å teste Han vet ingenting... Han er ikke så opphengt i det, og det gjorde hvertfall ikke noe for ham sist at jeg testet uten å si ifra på forhånd. Og han VET at jeg sitter på FF og ser på bilder av alle andre sine svake, svake linjer Så jeg regner vel med at han egentlig har en mistanke siden han vet at jeg har 20 tester liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 2. mars 2009 #816 Del Skrevet 2. mars 2009 Han vet ingenting... Han er ikke så opphengt i det, og det gjorde hvertfall ikke noe for ham sist at jeg testet uten å si ifra på forhånd. Og han VET at jeg sitter på FF og ser på bilder av alle andre sine svake, svake linjer Så jeg regner vel med at han egentlig har en mistanke siden han vet at jeg har 20 tester liggende. DU får håpe han ikke spør hvor mange tester du har igjen plutselig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #817 Del Skrevet 2. mars 2009 DU får håpe han ikke spør hvor mange tester du har igjen plutselig da Da forteller jeg det, ikke noe problem. Har vel alt fortalt at jeg tenker å kjøpe en 100 pk med graviditetstester og EL-tester til neste måned. Om det trengs, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 2. mars 2009 #818 Del Skrevet 2. mars 2009 Takk for gode råd, begge to! Skal gå å ta meg et STORT glass vann, se ferdig Akutten og hoppe i loppekassa. Uten å teste. Jeg lover! Så satser vi på at morgendagen er en god dag FLINK! Han vet ingenting... Hehe. Vi skulle hatt en egen tråd: "Testetøser i blant oss". Er iallefall ikke kjedelig å følge med her om dagen! Og ja vi burde hatt krisetelefon for testing: A la: 1. Skal du på fest eller rom full av kjemikalier i dag? 2. Har du gått over IKM? --- Hvis ikke: 2 muligheter: 1. Kjør i deg minst 0,5 liter vann 2. Gå og piss umiddelbart --- Hehe, som sagt så mange ganger før: Yeah right det går å vente bestandig, har man en test liggende, osv... Jeg syns du er kjempeflink som holder an til i morgen! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #819 Del Skrevet 3. mars 2009 En sånn hjelpetelefon for testetøser hadde vært fint ja! Men dere fungerte jo slik i går da, jeg kom meg i seng uten å teste Våknet grytidlig i dag, helt ulikt meg. Så da måtte jeg bare stå opp og ta en test da! Og jeg er 87,3 % sikker på at den var positiv, altså! Men foreløpig sier jeg at jeg har en muligens positiv test. Gravid er jeg ikke før jeg får bekreftet med en bedre strek, forhåpentligvis i morgen. Da ryker apotektesten også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 3. mars 2009 #820 Del Skrevet 3. mars 2009 Du verden, er det sant!? Gurimalla, så fertil du må være Klematis! Drister meg til et lite gratulerer, og følger spent med på testethrilleren *krysser fingre for sterkere strek i dagene som kommer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå