Gå til innhold

Veksthuset

Klematis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var flink! :engel:

Tisset, laget middag og drakk nesten en liter vann så nå er det hvertfall ikke vits ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det hadde jo ikke gjort noe. Men det får være grenser for hvor 'prøvegal' jeg skal bli... Tenker jo knapt på annet! Nesten så jeg håper jeg får TR og får hvertfall en uke pause før jeg begynner å obsesse (finner altså ikke et godt ord for dette på norsk...!) rundt EL og :sengekos:;)

Men håper jo selvfølgelig mest på en positiv test. Sannheten er jo at jeg ikke blir MER gravid om jeg tester positivt tidlig...

Planen er allikevel å kjøpe EL-tester neste syklus (hvis det blir en da ;)). Da får jeg både litt mer snøring på når EL er OG får utløp for testetrangen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg egentlig veldig godt. Jeg går liksom bare og venter på mensen slik at jeg får litt mer peil på hvordan syklusen min faktisk er.

Obsession=besettelse, sånn forresten. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det hadde jo ikke gjort noe. Men det får være grenser for hvor 'prøvegal' jeg skal bli... Tenker jo knapt på annet! Nesten så jeg håper jeg får TR og får hvertfall en uke pause før jeg begynner å obsesse (finner altså ikke et godt ord for dette på norsk...!) rundt EL og :sengekos:;)

Men håper jo selvfølgelig mest på en positiv test. Sannheten er jo at jeg ikke blir MER gravid om jeg tester positivt tidlig...

Planen er allikevel å kjøpe EL-tester neste syklus (hvis det blir en da ;)). Da får jeg både litt mer snøring på når EL er OG får utløp for testetrangen... :fnise:

:ler: Skjønner hva du mener altså! :fnise: Men sant det med EL-tester. Jeg kan godt blåse en billig G-test 8 DPO, men egentlig er det bedre å vente litt lenger altså. Er jo ekstremt sjelden man får positiv så tidlig uansett. Blir kanskje litt annerledes vhis du mistenker at EL var tidligere da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg egentlig veldig godt. Jeg går liksom bare og venter på mensen slik at jeg får litt mer peil på hvordan syklusen min faktisk er.

Obsession=besettelse, sånn forresten. :fnise:

Jau, men et godt verb?

:ler: Skjønner hva du mener altså! :fnise: Men sant det med EL-tester. Jeg kan godt blåse en billig G-test 8 DPO, men egentlig er det bedre å vente litt lenger altså. Er jo ekstremt sjelden man får positiv så tidlig uansett. Blir kanskje litt annerledes vhis du mistenker at EL var tidligere da. :)

Angrer litt nå at jeg ikke gjorde det. Har hatt en lengre diskusjon på FF med mange som var 110% sikre på at det ikke gikk an å teste positivt. Blir så irritert når folk skal være så skråsikre! Jeg TROR jo ikke jeg skal få positivt 6DPO, men det er jo en pitteliten sjans for at det GÅR an! Var en i en annen tråd som fortalte at hun hadde testet positivt 5-7DPO med alle sine tre barn.

Hadde vært så utrolig kult å bevist at de tok feil! :fnise:

Men, ny sjans i morgen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For den uobservante leser kan jeg fortelle at jeg har tatt bort den usikre tempen min og da flyttet FF EL-datoen to dager frem.

Lar det stå slik inntil videre. Hvis mistanken min om at EL faktisk var i går styrkes, får jeg heller finne på noe lurt for å få flyttet krysset dit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer litt nå at jeg ikke gjorde det. Har hatt en lengre diskusjon på FF med mange som var 110% sikre på at det ikke gikk an å teste positivt. Blir så irritert når folk skal være så skråsikre! Jeg TROR jo ikke jeg skal få positivt 6DPO, men det er jo en pitteliten sjans for at det GÅR an! Var en i en annen tråd som fortalte at hun hadde testet positivt 5-7DPO med alle sine tre barn.

Hadde vært så utrolig kult å bevist at de tok feil! :fnise:

Ja, det ER jo mulig, men bare hvis kroppen er rekordeffektiv. :) Det kjipe med sånn hypertidlig testing er jo at man nesten er dømt til negativ test. Om man er gravid vil det jo endre seg, men det er uansett dritt å se blenda når man har et lite håp.

Sier ikke at jeg ikke er troendes til det samme :sjenert:

Obsession er bedre (til det du snakker om) enn besettelse ja. Det beskriver jo to forskjellige ting, selv om det er korrekt oversettelse. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så spennende! Ser du føler deg supergravid. :fnise: Det gjør jeg også! Er vel i litt tidligste laget, i alle fall for mitt vedkommende, men likevel.. Får satse på at det er fordi vi er gravide. ;) Skal du teste i morgen? :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så spennende! Ser du føler deg supergravid. :fnise: Det gjør jeg også! Er vel i litt tidligste laget, i alle fall for mitt vedkommende, men likevel.. Får satse på at det er fordi vi er gravide. ;) Skal du teste i morgen? :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte å teste i morgen ja. Men har ingen tro på at den blir positiv. Men vi får da se ;)

Har enda ikke helt bestemt meg for om jeg skal ta den progesterontesten i morgen eller ikke... :klø: Så utrolig irriterende at EL-datoen er så usikker denne måneden! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du synes det er frustrerende når EL-datoen ikke er helt sikker. :klem:

Du regner med negativ test du også ja. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, du er fremdeles med på testingen, Nótt?

Jeg har mye større tro på deg enn meg! :klemmer:

Jeg er nok fremdeles med på testing ja. Har til og med sagt det til mannen nå. :fnise: Jeg tror nok ikke på positiv test, men vil teste for sikkerhetsskyld pga 2 fester i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ - som ventet.

Gjør ikke noe det, er jo fremdeles veldig tidlig! hvertfal dersom EL var tirsdag... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...