Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Det er virkelig slitsomt med baby ja :kose: overraskende krevende med en liten som bare vil være nær deg hele tiden. (jeg hadde også en sånn en ;) ) trøst deg med at sånne ting går seg til etterhvert. Det blir lettere og lettere å være mamma hver eneste uke. Noen ganger er det litt to skritt frem og ett tilbake, men etterhvert kommer det utfordringer som er slitsomme på en annen måte :klem: ha en fin helg Imli, og nyt at det er litt avlastning hjemme på dagtid ;)

Begynner å se litt lys i enden av tunnelen nå ja :) Men ante ikke at unger kunne være SÅ krevende. Var liksom forberedt på problemer som at ammingen ikke gikk, masse nattevåk og skriking, kolikkunge osv, men de tinga ble jo ikke noe problem! Men å ha en så selskapssyk unge er faktisk vel så slitsomt vil jeg påstå!

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt det er høre at ting begynner å bli bedre Imli :klem:

Du skal se at han etterhver sover lengre og lengre i senga si :jepp:

Ha en fin lørdagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kolikkunge er verre enn selskapssyk unge :ler: du får trøste deg med det. Vi hadde kolikkunge noen uker her nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg jenter :klemmer:

Nå ligger lillebebisen jammen og sover i vogga si. Og i natt sov han ca to timer alene i senga si. Det går litt fremover tror jeg. Og han er jo så skjønn :hjerte:

Er slitsomt med baby. Hadde ikke trodd det var SÅ ille. Men forhåpentlig er vi over det verste nå.

Åååhh...så godt å lese, imli! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig å høre at ting går fremover Imli! :klem:

Ting skjer så gradvis at når man ser tilbake i tid noen uker, ser man plutselig store fremskritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Bare innom for å oppdatere meg, og ser til min glede at det går bedre :-D

Håper du har en fin-fin mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en flott tirsdag imli! :-D Du er så heldig som allerede har lille babyen i armene dine!... Gleder meg jeg :rødme:

Tar nok litt tid før ting er inne i rutiner, men virker som om dere klarer dere kjempefint og at du tar utfordringene på strak arm :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går sakte fremover fortsatt. Han kan ligge litt for seg selv våken i vogga si. Og nå er mann og barn hos svigers og jeg er alene hjemme :) Da er veien til KG kort :ler: Savner å være her. Men det blir liten tid.

Navnedag i dag? Så gøy :) Får feire med litt morsmelk når han kommer hjem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Imli!

Sikkert godt med en liten stund for deg selv... Koselig for oss at du bruker litt av den til å komme inn hit :)

Håper alt står til bare bra, virker som det går framover med sovinga :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...