ivanka Skrevet 25. mars 2003 #21 Del Skrevet 25. mars 2003 Hvor finner man Oasis, Mango, Filippa K osv. her i Oslo?... :o Har sett mange fine klær og sko i Det Nye som kommer derfra. Stilen min er min egen... mango: ved siden av steen&strøm, pluss i vika. oasis: hegdehaugsveien, lille grensen og oslo city. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 25. mars 2003 #22 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg handler sjelden andre steder enn KappAhl, Cubus og H&M. Ikke så ofte på H&M, men KappAhl og Cubus er standardbutikkene. De har klær som passer både min størrelse og form, og de har en del fine klær som jeg liker. Vet ikke hva jeg skal kalle stilen min, jeg... Er ganske nøytral egentlig, men har noen få plagg som skiller meg litt mer ut fra mengden. De bruker jeg de få gangene jeg føler for å skille meg ut.. (og det er ikke så ofte....) Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 25. mars 2003 #23 Del Skrevet 25. mars 2003 La meg se Kapp Ahl,H&M,Lindex,Cubus,Ellos,Vera Moda og Lene v Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 25. mars 2003 #24 Del Skrevet 25. mars 2003 Match Woman Popin Lindex (av og til) KappAhl H&M (av og til,- finner sjelden noe der fortida) Carlings (av og til) Stort sett er det ikke faste butikker jeg alltid kjøper klær i. Det kommer så an på. Jeg har ikke akkurat "normale" proporsjoner og må kassere endel bukser pga baken og endel skjorter pga bysten :evil: Selv om jeg evt prøver STORE skjorter, er det sjelden plass til fordelene:( Det er helt hysterisk teit å tro at alle er så like og rette i kroppen *grrrrr* Bukser er da vanskeligst å finne..... Ser jeg noen fine plagg, uansett hvor de er, og jeg har god nok råd, så prøver og kjøper jeg. Er litt kresen på klær, og størrelsene er temmelig ymse her og der,- så finner jeg først noe som jeg LIKER, så blir det gjerne noen impulskjøp : - ) Må benytte sjansen Imidlertid har jeg på sikt tenkt å lære meg å sy,- dermed vil jeg kunne få tak i de draktene / kjolene osv...jeg selv vil og i min egen stil. Jeg vil heskrive min stil som klassisk og feminin og jeg liker tilbehør som sjal, skjerf, smykker, ringer osv... Og Diva-aktige solbriller selvfølgelig, nå når solen begynner å titte fram Jeg er utrolig glad i dressbukser og høyhelte skoletter / støvletter og trench-coat stilen. Så mange fine i helgen som var ja! Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. mars 2003 #25 Del Skrevet 25. mars 2003 For det meste Vero Moda.. og litt på Ichi og H&M. For det meste bomullstopper på H&M. Stilen min er min egen.. men liker sporty klær, gjerne med 80-talls-snitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 26. mars 2003 #26 Del Skrevet 26. mars 2003 Hvor finner man Oasis, Mango, Filippa K osv. her i Oslo?... :o Har sett mange fine klær og sko i Det Nye som kommer derfra. Ser at Ivanka har svart på hvor du finner Oasis og Mango. Jeg har aldri sett en Filippa K butikk i Bogstadveien, slik Madison skriver. Du finner Filippa K butikkene i Skovveien 17 (Uranienborg/Frogner) og Markveien 54 (Grunerløkka). I tillegg har de Filippa K klær i Bik Bok butikkene, ihvertfall pleide Bik Bok å føre disse klærne før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 26. mars 2003 Forfatter #27 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg ble faktisk positivt overrasket her om dagen, for da bestemte jeg meg for å ta turen innom en KappAhl-butikk (noe som ikke har skjedd på en del år). Jeg fant meg faktisk 1 bukse og 2 overdeler som jeg var veldig fornøyd med. Jeg har vært en del innom H&M- butikker opp gjennom årene, men nå er det sjelden jeg finner noe der. Da likte jeg mye bedre utvalget hos KappAhl. Ellers så handler jeg hos BYoung, Voice of Europe, Bik Bok, ONLY, Vero Moda, Lene V, You Who og lignende butikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fashion diva Skrevet 26. mars 2003 #28 Del Skrevet 26. mars 2003 heisann, Morgandetoi.....er bare super Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. mars 2003 #29 Del Skrevet 26. mars 2003 Handler på H&M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 26. mars 2003 #30 Del Skrevet 26. mars 2003 (Trekker pusten dypt....) På Only, vero moda, jupiter, en sjelden gang på H&M, bik bok...carlings. Prøver å finne meg noen nye butikker, og har oppdaget tre stykker som passer meg ypperlig på Grunerløkka. Husker bare ikke hva de heter.... Stilen min....er nok rimelig nøytral. Men garderoben er i forandring for tida. Litt lei av å være "kjedelig" :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 26. mars 2003 #31 Del Skrevet 26. mars 2003 Handler mye på H&M, men skal jeg ha noe som faktisk varer litt lenge, kjøper jeg det dyrere. Jeg er også veldig glad i Bennetton, som har fantastisk kvalitet på ullgensere og bomullstopper. Jeg er glad i litt spesielle klær, og har en stadig skiftende stil, men skyr berte-og bimbopåkledsel som pesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 26. mars 2003 #32 Del Skrevet 26. mars 2003 Retro i Tr.heim er et must hver gang jeg er der :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. mars 2003 #33 Del Skrevet 26. mars 2003 På grunn av min begrensede økonomi, kan jeg ikke handle hvor som helst.... Men her er butikker som jeg har råd til å handle, og hvor jeg alltid finner noe, og digger å shoppe: Vero Moda Hennes&Mauritz Ichi B-Young Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå