Livets datter Skrevet 24. mars 2003 #1 Del Skrevet 24. mars 2003 Hvor handler du helst klærne dine? Har du en yndlings-butikk? Er du opptatt av dette med merkeklær, eller synes du det er helt ok med H&M? Hvilken stil liker du å kalle "din"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. mars 2003 #2 Del Skrevet 24. mars 2003 Stilen min (til daglig) er nok kanskje casual eller sporty. Liker meg best i behagelige klær. Handler ofte i butikker som: Vero Moda, H&M, Lene V osv. Har ingen ekslusiv stil, men har enkelte plagg som dyyyre og som brukes kun til spesielle anledninger. Jeg vil heller kjøpe 4 bukser billig, enn å kjøpe en som jeg blir lei av etter en måned eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. mars 2003 #3 Del Skrevet 24. mars 2003 Kjøper på HM. Av den enkle grunn at jeg er feit og der har de klær som passer meg og ikke ruinerer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2003 #4 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle stilen min jeg...Den er vel egentlig ganske nøytral, tror jeg, men liker å kle meg litt "pent". Vanskelig å forklare. Går mye i svart. Mest fordi jeg liker svarte klær, men også for at det er snillere med figuren... Det varierer mye hvor jeg kjøper klærne mine, men jeg handler sjeldent dyre merkeklær. Alt ettersom motene og utvalget varierer, handler jeg både på H&M, Match, B Young, Lindex, Cubus, Kapp Ahl...Bryr meg ikke så mye om hvor jeg handler, bare jeg finner det jeg vil ha, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 24. mars 2003 #5 Del Skrevet 24. mars 2003 Det blir mye til at jeg går der "alle andre" går og handler klær- H&M, Lene V, Popin osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 24. mars 2003 #6 Del Skrevet 24. mars 2003 Handler på Vero Moda, o.n.l.y, H&M, Lene V og B young. Jeg kjøper det jeg synes er fint jeg!! Tenker ikke noe særlig på hvilket merke det er og sånt, så lenge jeg liker klærne. Har en helt vanlig stil(tror jeg ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 24. mars 2003 #7 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg kjøper klær på InWear, Oasis, Filippa K og H&M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 24. mars 2003 #8 Del Skrevet 24. mars 2003 Kjøper mest klær på H&M, Vero Moda, i bruktbutikker eller små butikker hvor du kan finne noe som ikke alle har. Stilen min er vel...hmmm, tja...... enkel og elegant med innslag av rocka eller retro etter dagsformen.... loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 24. mars 2003 #9 Del Skrevet 24. mars 2003 Har ikke noen faste steder jeg handler klær. Kjøper det jeg liker... men selvfølgelig spiller prisen en rolle, derfor handler jeg mesteparten av mine klær på H&M, Vero Moda ol. Kjøper heller flere billige og bra enn én dyr og "fantastisk"... Men selvfølgelig, hvis jeg hadde en ubegrenset sum penger på klær, ville jeg sikkert handle mer på dyre steder, fordi prisen ikke spilte noen rolle allikevel + at det kanskje ville være mer sannsynlig at man hadde noe som ikke alle andre hadde. Men det handler jo mye om å lære seg å kombinere forskjellige klær, til sin egen stil. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 24. mars 2003 #10 Del Skrevet 24. mars 2003 Kjøper klær på Vero Moda, Oasis, Emilie, VO, H&M, Benneton......+++ Kjøper det jeg liker, er ikke spes. opptatt av merker. Setter likevel pris på kvalitet, og kjøper f.eks. ikke strikkede klær på H&M fordi jeg har erfart at de ofte blir fort stygge. Stilen min er ...ganske vanlig, men jeg piffer opp en del med tilbehør; belter, skjerf, oppsatt hår, og har skodilla!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 24. mars 2003 #11 Del Skrevet 24. mars 2003 Handler klær som oftest på H&M, Vero Moda, Popin, Lene V, o.l. Synes de har mye fint. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 24. mars 2003 #12 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg har vel ingen spesielll stil. Kler meg pent, og i de klærne jeg syntes er fine. Alt fra dongeri til finbukse... Handler klærne mine på Oasis, HM, Vero Moda, Match, Bik Bok, Victoria Secret...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 24. mars 2003 #13 Del Skrevet 24. mars 2003 H&M her i byen er en tragedie, men jeg pleier å finne brukbare bukser i katalogen deres. Ellers handler jeg på lindex og Kapp Ahl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiriltunge Skrevet 25. mars 2003 #14 Del Skrevet 25. mars 2003 Min favorittbutikk er Mitt Skattekammer i Trondheimsveien. Stilen min er ganske gotisk, jeg går mest i lange kjoler/skjørt, og kun i svart. For sånne som meg er det mange lekre kjoler å finne på Skattekammeret, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 25. mars 2003 #15 Del Skrevet 25. mars 2003 Lindex, Cubus, Kappahl, Vero Moda, B yong, H&M, Miss L. Liker å få endel for pengene :D Stilen er behagelig, sporty og pent på samme tid... vanskelig å forklare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 25. mars 2003 #16 Del Skrevet 25. mars 2003 Yndlingsbutikken min er nok Ambiente på Karl Johan v/Domkirken og Mignon på Glassmagasinet. Liker også Deguy på Aker Brygge. Topper etc. kjøper jeg ofte på H&M og Kappahl. Handlet selvfølgelig et lass med bukser i USA da jeg var der nå nylig siden de der har bukser med forskjellige benlengder. Perfekt for oss som er litt korte i bena! Sko kjøper jeg hele tiden. Lene B. i Ruseløkkveien, Don & Donna i Frognerveien og Zenon på Aker Brygge er de som oftest ender opp med en "deal". Stilen min er enkel, klassisk og, når anledningen byr seg, litt røff. Bruker som regel sorte bukser og jakke i forskjellige varianter m/topp inni i jobbsammenheng. Bruker også så og si alltid høye heler på jobb. Til fritidsbruk foretrekker jeg jeans, t-skjorte og joggesko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 25. mars 2003 #17 Del Skrevet 25. mars 2003 Handler også en del klær på Ambiente og på Den Dama i skovveien. Begge disse butikkene har Day (Birger et. Mikkelsen) som er et av mine favorittmerker. Andre butikker jeg liker er Rebella (Grünerløkka), Filipa K, Kokaii, Oasis, Mango, H&M og Mexx. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. mars 2003 #18 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg handler mye klær når jeg er ute på reise så jeg får tak i ting som alle alle andre har. Som de fleste sikkert vet så er jeg litt av en designerfreak og har en rekke plagg som nok ikke henger i skapet til resten av "bermen". Men jeg handler på H&M jeg også, har mange topper derfra samt natt-tøy etc. Stilen min er uten tvil klassisk. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 25. mars 2003 #19 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg handler som regel klær på H&M, Bik Bok (finner faktisk en del fine plagg mellom alle fjortisklærne), Popin, Vero Moda (sjelden) og B-young. Hvor finner man Oasis, Mango, Filippa K osv. her i Oslo?... :o Har sett mange fine klær og sko i Det Nye som kommer derfra. Stilen min er min egen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. mars 2003 #20 Del Skrevet 25. mars 2003 Mango finner du ved steen og strøm. (ligger forsåvidt I steen og strøm, men kan gå inn fra gata å) Oasis finner du bl.a på oslo city. Filippa k i bogstadveien ihvertfall, så vidy jeg vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå