Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Så lenge han sover så skulle det vel være i orden ;) Men hvis du har mye melk er det sikkert kjekt med pumpe - går det an å fryse melka? :klø: (så går det jo an å spare på den liksom om det trengs!!)

Får håpe det. Går an å fryse ja. Melka kan holde seg i 3 dager i kjøleskap og 3 mnd i fyser.

Velkommen hjem igjen :) Håper dere koser dere masse i dagene framover`:klemmer:

Hvor lenge blir mannen hjemme?

Takk :)

Mannen får lønna perm. i to uker, så det blir deilig.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, nå tror jeg jeg må ha noe å spise her - benytte sjangsen mens lillebabyen sover. Har forresten gått ned 11,5 kilo på fire dager :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem!

Lillebaby er sikkert mett og fornøyd. Prinsessen min har også vært en hurtigspiser. Da hun var spedbarn bestod et måltid som regel av 3-5 minutter amming på ett bryst. Hun sovnet som regel på puppen etter få minutter, Jeg var også veldig stressa på om hun fikk nok mat, men hun la helt fint på seg.

Noen suger og suger i evigheter, andre slurper i seg det de skal ha på null komma nix :). Jeg vet hvilken jeg ville ha valgt ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nå tror jeg jeg må ha noe å spise her - benytte sjangsen mens lillebabyen sover. Har forresten gått ned 11,5 kilo på fire dager :overrasket:

Se der :tommelsmil: Du får passe på å få i deg nok nå, når lillebabyen også skal spise.

Har dere bestemt dere for navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake! :blomst:

Så spennende at du er hjemme igjen, og for en spennende tid du har forran deg! :klemmer:

Gleder meg til å høre fødselhistorien din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem! Sånne småtasser spiser jo ikke så mye i begynnelsen, min lille spiste ca 40 ml i ett måltid da han var like gammel som din. Nå er han 10 dager og oppe i 100 ml i ett måltid. Så det øker etterhvert. Da blir de og liggende lenger på puppen.

Kos deg masse med gutten dine :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem. :klem:

Hadde han vært sulten ville du garantert merket det. Så lenge han sover og er fornøyd, får han i seg det han trenger. Alle unger spiser og vokser veldig i rykk og napp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Så godt å ha deg tilbake, imli!! Gratulerer nok en gang så mye med lillemann :blomst:

Våkne ttidlig i dag morges, og fikk selvfølgelig ikke sove igjen. Lå bare og tenkte på hvordan det skal bli når Nurket kommer ut. Gleder meg til å høre mer om både fødselen og livet med Minsten fremover :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem vennen! :klemmer:

Godt å høre at alt står bra til med din lille familie, kos deg og nyt denne tiden! :-D Og de kiloene ser det ikke ut som du skal bekymre deg noe over nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koslig at dere er hjemme igjen da! Kan tenke meg det er både overveldende, fint og rart på en gang! Hva skal vidunderet hete da?

Stoor :klemmer: =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: på 4 dager? Så utrolig bra da! Effektiv du ;):fnise:

Spør som Indo, har dere funnet navn til den lille? :klem:

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem, godt å ha deg tilbake :klem:

Jeg er også spent på om dere har funnet noe navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem og hit til KG igjen, koselig å "se" deg!

Og så godt at alt er så bra som det er! :)

Deilig at mannen får to uker lønna perm da... :rødme: Er han kommunalt ansatt eller? Veit de har krav på to uker lønna i forbindelse med fødsel..

Jeg lurer også veldig på navn! :) Tror jeg drømte om deg i natt, deg og lillemann, og da het han Marius!!! :sjenert::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem, håper alt står bra til med dere alle.

11,5 kilo på 4 dager da gitt, kjempebra :jepp:

Dattera mi var som din sønn, sovna ved puppen...jeg å syntes det var vanskelig og vite om hun hadde fått i seg nok.

Men jentungen la på seg og var fornøyd hun, så du skal ikke være bekymret over at han får i seg det han skal. Han er vel som jenta mi var, gla i å ligge ved mors bryst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem! :-D :klem::blomst:

Høres ut som en herlig tid, herregud som jeg gleder meg! :hjerter_rundt:

11,5kg på fire dager?! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...