angelou Skrevet 13. april 2008 #3081 Del Skrevet 13. april 2008 Velkommen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 13. april 2008 #3082 Del Skrevet 13. april 2008 Velkommen hjem Imli, det blir koselig å følge hverandre i barseltiden Sier som de andre - hvis han er rolig etter amming er han mett! Men hvis han vil ha mer sier han i fra! Jenta mi tar kunstpauser underveis. Men hvis jeg masserer henne i håndflata, eller stryker henne på kinnet får hun fart på sugingen igjen kan også hjelpe å ta av teppet rundt dem, så de blir litt kjøligere da sovner de ikke så lett. Men som sagt. Gutten din virker jo fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 13. april 2008 #3083 Del Skrevet 13. april 2008 Så herlig å høre at alt er bra imli! :-D Godt å høre dere får nydt tiden sammen som foreldre i 2 uker nå. Tror nok det er godt for pappaen også, å bygge et godt forhold til gutten deres Velkommen hjem! :-D Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 13. april 2008 #3084 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg har vært borte fra nettet en peridoe så jeg har først nå fått nyheten. GRATULERER med GUTTEN !!! :duskedame: Og VELKOMMEN HJEM Jeg ser jeg tippet feil både på dato og kjønn. Så bra at ammingen går så bra. Jeg kjenenr meg igjen i det med melk som renner overalt. De første ukene måtte jeg sitte/ligge på en håndkle for det dryppet så mye melk fra brystene at innlegg klarte ikke å ta det unna. Det stabiliserer seg etterhvert. Håper du får en flott barseltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 13. april 2008 #3085 Del Skrevet 13. april 2008 Velkommen hjem! Håper alt står bra til med dere alle tre. Koselig å ha deg tilbake! Gleder meg masse til å høre fødselshistorien når du har tid og ork til å sette deg ned og skrive den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 14. april 2008 #3086 Del Skrevet 14. april 2008 Velkommen hjem! Så fint å lese at dere har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 14. april 2008 #3087 Del Skrevet 14. april 2008 Velkommen hjem!! Koselig å lese i boken din!!! Har forresten veldig lyst til å se et lite bilde av vidunderet når du har tid og ork altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 14. april 2008 #3088 Del Skrevet 14. april 2008 Hei! :-D Håper du koser deg maaasse masse masse med lillegutt og at alt går bare fint. Heldige du!! *smøre seg med tålmodighet i en 15 ukers tid* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 14. april 2008 #3089 Del Skrevet 14. april 2008 Velkommen hjem, Imli! Så deilig at dere har det så fint og koser dere sammen! Husk at i allefall første måneden (hvis ikke enda litt lenger) er unntakstilstand. Man er usikker på om man gjør ting riktig, om ungen får nok mat, etc. Men gutten din sier fra når han er sulten han, vet du. Hadde han ikke fått nok, hadde du nok hørt det. Og om du er i tvil, er det jo bare å be om litt ekstra oppfølging med veiing på helsestasjonen. Jeg vet om flere som har gått ofte og veid i starten for å bli sikre på at vektøkningen er som den skal. Helsestasjonen jeg gikk til var i hvertfall veldig behjelpelig med sånt. Lykke til videre og nyyyt det! Du har så mye morsomt i vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. april 2008 #3090 Del Skrevet 14. april 2008 Velkommen hjem!!! Jeg hadde veldig lite melk, men trodde sønnen min fikk i seg nok. Han bare sov og sov. Dette var de to første døgnene etter fødselen. Så han ble slapp fordi han ikke fikk i seg nok mat. Han fikk litt sukkervann på sykehuset og så begynte jeg å pumpe meg og da hadde jeg nok til 1 måltid om dagen.. Og da pumpa jeg meg annenhver time.. Så gikk fort over til morsmelkserstatning! Men tviler på det er noe problem ettersom du har så mye melk! Sønnen min var ikke glad i pupp han.. Men det er kanskje fordi det nesten ikke kom noenting..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 14. april 2008 #3091 Del Skrevet 14. april 2008 Velkommen hjem imli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 14. april 2008 #3092 Del Skrevet 14. april 2008 Velkommen hjem :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 14. april 2008 #3093 Del Skrevet 14. april 2008 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 14. april 2008 #3094 Del Skrevet 14. april 2008 Velkommen hjem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 14. april 2008 #3095 Del Skrevet 14. april 2008 Hei, hei og velkommen hjem. Håper du koser deg masse som nybakt mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 15. april 2008 #3096 Del Skrevet 15. april 2008 Velkommen hjem Imli Har ikke vært her på ett par dager og jeg har tenkt så mye dere! Er så spent på å høre hvordan alt gikk for seg Håper dere koser dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 15. april 2008 #3097 Del Skrevet 15. april 2008 Velkommen hjem! Det meste går seg til, både når det gjelder mating og soving. Vår lille kar ville heller ikke ligge i egen seng når vi kom fra sykehuset, og måtte sove med puppen i munnen i over tre måneder. Men det gikk seg jammen til, det også! Hvis du er i tvil om hvor mye melk han får i seg, så dra på helsestasjonen og vei ham. Da slipper du å bekymre deg unødig. Her nådde vi igjen fødselsvekta først på dag 9, så da begynte jeg å slappe litt mer av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 15. april 2008 #3098 Del Skrevet 15. april 2008 Velkommen hjem, imli! Vi sliter også litt med at Junior ikke liker å sove i egen seng om natta. På dagtid går det bra, da sover han godt i kurven sin i stua. Men så snart den blir flyttet inn på soverommet vårt er den ikke fullt så interessant lenger. Han vil helst sove sammen med oss i senga vår. Vi prøver å venne ham til å ligge i kurven, men vi har flere ganger måttet bite i det sure eplet og ta ham over i vår seng igjen. Jaja, jeg regner med det går seg til. Må bare ikke gi opp. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. april 2008 #3099 Del Skrevet 15. april 2008 det går seg til etterhvert Nurkeliten var lsik i begynnelsen han også, men litt etter litt så sov han lengre og lengre i senga si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. april 2008 #3100 Del Skrevet 15. april 2008 Velkommen hjem Imli, det blir koselig å følge hverandre i barseltiden Sier som de andre - hvis han er rolig etter amming er han mett! Men hvis han vil ha mer sier han i fra! Jenta mi tar kunstpauser underveis. Men hvis jeg masserer henne i håndflata, eller stryker henne på kinnet får hun fart på sugingen igjen kan også hjelpe å ta av teppet rundt dem, så de blir litt kjøligere da sovner de ikke så lett. Men som sagt. Gutten din virker jo fornøyd Som jeg skulle sagt det selv. Det er ikke noen problem å se...høre....om han ikke er mett. Da kommer det ville protester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg