Simpleminded Skrevet 21. november 2007 #401 Del Skrevet 21. november 2007 Sånn er det når vi jenter får et kick! Følelsen av at man må gjøre noe, samtidig som man får et ekstra energi-rush.. Men du får be kjæresten roe deg hvis du romsterer for mye i leiligheten, og heller be han hjelpe til Det er viktig å passe på ryggen imli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. november 2007 #402 Del Skrevet 21. november 2007 Så godt at du fikk sykmelding. Nå får du ta livet med ro og kose deg med den voksende magen. Så bra at blodtrykket har steget litt. Her i heimen er blodtrykket alt høyt så derfor må jeg slappe av litt jeg og, men det går nok bra tenker jeg. Men støvsuging er skummelt altså. Plages du med bekkenet skal du gjøre det til mannfolkjobb :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. november 2007 #403 Del Skrevet 21. november 2007 Sånn er det når vi jenter får et kick! Følelsen av at man må gjøre noe, samtidig som man får et ekstra energi-rush.. Men du får be kjæresten roe deg hvis du romsterer for mye i leiligheten, og heller be han hjelpe til Det er viktig å passe på ryggen imli! Ja, det hender det er noe vi bare MÅ gjøre... Særlig når det er en halv million hybelkaniner under senga... Så godt at du fikk sykmelding. Nå får du ta livet med ro og kose deg med den voksende magen. Så bra at blodtrykket har steget litt. Her i heimen er blodtrykket alt høyt så derfor må jeg slappe av litt jeg og, men det går nok bra tenker jeg. Men støvsuging er skummelt altså. Plages du med bekkenet skal du gjøre det til mannfolkjobb :klemme: Ja, har bestemt meg for å gjøre det beste utav sykemeldingsdagene mine istedetfor å ha dårlig samvittighet fordi jeg ikke er på jobb. Skal prøve i alle fall Får se om mannfolket har lyst på fast støvsugingsjobb da Han har vel egentlig ikke noe valg Du er vel sykemeldt nå du og monja, så da får du vel slappa av litt du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. november 2007 #404 Del Skrevet 21. november 2007 21+2 Vært i byen i dag, fant faktisk en badedrakt, en sånn ganske så heldekkende med litt "bein" så ikke halve rumpa synes Så nå får jeg prøve meg i svømmehallen en av de nærmeste dagene. Har jo god tid om dagen nå som jeg er sykemeldt. Ellers har jeg vært skikkelig "handy-dame" i dag, skrudd opp et svært speil i gangen og greier... Må prøve å få litt ordning på huset her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. november 2007 #405 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg har aldri skjønt meg på dette med blodtrykk jeg, men hos legen idag ble det mitt målt til 92/55. Hun sa ikke noe om at det var for lavt... Forrige gang var det 110/65 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. november 2007 #406 Del Skrevet 21. november 2007 Blodtrykket mitt har vært lavt hele tiden, men jeg har sannsynligvis alltid hatt litt lavt blodtrykk. Sist hos JM var jeg helt nede på 90/55... I går var det helt oppe på 110/55. Da er jo overtrykket nesten normalt, men undertrykket er fortsatt lavt da. Ja ja. Får vel bare være litt svimmel da Legen sa det var vanlig å få lavere blodtrykk under svangerskap, men det steg gjerne på slutten. Plagsomt... Jeg merker at det er oftere lavt nå enn ellers. Dvs, jeg føler meg slik jeg bruker å gjøre når jeg har lavt blodtrykk oftere, så jeg antar det er blodtrykket. Så bra du fant badedrakt! Tror jeg må ha ny snart jeg også... Hvor finner man egentlig slike ting til en rimelig penge?! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 22. november 2007 #407 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har også hørt at det er vanlig med lav blodtrykk i svangerskapet. Du må bare ta det rolig når du står opp og setter deg ned, altså ingen bråbevegelser. Så slipper du den svimmelheten i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. november 2007 #408 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har aldri skjønt meg på dette med blodtrykk jeg, men hos legen idag ble det mitt målt til 92/55. Hun sa ikke noe om at det var for lavt... Forrige gang var det 110/65 :klø: Det er litt lavt, ja. Ingen som sa noe til meg før jeg var hos JM for en uke siden heller, at BT var lavt. Det er jo ikke noe farlig, man kan bare bli litt svimmel. Vanlig at det går litt opp og ned tror jeg, det har det i alle fall gjort hos meg. Plagsomt... Jeg merker at det er oftere lavt nå enn ellers. Dvs, jeg føler meg slik jeg bruker å gjøre når jeg har lavt blodtrykk oftere, så jeg antar det er blodtrykket. Så bra du fant badedrakt! Tror jeg må ha ny snart jeg også... Hvor finner man egentlig slike ting til en rimelig penge?! :klø: Ikke lett å finne badedrakt her i byen, alle kleskjedene hadde tatt bort sånt for vinteren, så da ble det sportsbutikk. Nå vet jeg ikke hvor du bor, men det er sikkert større utvalg i de større byene. Jeg har også hørt at det er vanlig med lav blodtrykk i svangerskapet. Du må bare ta det rolig når du står opp og setter deg ned, altså ingen bråbevegelser. Så slipper du den svimmelheten i hvert fall. Ja, prøver på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 22. november 2007 #409 Del Skrevet 22. november 2007 Innom med en Ha en fortsatt flott torsdag! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. november 2007 #410 Del Skrevet 22. november 2007 Innom med en Ha en fortsatt flott torsdag! :-D tilbake! Har vært i byen med mannen i dag. Er så lett å kjøpe klær med mannfolk! Bare rett inn i butikken, prøve bukse, "ja, den var jo fin", betale og hjem igjen. Vi skal på tur med jobben i morgen, så han måtte jo ha noe annet å gå i enn arbeidsklær eller joggebukser... Nå er jeg trøtt... Enda jeg sov lenge i dag! Får legge meg tidlig i dag da. Eller enda tidligere - kan ikke huske sist jeg la meg etter kl 23. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 22. november 2007 #411 Del Skrevet 22. november 2007 Flere enn meg som legger seg tidlig for tida, ja? Sjelden jeg legger meg etter kl 23 jeg også. Stort sett blir det i 22:30-tida, og det er jaggu sent nok for meg.. Mannfolk på shopping er veldig greit, ja. Skulle ønske jeg også var like enkel å ha med å gjøre på shopping. Det er ikke bare-bare å få kvinnelige former til å passe i alle klær. Særlig ikke nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 22. november 2007 #412 Del Skrevet 22. november 2007 tilbake! Har vært i byen med mannen i dag. Er så lett å kjøpe klær med mannfolk! Bare rett inn i butikken, prøve bukse, "ja, den var jo fin", betale og hjem igjen. Vi skal på tur med jobben i morgen, så han måtte jo ha noe annet å gå i enn arbeidsklær eller joggebukser... Nå er jeg trøtt... Enda jeg sov lenge i dag! Får legge meg tidlig i dag da. Eller enda tidligere - kan ikke huske sist jeg la meg etter kl 23. Vær glad du har en så enkel mann å handle med, du! Mannen min er absolutt ikke slik, ikke på bukser, gensre og skjorter iallfall. Da er det mange som ikke er bra nok, som ikke sitter riktig og et fåtall som er godkjente Det verste er bukser, mens t-skjorter og skjorter bare kjøpes uten å prøves... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. november 2007 #413 Del Skrevet 22. november 2007 Flere enn meg som legger seg tidlig for tida, ja? Sjelden jeg legger meg etter kl 23 jeg også. Stort sett blir det i 22:30-tida, og det er jaggu sent nok for meg.. Mannfolk på shopping er veldig greit, ja. Skulle ønske jeg også var like enkel å ha med å gjøre på shopping. Det er ikke bare-bare å få kvinnelige former til å passe i alle klær. Særlig ikke nå.. Huff, nei, ikke lett å kjøpe klær nå. Har ikke kjøpt så mye jeg da, men en mammabukse ble det. Kan få på meg ikke-gravid-buksene mine, men det er så ubehagelig med stramme bukser. Bukser synes i alle fall jeg er kjempevanskelig å kjøpe! Har ganske brede hofter og stor rumpe, mao ganske typisk kvinnelig fasong, men det er visst ikke vanlig iflg de fleste bukser... Man skal visst hverken ha noe særlig med hverken hofter, rumpe eller lår! I kveld skal jeg legge meg tidlig - seinest ti! Blir en lang dag i morgen. Vær glad du har en så enkel mann å handle med, du! Mannen min er absolutt ikke slik, ikke på bukser, gensre og skjorter iallfall. Da er det mange som ikke er bra nok, som ikke sitter riktig og et fåtall som er godkjente Det verste er bukser, mens t-skjorter og skjorter bare kjøpes uten å prøves... Ja, mannen min er i det hele tatt stort sett enkel å ha med å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLy Skrevet 22. november 2007 #414 Del Skrevet 22. november 2007 Så koselig å lese i dagboken din Jeg er imponert over din handywoman-innsats! Ellers skal man ikke ha dårlig samvittighet for å være sykemeldt, samtidig tror jeg det også er et tegn på at man er en pliktoppfyllende pike. Og det er jo positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 22. november 2007 #415 Del Skrevet 22. november 2007 Kvinnelige former ja... *sukk* Du sier noe der. Nå skal man jo helst være så androgyn som overhodet mulig, stakkars de som har rumpe og lår. De finner seg aldri i verden bukser som passer. Jeg har to mammabukser. Den ene er et par jeans som er kjøpt på h&m, de liker jeg veldig godt. Og så har jeg ei svart bukse som er kjøpt på samme sted. Den sitter godt og ser bra ut, men så snart jeg sitter i en sofa suger den til seg alt jeg har vært i nærheten av. Kattehår, rusk og rask og dritt, jeg ser ut som om jeg har rulla meg i en støvsugerpose etterpå Det blir til at jeg bruker den sorte hvis jeg venter på at jeansen skal tørke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 23. november 2007 #416 Del Skrevet 23. november 2007 Kjenner meg igjen i buksehelvetet - jeg hater å kjøpe bukser! Finner jeg noen jeg liker, så bruker jeg de til de nærmest faller fra hverandre, for jeg kvier meg sånn for å gå i butikken og prøve på nye ... Ha en fin helg, Imli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 23. november 2007 #417 Del Skrevet 23. november 2007 God helg imli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 23. november 2007 #418 Del Skrevet 23. november 2007 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. november 2007 #419 Del Skrevet 23. november 2007 Ønsker deg en kjempefin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 24. november 2007 #420 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg er helt enig med deg..Mammabukser av de tfine slaget vokser ikke på trær der ute, iallfall ikke hvis man skal holde seg til en ok pris. Jeg har kjøpt to stk på H&M så har jeg kjøpt en slik kort "snekkerkjole" som jeg er veldig fornøyd med, på Lindex. Så har det jo vært babyboOom i venneflokken, så jeg er heldig og har fått arvet litt av venninner. Ser jo reklamer på nettet for de mammaklærbutikkene i Oslo, men synes det er fryktelig dyrt mange av de stedene jeg.. Håper du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg