Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20+5

Nei, bare avslappning i dag, gitt. Stod opp kl 10.30! :overrasket:

Så nå synes jeg hele dagen har gått med til ingenting. Jeg og mannen gikk til butikken i stad, ellers har vi holdt oss inne. Nå ligger han og halvsover på sofaen mens jeg sitter foran PC'n. Skal ha "filmkveld" i kveld, og se den siste pirates filmen og spise kyllingvinger :)

Han fikk kjenne litt baby-spark i stad da, men nå var de veldig svake igjen, bare sånn "leamus". Så det sparket i går må ha betydd at ungen var skikkelig gæren for et eller annet! :ler:

Ja, ja jeg får vel tidsnok kjenne skikkelige spark tenker jeg. Kjenner i alle fall liv hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig forskjell på dagene her også. De sist to har det ikke vært mye spark, mens andre dager er det visst full ommøblering der inne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20+5

Nei, bare avslappning i dag, gitt. Stod opp kl 10.30! :overrasket:

Så nå synes jeg hele dagen har gått med til ingenting. Jeg og mannen gikk til butikken i stad, ellers har vi holdt oss inne. Nå ligger han og halvsover på sofaen mens jeg sitter foran PC'n. Skal ha "filmkveld" i kveld, og se den siste pirates filmen og spise kyllingvinger :)

Han fikk kjenne litt baby-spark i stad da, men nå var de veldig svake igjen, bare sånn "leamus". Så det sparket i går må ha betydd at ungen var skikkelig gæren for et eller annet! :ler:

Ja, ja jeg får vel tidsnok kjenne skikkelige spark tenker jeg. Kjenner i alle fall liv hver dag!

Hm, var å stå opp 10:30 sent?! Da vil jeg ikke si når vi stod opp i dag... :sjenert::fnise: Ble sent i går da, til vårt forsvar ;)

Herlig med "innholdsløse"dager :) Kos dere på filmkvelden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20+6

Vært i bursdag hos venninne i dag, med hele slekta hennes og greier ;) Veldig koselig da.

Babyen har rørt litt på seg i dag også. Så det er nok liv inni der, ja :)

Jobb i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker deg ei super uke :)

Ang liv i magen, når jeg er inne å leser bøkene deres blir jeg helt :rødme: Men det er bra, eggstokkene rasler ekstra godt av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 uker i dag ja!

Går unna nå :)

Noen ganger er jeg skikkelig utålmodig og gleder meg bare til å komme lengre, andre ganger synes jeg faktisk det har gått ganske fort allerede.

Var på jobb i dag, men klarte bare halv dag... :cry:

Var så vanvittig trøtt og helt gåen etter fire timer på jobb at jeg bare måtte dra hjem. Vet ikke om det er ettervirkninger av forkjølelse, lavt blodtrykk, pga babyen eller kanskje en kombinasjon. Har også hatt noen stikkende smerter i underlivet de siste par dagene. Ei jeg snakka med mente det kanskje kunne være kynnere. Vet ikke jeg... Har fått time hos legen i morgen. Gidder ikke sitte her og engste meg hvis jeg kan få klarere svar hos legen.

Uansett - koselig med masse besøk i boka mi! Ha en fin kveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at formen ikke er helt bra :troest: Fint du får komme til lege i morgen, for selv om det ikke er noe galt er det godt å få betryggende svar fra fagpersoner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det hos legen Imli? Det er alltid godt å få betryggende svar fra legen - de vet hvertfall hva smerter osv. i forbindelse med graviditet kan skyldes :)

Håper formen er bedre i dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21+1

Gikk bra hos legen i dag. Han målte blodtrykket, som hadde blitt litt høyere, og hørte på hjertelyden til babyen. Alt virket bra iflg legen. Men jeg ble sykemeldt 100% da... Fram til 10. desember... Legen mente nemlig at hvis jeg var så sliten og trøtt og hadde disse smertene i tillegg, var det bedre om jeg var hjemme en periode, siden arbeidsoppgavene på jobben begynner å bli for tunge. Mannen min var med da, for å forsikre seg om at jeg skulle bli sykemeldt... Jeg ville egentlig ikke, men han er litt bekymra for meg. :hjerter_rundt: Han er så skjønn atte. Men men. Da ble jeg sykemeldt, siden det var legens forslag er det vel til beste for meg. Og lille baby. Nå får jeg god tid til å bake julekaker i begynnelsen av desember ;)

Kjenner jeg har vondt i korsryggen også her, fikk et sånt kick til morgen i dag og støvsugde hele huset... Det var visst ikke helt lurt. Da blir det avslappings resten av kvelden. Får besøk av ei venninne i kveld, så det blir koselig.

Har ikke kjent så mye liv i dag, men et par små dult har det vel blitt :) H*n sparker ikke hardt ennå akkurat, men det kommer nok.

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støvsuging er noe av det værste du kan gjøre hvis du er plaget av eller har anlegg for bekkenløsning, og det setter seg i korsryggen... Ikke for å være kjip, men akkurat den byinga frem og tilbake er drepen på bekkenet. Så du får nok la mannen ta seg av støvsuginga heretter :fnise:

Her har babye sparket så det buler på utsiden av klærne mine idag :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det gikk fint hos legen, og at du fikk sykemelding!! :-D Du får bruke tiden på å bake, og shoppe julegaver ;)

Bra blodtrykket ditt er høyere, for det var for lavt fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støvsuging er noe av det værste du kan gjøre hvis du er plaget av eller har anlegg for bekkenløsning, og det setter seg i korsryggen... Ikke for å være kjip, men akkurat den byinga frem og tilbake er drepen på bekkenet. Så du får nok la mannen ta seg av støvsuginga heretter :fnise:

Her har babye sparket så det buler på utsiden av klærne mine idag :hjerter:

Ja, jeg merka at støvsuging ikke var det beste... Har ikke vondt i dag da. Har fått vondt i korsryggen noen ganger etter jobben og sånn, men det går alltid over i løpet av kvelden, så vi får håpe det holder seg sånn. Men nå vet jeg hvordan det er å ha vondt i ryggen, det tror jeg aldri jeg har hatt før :ler: Moren min sier også at hun aldri hadde vondt i ryggen før hun ble gravid og fikk barn. Nå har hun det titt og ofte... Har sikkert litt å glede meg til jeg også.

Så bra det gikk fint hos legen, og at du fikk sykemelding!! :-D Du får bruke tiden på å bake, og shoppe julegaver ;)

Bra blodtrykket ditt er høyere, for det var for lavt fra før?

Ja, jeg får gjøre det beste utav det! :)

Blodtrykket mitt har vært lavt hele tiden, men jeg har sannsynligvis alltid hatt litt lavt blodtrykk. Sist hos JM var jeg helt nede på 90/55... I går var det helt oppe på 110/55. Da er jo overtrykket nesten normalt, men undertrykket er fortsatt lavt da. Ja ja. Får vel bare være litt svimmel da ;) Legen sa det var vanlig å få lavere blodtrykk under svangerskap, men det steg gjerne på slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...