Gå til innhold

Veksthuset

Klematis

Anbefalte innlegg

Min egen dagbok er den aller kjedeligste å skrive i... Så kjedelig synes jeg ting er akkurat nå. Gleder meg til EL og jeg hvertfall kan begynne med symptomjakt :fnise:

Helt enig! Det eneste positve er at man slipper jakten på både EL og symptomer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig! Det eneste positve er at man slipper jakten på både EL og symptomer. ;)

Vel, har allerede begynt jakten på EL jeg da. Vet ikke helt hva jeg skal forvente etter SA'en... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, har allerede begynt jakten på EL jeg da. Vet ikke helt hva jeg skal forvente etter SA'en... :klø:

Du vet vel akkurat like lite som jeg vet etter exu'en. Jeg går rundt og kjenner etter om EL er her jeg også. Litt slitsomt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet vel akkurat like lite som jeg vet etter exu'en. Jeg går rundt og kjenner etter om EL er her jeg også. Litt slitsomt egentlig.

Temper du? Det gjør jeg, så jeg får hvertfall vite NÅR den har vært.

Synes nesten jeg begynner å nærme meg EL-slim, men tror bare det er ønsketenkning... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temper du? Det gjør jeg, så jeg får hvertfall vite NÅR den har vært.

Synes nesten jeg begynner å nærme meg EL-slim, men tror bare det er ønsketenkning... :fnise:

Nei jeg temper ikke, og tror nok ikke at jeg begynner med det med det første - mannen får litt fort noia når jeg gjør sånt (som å teste etter EL o.l.). Han mener at jeg er besatt av dette, så da prøver jeg å ta det med ro - der han ser i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg temper ikke, og tror nok ikke at jeg begynner med det med det første - mannen får litt fort noia når jeg gjør sånt (som å teste etter EL o.l.). Han mener at jeg er besatt av dette, så da prøver jeg å ta det med ro - der han ser i hvertfall.

Vel, hos oss var det faktisk mannen som foreslå at jeg kunne tempe... Et halvt år før vi skulle begynne å prøve :fnise: Så han er nå litt med på det her han også, og den hender han spør hvordan det ligger an med tempen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, natta folkens! Tror jeg skal hoppe til køys. Kanskje jeg må forføre mannen også sånn at vi ikke risikerer å misse en eventuell superdupertidlig EL :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hos oss var det faktisk mannen som foreslå at jeg kunne tempe... Et halvt år før vi skulle begynne å prøve :fnise: Så han er nå litt med på det her han også, og den hender han spør hvordan det ligger an med tempen :rødme:

Mannen er litt mer med på prøvingen nå, men jeg tror ikke jeg skal strekke den strikken for langt for å si det sånn.

Forfør mannen din du, kose dere masse :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er bare lykkelig for at han får mer :sengekos::ler:

Han vil ikke være med på alle de tipsene og testene han... :sjenert:

Ønsker deg en god helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er litt mer med på prøvingen nå, men jeg tror ikke jeg skal strekke den strikken for langt for å si det sånn.

Forfør mannen din du, kose dere masse :lur:

Det gikk fint, det :lur:

Mannen min er bare lykkelig for at han får mer :sengekos::ler:

Han vil ikke være med på alle de tipsene og testene han... :sjenert:

Ønsker deg en god helg! :)

Tror nok mannen er glad at jeg får skravlet av meg en god del her og på FF... :fnise: Han mener at jeg gjør jo ikke annet enn å sitte å lese på forumer for tiden ;)

Men nå synes jeg at jeg har lest alt om prøving og alt om tidlig SA og er i grunnen klar for å lese meg mer opp på kroppen min og frøets utvikling i 1. trimester! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på besøk hos et vennepar i går, utrolig koselig! Fikk kjempegod middag og satt oppe og drakk rødvin, skravla og spilte spill halve natta. Overnattet like godt, da det er et stykke å ta drosje. Må gjentas! :jepp:

Får litt 'tempe-abstinens' når jeg plutselig ikke får målt en dag... :fnise: Ikke at det har noe å si nå, vi har gjort vårt uansett. Og EL kommer nok ikke på lenge enda.

Ha en fortsatt fortreffelig helg, alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til deg også, Happy Feet!

Kvelden i dag er ikke helt like bra... 3 glass vin og to mikroskopiske glass med baileys satt visst sine spor. Utrolig at jeg skal bli så uggen av så lite. Ble ikke så mange timene søvn heller, så hjalp vel ikke akkurat.

Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg nesten trodd jeg fremdeles var gravid... :sukk: Småuggen, kjempetrett men supersulten.

Men vi har kosa oss vi, med en avslappende kveld. Laget middag sammen og kosa oss med levende lys. Men orka ikke noe vin, jeg da...

Pakka opp og kikka på alle bryllupsgavene i dag! Har fått masse fint :) Noen få ting vi vil bytte. Har sikkert fått 5 kakefat (2 like), ikke alle like fine. Tror også vi kommer til å bytte en del av de tingene som egentlig er fine (og som sikkert er ting som står på 80% av bryllupsønskelistene ;)). Er bare ikke ting vi kommer til å samle på og så er det litt kjedelig å ha det samme som 'alle' har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Golden Girl

Så gøy med alle gavene, fint å kose seg med det. :) Greit å bytte det man ikke vil ha, så slipper man å ha skapet fullt av ting man ikke bruker... :)

Hp formen kommer seg.. :troest:

Ønsker deg en fin søndagskveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se på alle gavene. Vi gjør fremdeles det når vi er hos svigers noen ganger, for det er så koselig å minnes dagen og minnene på den måten.(Vi har ikke plass til alle her).

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Golden Girl og flickan!

Da har jeg vært en tur i bartebyen. Alltid hyggelig å være tilbake. :) Men det var grisekaldt, da... :fryser:

På prøverfronten skjer det lite. Har jo ikke peiling når EL skal komme... :klø: Kanskje den kommer rundt CD16 som vanlig? Da vel et par tegn om at EL er på anmarsj vise seg i løpet av et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte jeg skulle stikke innom og drysse litt babystøv for å forsikre meg om at du kommer med i neste terminklubb :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Golden Girl og flickan!

Da har jeg vært en tur i bartebyen. Alltid hyggelig å være tilbake. :) Men det var grisekaldt, da... :fryser:

På prøverfronten skjer det lite. Har jo ikke peiling når EL skal komme... :klø: Kanskje den kommer rundt CD16 som vanlig? Da vel et par tegn om at EL er på anmarsj vise seg i løpet av et par dager.

I know! Er skikkelig vinter her. :fryser: Like greit det, for alternativet er jo stort sett slapse-vær, og det liker vi ikke :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle stikke innom og drysse litt babystøv for å forsikre meg om at du kommer med i neste terminklubb :klem:

Tusen takk :) Jeg har ikke så høye forventninger til denne PP'en, men hvem vet? Hadde jo ikke det forrige PP heller...

I know! Er skikkelig vinter her. :fryser: Like greit det, for alternativet er jo stort sett slapse-vær, og det liker vi ikke :nei:

Slapsvær vet vi alt om på vår kant av landet ;) Jeg er egentlig helt klar for vår nå jeg! :jepp:

EL-jakten er i gang. Har drukket grapefruktjuice i en uke nå, tror jeg. Men ikke noe resultat så langt... Eneste tegnet på mulig EL er at jeg har mye rare stikninger både på den ene og andre sida. Kanskje det blir multislipp av egg...? :sjokkert: Håper uansett det går noen dager til så vi rekker litt :sengekos: når jeg kommer hjem igjen (er i det 'store' utland en liten tur).

Natta, jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...