Gå til innhold

Veksthuset

Klematis

Anbefalte innlegg

:grine:

Dette er virkelig trist, Klematis.. Men om det først skulle skje er det bra det skjer nå, så tidlig, og ikke om noen uker.

Stoor :klem: til deg, vennen. Føler veldig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffda Klematis. :grine: Synd at det har gått slik. :klem:

Bind er forresten bedre enn tamponger.

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:

Dette er virkelig trist, Klematis.. Men om det først skulle skje er det bra det skjer nå, så tidlig, og ikke om noen uker.

Stoor :klem: til deg, vennen. Føler veldig med deg.

Takk, Ilja. Ja er sant det, bedre nå enn om en måned.

Huffda Klematis. :grine: Synd at det har gått slik. :klem:

Bind er forresten bedre enn tamponger.

Nå har mamma vært og kjøpt bind til meg. Har ikke brukt det på sikkert 15 år, ikke noe særlig behagelig :tunge:

:troest:

Takk, Imli :klemmer:

--------

Da har jeg snakket med mannen på telefonen og :grine: litt...

Og så har jeg spist en hel melkerull.

Og bestilt 20 graviditetstester på nett. Så nå er jeg klar til å prøve igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa :cry:

Godt at du har mamman din i nærheten når mannen ikke er der

Sender deg en stor :hug:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Golden Girl

Det gledelige oppi dette er jo at nå vet du hvertfall at du KAN bli gravid! :) Så du skal se den sitter igjen om kort tid! :hoppe:

Ønsker deg en fiin søndag!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så trist Klematis. Jeg hadde virkelig håpet for dere nå, men vi får bare starte på ny frisk da, og satse på spiren sitter like fort neste gang, og da for flere måneder :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa :cry:

Godt at du har mamman din i nærheten når mannen ikke er der

Sender deg en stor :hug:

Så synd at det gikk som det gikk! :troest:

Nei. :tristbla:

:klemmer:

Det gledelige oppi dette er jo at nå vet du hvertfall at du KAN bli gravid! :) Så du skal se den sitter igjen om kort tid! :hoppe:

Ønsker deg en fiin søndag!! :klemmer:

Uff så trist Klematis. Jeg hadde virkelig håpet for dere nå, men vi får bare starte på ny frisk da, og satse på spiren sitter like fort neste gang, og da for flere måneder :klemmer:

Tusen takk, alle sammen. Det varmer virkelig at dere tenker på oss. :klemmer:

Var godt å være her hjemme når det skjedde. Samtidig som det var litt vanskelig med niesen min på 3 år rundt her hele tiden. Følte ikke jeg kunne snakke så veldig mye om det med henne tilstede.

Under middagen i går bestemte jeg meg for at jeg kunne like gjerne ta et glass vin hvertfall, men knakk litt sammen og begynte å stor-:grine: når jeg smakte på det... Var jo ikke under slike omstendigheter jeg hadde tenkt å drikke vin igjen... :tristbla:

Går litt bedre i dag. Sov faktisk godt i natt, selv om det bare ble 5 timer før jeg ble vekket til frokost. Men må :grine: litt hver gang jeg er på do og ser hvor mye jeg faktisk blør...

Tror jeg holder meg hjemme fra jobb i morgen. Ringer legen straks de åpner og håper jeg får en akuttime. Ikke at jeg tror det egentlig hjelper så mye ene eller andre veien. Men vil gjerne at legen skal vite hva jeg går igjennom, har en følelse av at han kanskje kommer til å tro at jeg bare har hatt en forsinket mens og bagatellisere det hele. Men jeg var en uke over tiden og blødningen jeg har nå ligner IKKE på en vanlig mens...

Gleder meg til i morgen natt når samboer kommer hjem...

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen uff.. :tristbla: Så trist å lese at det gikk sånn.. :cry3:

Du får prøve å trøste deg med at når det først skulle gå sånn, så er det bra det skjedde nå, og ikke om mange uker...

Tenker på deg. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til i morgen natt når samboer kommer hjem...

Åj, og der hadde jeg allerede glemt at vi har giftet oss! :roll:

Neimen uff.. :tristbla: Så trist å lese at det gikk sånn.. :cry3:

Du får prøve å trøste deg med at når det først skulle gå sånn, så er det bra det skjedde nå, og ikke om mange uker...

Tenker på deg. :troest:

Takk for tanker, Happy Feet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Det kan nok være godt å ta en tur til legen og få snakket om det. Om h*n tror at det bare er en forsinket mens, så vet jo du at du har hatt positive tester...

Hadde nok holdt meg hjemme fra jobb i morgen jeg også om det hadde vært meg :sjenert:

Tenker på deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl
Åj, og der hadde jeg allerede glemt at vi har giftet oss! :roll:

:fnise: Mye en skal huske på!! :fnise:

Høres lurt ut å ta et par sykedager! Ikke noe særlig å gå på jobb når man er så sårbar og begynner å gråte for et godt ord.. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusilus, Golden Girl og Hildegard :klemmer:

Holder meg nok hvertfall hjemme i morgen. Lurer bare så på hva jeg skal si til sjefen, må jo si ifra at jeg ikke kommer. Vil helst ikke at alle skal begynne å spørre hva som feiler meg når jeg kommer tilbake...

Vi er nok klar til å prøve igjen med en gang vi :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...