Kirin Skrevet 17. februar 2009 #701 Del Skrevet 17. februar 2009 EL-jakten er i gang. Har drukket grapefruktjuice i en uke nå, tror jeg. Men ikke noe resultat så langt... Eneste tegnet på mulig EL er at jeg har mye rare stikninger både på den ene og andre sida. Kanskje det blir multislipp av egg...? Håper uansett det går noen dager til så vi rekker litt når jeg kommer hjem igjen (er i det 'store' utland en liten tur). Hiver meg på EL-jakt! Stikninger på begge sider er vel ganske vanlig. Selv har jeg mest på den ene siden, og blir glad når jeg får det på begge sider, det betyr nok at begge har noe viktig å tenke på tror jeg. Hjem i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #702 Del Skrevet 17. februar 2009 Innom på en visitt før jeg legger meg. Natta Natta, ja Hiver meg på EL-jakt! Stikninger på begge sider er vel ganske vanlig. Selv har jeg mest på den ene siden, og blir glad når jeg får det på begge sider, det betyr nok at begge har noe viktig å tenke på tror jeg. Hjem i morgen? Hjem i morgen kveld. Og rett til sengs, tipper jeg Men nå må jeg finne hotellrommet mitt her også! Natta alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 17. februar 2009 #703 Del Skrevet 17. februar 2009 Men nå må jeg finne hotellrommet mitt her også! Natta alle sammen! Håper du klarer det. Å finne hotellrommet altså! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 18. februar 2009 #704 Del Skrevet 18. februar 2009 Krysser fingerene for suksessfull EL-jakt!! Men du er vel der i syklusen at det bare er å i vei! sånn med jevne mellomrom... hehe Lykke til for en suksessfull PP!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #705 Del Skrevet 18. februar 2009 Nå sitter jeg og koser meg med gratis i loungen på flyplassen! Har vært greit å komme bort litt, selv om jeg ikke klarer å la være å tenke på prøving uansett... Men har nytt alle ting som vil bli forbudt om jeg blir gravid i lange drag! Temperaturen gik en god del opp i dag, men krysser egentlig fingrene for at det var pga litt mange glass vin i går og ikke fordi EL har passert... Isåfall har nemlig 'en klaffet ganske dårlig denne PP'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #706 Del Skrevet 21. februar 2009 Da tror jeg EL har vært her Trenger en eller to høye temperaturer for å være helt sikker. Kan hvertfall rapportere om at det så ut til at grapefruktjuicen gjorde nytten sin Og tror vi traff ganske godt med også! Så da er det bare å vente... Gleder meg faktisk til å teste, og kommer sikkert til å begynne ganske tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. februar 2009 #707 Del Skrevet 21. februar 2009 Når har du tenkt å teste da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #708 Del Skrevet 21. februar 2009 Når har du tenkt å teste da??? Skal ta blodprøve for å måle progestorone en 7DPO. Er redd jeg kommer til å svi av en test da... Mest for gøy egentlig, vet de færreste tester positivt så tidlig uansett. Hvis EL var den 19., så blir ved det den 26.? Ble egentlig velig usikker på min bastante mening om at EL allerede har vært her etter å ha skrevet det her.. Hehe. Har foreløpig også en time hos legen 5. mars (skulle vært første kontroll med spiren jeg mistet) Hadde jo vært supert om jeg testet positivt i litt tid før den så jeg bare kan beholde timen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. februar 2009 #709 Del Skrevet 22. februar 2009 Skjønner godt hva du mener. Muligens teste 26. med andre ord - jeg vurderer å teste 27. så da kan vi holde hverandre i hendene. Jeg krysser fingrene for at det har klaffet for dere nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 22. februar 2009 #710 Del Skrevet 22. februar 2009 Håpar du kan få gravidkontroll 5. mars. Bra du er i rute og at var velplassert. Nå er det berre ventetida igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #711 Del Skrevet 22. februar 2009 Skjønner godt hva du mener. Muligens teste 26. med andre ord - jeg vurderer å teste 27. så da kan vi holde hverandre i hendene. Jeg krysser fingrene for at det har klaffet for dere nå. Ja, vi får passe på hverandre! Krysser fingrene for dere også! Håpar du kan få gravidkontroll 5. mars. Bra du er i rute og at var velplassert. Nå er det berre ventetida igjen. Gravidkontroll 5. mars hadde vært noe ja! :rødme: Temperaturene mine tuller fælt for tiden. Veldig usikker på om EL har vært eller ikke enda... Men i det minste har vi ganske tett i det siste, så om EL er like rundt hjørnet så gjør jo ikke det noe. Men hadde vært fint om tempene mine kunne gitt meg et relativt klart svar på når EL var slik at jeg kommer meg til legen for den blodprøven på ca. riktig tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #712 Del Skrevet 22. februar 2009 Har forresten bakt boller i dag! Ble ikke fastelavensboller, men rosinboller. Er ikke spesielt glad i krem, så da blir det slik... Og de ble kjempegode! Så har ennå ikke spist annet enn boller i dag... Jeg må vel få fingeren ut å lage noe middagsmat, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #713 Del Skrevet 22. februar 2009 Blah, nå sitter jeg her og trykker F5 (refresh) om og om igjen på charten min på FF... Akkurat som om det plutselig skal gå et lys opp for den når jeg faktisk hadde EL. Eller aller helst begynne å blinke Du blir gravid denne PP'en Nei nå tror jeg at jeg hopper til sengs snart. Så er det litt færre timer til jeg får våkne og får en ny temp som kan si mer om EL-datoen... Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. februar 2009 #714 Del Skrevet 22. februar 2009 Blah, nå sitter jeg her og trykker F5 (refresh) om og om igjen på charten min på FF... Akkurat som om det plutselig skal gå et lys opp for den når jeg faktisk hadde EL. Eller aller helst begynne å blinke Du blir gravid denne PP'en Nei nå tror jeg at jeg hopper til sengs snart. Så er det litt færre timer til jeg får våkne og får en ny temp som kan si mer om EL-datoen... Hehe. Prøvd refresh metoden på FF i forrige PP , det hjalp ikke noe Håper tempen holder seg høy her i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #715 Del Skrevet 23. februar 2009 Prøvd refresh metoden på FF i forrige PP , det hjalp ikke noe Håper tempen holder seg høy her i morgen Nah, ser ikke ut til å hjelpe noe særlig her heller... Har enda ikke kommet så langt at jeg kan kalle tempene mine 'høye'. Håpet var at den skulle stige godt i dag, men den holdt seg heller ganske stabilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestine Skrevet 23. februar 2009 #716 Del Skrevet 23. februar 2009 Eller aller helst begynne å blinke Du blir gravid denne PP'en Jaaaa, sånn blinking vil jeg også ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 23. februar 2009 #717 Del Skrevet 23. februar 2009 Huff, husker godt "refresh-metoden" ja. Hjalp ikke så veldig dessverre. Men bare vent, snart kommer det røde krysset, og dere har jo uansett sex, så dere misser ikke EL. Mange gode klemmer på Klematis'en min Jeg krysser fingre for at det erf full klaff denne pp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #718 Del Skrevet 23. februar 2009 Jaaaa, sånn blinking vil jeg også ha!! Kanskje vi må sende inn et forbedringsforslag? Huff, husker godt "refresh-metoden" ja. Hjalp ikke så veldig dessverre. Men bare vent, snart kommer det røde krysset, og dere har jo uansett sex, så dere misser ikke EL. Mange gode klemmer på Klematis'en min Jeg krysser fingre for at det erf full klaff denne pp. Misser nok ikke EL om den er nå snart nei. Men jeg er litt redd for at den var for 4 dager siden... Og da traff vi ikke supergodt (men godt nok til at vi har en reell sjans, altså). Men har en dag med en veldig usikker temperatur. Får rødt kryss om jeg ser helt bort ifra denne... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre :klø: Du må gjerne 'stalke' meg og komme med forslag om du vil! tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #719 Del Skrevet 24. februar 2009 Da har FF gitt meg kryss og sier EL var på CD15. Jeg tror at det like gjerne kan ha vært CD13, men det er jo egentlig ikke så nøye. Tenker jeg tar turen til legen på fredag for progestorontesten, da er jeg enten 6 eller 8 DPO. Nesten så jeg ikke tør skrive det, men jeg føler meg skikkelig gravid i dag. Supersulten, supertørst, småkvalm og rare stikninger i magen. Men det går jo ikke an så tidlig. Eller...? :klø: Må mobilisere alt jeg har av selvkontroll for å ikke teste allerede nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 24. februar 2009 #720 Del Skrevet 24. februar 2009 Da har FF gitt meg kryss og sier EL var på CD15. Jeg tror at det like gjerne kan ha vært CD13, men det er jo egentlig ikke så nøye. Tenker jeg tar turen til legen på fredag for progestorontesten, da er jeg enten 6 eller 8 DPO. Nesten så jeg ikke tør skrive det, men jeg føler meg skikkelig gravid i dag. Supersulten, supertørst, småkvalm og rare stikninger i magen. Men det går jo ikke an så tidlig. Eller...? :klø: Må mobilisere alt jeg har av selvkontroll for å ikke teste allerede nå! Jeg er også 3 DPO, men ikke et symptom i sikte her. Meeen tviler ikke på at det betyr at du er på god vei. Hvorfor skal du teste progesteronet egentlig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå