Gå til innhold

Mitt første barn!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så godt at "sjefen" fikk sovet alene en hel time i vogna si :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde ikke rutiner på ting så tidlig, og nurkeliten la seg slett ikke tidlig, det begynte vel å komme seg litt sånn i tre/fire-måneders alder :) Første gangen han sov mer enn en halvtime i strekk ute i vogna si husker jeg enda, det var dagen før dåpen, da var han 2,5 måned ;) Tror jeg var ute og sjekka at han pusta omtrent 100 ganger ;)

Synes det var skikkelig slitsomt med lite rutiner i begynnelsen, for jeg er et skikkelig rutinemenneske, men har innsett at det må jeg bare slutte med, for selv om vi har en del rutiner inne nå, så forandrer de seg hele tiden :fnise: Til mors store frustrasjon.

Gjest Pysepus
Skrevet

Heia imli! :vinke:

Hvordan har det gått med dere i dag?

:klemmer:

Gjest Fisk73
Skrevet

:hoppe:

En times soving i vogna!!

Får håpe han snart går fra denne til denne snart :jepp:

Ha en super kveld!!

Skrevet

Bra at han tar litt til vettet og lar mammaen sin få litt ro da, det er jo ikke sikkert det blir bra med en eneste gang, men dette viser hvertfall fremgang Imli!

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

Så bra at lille T sov 1 hel time alene i vognen! Håper du klarer å glede deg over disse små seierene i hverdagen. Hvis ikke, håper eg hvertfall at du får noen å snakke med - eller får mer hjelp med den lille. Det virker av og til i skrivene dine at du mener at du skylder din kjære så mye, at du ikke kan kreve noe særlig av ham. Men uansett hvor snill han har vært mot deg ellers, og hvor mye han har gitt deg /hjulpet deg - så må han stille opp nå! Du skylder han ikke å slite deg helt ut fordi du ikke får nok hjelp med lille T. Det er ikke bare bare å få et barn, det er jo STORT! Og hvem kan egentlig forberede seg på noe slikt? Håper virkelig du får mer hjelp fremover, det høres virkelig ut som du har behov for å få hvilt deg litt. Stå på du flinke mamma! -dere er to om det, la han vise det!

Skrevet

Håper det bare går bedre og bedre!! :klemmer:

Skrevet

Innom med en :klem: på en torsdagskveld!

Skrevet

Tror og håper det går litt framover med den sovinga... I natt sov han en times tid alene i senga si faktisk. Men skal han sove alene må han sove først, og så kan vi legge ham. Nytter ikke å legge ham våken, det går bare når jeg triller ham i vogna.

Nå ligger han våken i vogga si, og begynner å grine nå... Tid for mat.

Takk for alle koselige meldinger :klemmer:

Skrevet

Vi kan heller ikke legge henne våken for å sove.. Må puppes i søvn eller sovne på brystet mitt.

Skrevet

Godt det virker som det går litt fremover! Det er vel dessverre ikke så mye å gjøre, annet enn å ta tiden til hjelp. Men jeg er helt sikker på at det bare blir bedre :jepp:

God helg! :klem:

Skrevet

God helg jenter :klemmer:

Nå ligger lillebebisen jammen og sover i vogga si. Og i natt sov han ca to timer alene i senga si. Det går litt fremover tror jeg. Og han er jo så skjønn :hjerte:

Er slitsomt med baby. Hadde ikke trodd det var SÅ ille. Men forhåpentlig er vi over det verste nå.

Skrevet

Det er virkelig slitsomt med baby ja :kose: overraskende krevende med en liten som bare vil være nær deg hele tiden. (jeg hadde også en sånn en ;) ) trøst deg med at sånne ting går seg til etterhvert. Det blir lettere og lettere å være mamma hver eneste uke. Noen ganger er det litt to skritt frem og ett tilbake, men etterhvert kommer det utfordringer som er slitsomme på en annen måte :klem: ha en fin helg Imli, og nyt at det er litt avlastning hjemme på dagtid ;)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...