Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Når en kvinne skal føde, er hun engstelig, for hennes tid er kommet. Men når barnet er født, har hun glemt smertene, i sin glede over at et menneske er kommet til verden." Joh 16,21

Stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: Det må komme oppdatering her snart, jeg skal jo nattinatte straks! :hoppe: Endret av BitteLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå MÅ du komme, jente79!!

Jeg skal egentlig legge meg nå, legge meg tidlig for å prøve å ikke være så trøtt i morgen.......Men kan jo ikke gå før du kommer og gir svar...!! Fort deg!!!

Vi dør av spenning, her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Når en kvinne skal føde, er hun engstelig, for hennes tid er kommet. Men når barnet er født, har hun glemt smertene, i sin glede over at et menneske er kommet til verden." Joh 16,21

Stå på :)

Så sant, så sant :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm - sporer litt av - er klokka på kvinneguiden litt feil eller? der står det jo at den er 20 ikke 21 :S

Nå har hun vel sansynligvis fått den lille, og da er det vel ikke KG som står først i hodet hennes, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm - sporer litt av - er klokka på kvinneguiden litt feil eller? der står det jo at den er 20 ikke 21 :S

Nå har hun vel sansynligvis fått den lille, og da er det vel ikke KG som står først i hodet hennes, hehe :P

KLokka er rett hos meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Aftereight som jeg ser er her inne: Herregud så lyst jeg har på Aftereight hver gang jeg ser nicket ditt! :sjenert: Måtte bare kommentere det=)

Jente79: Kom an! Life begynner snart på tv3! Vanskelig å følge med to plasser samtidig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Beklager at jeg var litt treg. Først tok kurset litt lenger tid, og så fikk jeg problemer med å koble meg på her...

Men jeg hadde fått melding av Imli klokka 19:25:

Hei! Litt sein oppdatering. Men nå har det store skjedd! Fikk en nydelig gutt i dag kl 15.07. 4340 g og 53 cm. Verdens vakreste selvfølgelig :-D

Sendte en gratulasjon tilbake og fikk beskjed om å hilse masse til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å se at det er flere som er spente der ute:) Merkelig hvor mye jeg klarer å engasjere meg i en (for meg) helt ukjent jentes graviditet. Men sånn er det:) Håper sånn at alt går bra, og at dette blir en fin stund for foreldre:) Kom an igjen! lost begynner snart...

hehe, jeg får også lyst på aftereight..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en liten stor gutt! :babygutt: Håper dere koser dere nå, og nyt den første tiden!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...