Kykkelikokos Skrevet 25. mai 2008 #3341 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg ville nok sagt rett ut hvordan jeg hadde følt det. Men nå vet jeg jo veldig godt hva som må til for at mannen min skall skjønne alvoret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 25. mai 2008 #3342 Del Skrevet 25. mai 2008 Er veldig enig i innlegget til May Helen Her er det også en som "skal bare..." hver gang det er noe. Jobber fortsatt med å få det inn i hodet hans at HUN kan ikke vente på at han er klar. I denne tiden må ting skje på hennes premisser ikke hans. Jeg gir også beskjeder (hvis han ikke skjønner det selv) og spør ikke. Vet at det er på grunn av usikkerhet - derfor har jeg arrangert kurs i bading og flaskemating Gi han T og si at han kan gi T mat, bade og stelle han mens DU gjør det som skal gjøres i hagen (f.eks.). Eller avtal en kveld der du drar ut i flere timer, og mannen får ta T alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. mai 2008 #3343 Del Skrevet 25. mai 2008 Takk for mange gode innspill Vi får se hvordan det går. Jeg tror han skjønner hva jeg mener, men gammel vane er vond å vende som det heter... Nå i helga har vi vært en del sammen, alle tre. Men nå begynner uka, og jobben. Så får vi se... Er jo naturlig at jeg har hovedansvaret siden jeg ammer og er hjemme med ham. Men han kan absolutt ta i et tak ellers... Blir frustrert over ham noen ganger, men er jo utrolig glad i ham. Vet at jeg ikke er helt enkel å leve med selv (det går på andre ting), så det er jo ikke bare han som har feilen når ting er litt vanskelig. Men forhåpentlig går det seg til, og jeg klarer å få ham til å prioritere kone og barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 25. mai 2008 #3344 Del Skrevet 25. mai 2008 Håper det snart blir en bedre hverdag for dere Imli, husk å prøve og ta vare på hverandre opp i alt dette. Det er så viktig og huske på og være kjærester også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 25. mai 2008 #3345 Del Skrevet 25. mai 2008 Innom å leser litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. mai 2008 #3346 Del Skrevet 25. mai 2008 Håper det bedre seg for dere snart sånn at dere kan nyte tiden med lille T. Synes så mange kom med gode innspill lenger opp her så jeg signerer bare dem. Tenker masse på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 25. mai 2008 #3347 Del Skrevet 25. mai 2008 Godt du er obs på å ta vare på han. Lett å glemme forholdet litt når livet blir snudd sånn på hodet kan jeg tenke meg. Men det beste for dere alle 3 og forholdet deres er jo om dere klarer å samarbeide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 26. mai 2008 #3348 Del Skrevet 26. mai 2008 Har ikke så mye fornuftig å si, jeg, - bare innom for å gi deg en klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. mai 2008 #3349 Del Skrevet 26. mai 2008 Nå sover faktisk den lille innpåslitne alene ute i vogna si. Neimen ikke dårlig. Har verandadøra oppe så jeg skal høre det hvis han våkner. Men dette er så uvanlig at jeg liksom må sjekke om han puster, føler jeg... Vi gikk tur på ca 45 min, han sov nesten hele veien, og nå har han sovet i over en halvtime alene ute også. Nesten så jeg tror det er noe galt. Men utrolig deilig! Leser om alle dere andre som har skikkelige rutiner på babyene deres allerede, og legger dem tidlig og får alenetid/sosialt liv på kveldene. Misunner dere noe vanvittig!!! Jeg er i alle fall veldig obs på å ta vare på forholdet, men det er jo vanskelig når sjefen krever meg dag og natt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. mai 2008 #3350 Del Skrevet 26. mai 2008 Han lever ennå. Måtte ut å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 26. mai 2008 #3351 Del Skrevet 26. mai 2008 Så bra at han sover alene i vogna si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 26. mai 2008 #3352 Del Skrevet 26. mai 2008 Du skal se at lillesjefen ikke syns vogna er så ille gæli alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. mai 2008 #3353 Del Skrevet 26. mai 2008 Nei, kanskje han begynner å ta til fornuft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. mai 2008 #3354 Del Skrevet 26. mai 2008 Niks, der hørte jeg ett grin gitt. Ja, ja, han har sovet nesten en time alene nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 26. mai 2008 #3355 Del Skrevet 26. mai 2008 Tenk da, han sov en time alene nå :juhu: Det gjelder å juble for de små tingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 26. mai 2008 #3356 Del Skrevet 26. mai 2008 Har lest at det som regel tar en stund før rutinene kommer skikkelig i orden, så du er nok ikke alene der.. Håper uansett du nyter mamma-tilværelsen Hva med å bade den lille sammen, både du og mannen?.. Er jo kvalitetstid det, er det ikke? til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. mai 2008 #3357 Del Skrevet 26. mai 2008 Så deilig at han sov en time i vogna :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. mai 2008 #3358 Del Skrevet 26. mai 2008 imli, vi har ingen rutiner ennå - som sjefen ikke har bestemt selv . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 26. mai 2008 #3359 Del Skrevet 26. mai 2008 Ser ut til at lillesjefen er i ferd med å komme på bedre tanker, imli Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 26. mai 2008 #3360 Del Skrevet 26. mai 2008 litt for at han sov en time alene i vogna! Man må bare sette pris på de små ting, eller hva?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg