smilefjes Skrevet 9. april 2008 #3003 Skrevet 9. april 2008 Sååå morsomt!!! Hurra for Imli og den store, lille gutten! Jeg tippet både feil dag og feil kjønn, men kunne ikke vært gladere på dine vegne. Regner med at du er både sliten og lykkelig og befinner deg i en litt surrealistisk, men samtidig helt selvfølgelig situasjon med en nydelig guttebaby og en stolt mann ved din side! Blir faktisk litt rørt her jeg sitter, enda jeg ikke kjenner verken deg eller mannen... Og så syns jeg det var bra størrelse på han gutten din! Akkurat samme som min veslejente da hun ble født. Flott med babyer med litt str på, de virker mer robuste Kooos deg og nyt tiden (og kom gjerne hit og fortell om både gleder og frustrasjoner, for begge deler vil nok komme...)
Lassie Skrevet 9. april 2008 #3004 Skrevet 9. april 2008 Åh, endelig!!!! Er sååå glad på dine vegne, endelig har du fått din lille prins i armene!! GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE, IMLI!!!
Frigg Skrevet 9. april 2008 #3005 Skrevet 9. april 2008 Gratulerer så mye Imli! (han kom ut til slutt, selv om du ikke trodde på det )
Eeyore Skrevet 9. april 2008 #3007 Skrevet 9. april 2008 GRATULERER!!! Nå har du endelig det nye familiemedlemmet hos deg
aimee Skrevet 9. april 2008 #3008 Skrevet 9. april 2008 Jeg slenger meg med de andre og sender mange gratulasjoner! Gleder meg til å høre hvordan det gikk. Kos dere med gutten
Småsmurf Skrevet 9. april 2008 #3009 Skrevet 9. april 2008 Gratulerer så mye til deg og mannen Er sååå gla på deres vegne
Amused Skrevet 9. april 2008 #3010 Skrevet 9. april 2008 Hurrrraaaa for imli, mannen og :juhu: Gratulerer så mye med gutten, imli
Ponine Skrevet 9. april 2008 #3011 Skrevet 9. april 2008 Gratulerer kjempemye med den lille gutten deres, Imli! Det var vel verd å vente en uke ekstra på kan jeg tenke meg
Trampe Skrevet 9. april 2008 #3012 Skrevet 9. april 2008 Enda en gutt i klubben jo!! Gratulerer så mye, vennen, dette har du venta lenge på. Og jeg regner med det var verdt ventetida Kos dere masse på barsel!!
Lunica Skrevet 9. april 2008 #3013 Skrevet 9. april 2008 GRATULERER, Imli - det har vært spennende å følge med, selv om jeg ikke har gitt så mye livstegn fra meg. Det er rart hvordan man blir så "godt kjent" med fremmede gjennom KG - i natt drømte jeg om deg og at du fødte! Dvs, det var en jente, som hadde et skilt det sto "Imli" på, også fødte hun en gutt (jeg må være sanndrømt!) Helt sprøtt, men kanskje ikke så rart, siden jeg har tittet innom her hver dag i det siste. Håper alt står bra til med deg og din lille familie!
Gjest Reka Skrevet 9. april 2008 #3014 Skrevet 9. april 2008 :hoppe: :hoppe: :hoppe: GRATULERER SÅ MYE IMLI!! Endelig kom han!!!!! Håper dere koser dere masse, tenk nå har du blitt mamma!!!
Gjest Moonshadow Skrevet 9. april 2008 #3015 Skrevet 9. april 2008 :danser: Masse grattis med lillen din :danser: :rødme:
Concertina Skrevet 9. april 2008 #3016 Skrevet 9. april 2008 Gratulerer så masse med den fine din!! Jeg bomma helt på både dato og kjønn jeg Er kjempeglad på deres vegne! Det må føles fantastisk å endelig få møte mageboeren! Håper du og Imli-mannen får slappet av sammen med vidunderet, gleder meg masse til å høre mer!
Lovinda82 Skrevet 9. april 2008 #3017 Skrevet 9. april 2008 Jeg (en av de mange snikleserne i det siste ) må også henge meg på her og gratulere dere så mye med gutten! Jeg ble faktisk rørt av å lese at du endelig hadde født :gråte: Håper dere får en kjempe fin barselstid sammen
Pugsley Skrevet 9. april 2008 #3019 Skrevet 9. april 2008 GRATULERER så utrolig mye med den lille gullgutten!!!!!! håper fødsel og alt har gått kjempefint, og at tiden fremover blir fantastisk!!! goklem
aftereight Skrevet 9. april 2008 #3020 Skrevet 9. april 2008 Hurra! Endelig slapp du å vente lengre! Gratulerer så mye med den lille prinsen, flott å høre at han endelig har kommet til verden:) Kos deg masse masse - og gratuler mannen din også
Fremhevede innlegg