monja Skrevet 8. april 2008 #2861 Del Skrevet 8. april 2008 Heia Imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. april 2008 #2862 Del Skrevet 8. april 2008 Status er fortsatt litt blod/brunlig utflod. Men merker ikke noe til rier. Kun litt murringer av og på. Blanding av utålmodig og livredd for at dette skal føre til noe Gru-gleder meg skikkelig til fødslen. Gleder meg til å få oppleve det, men håper ikke det blir uoverkommelig vondt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. april 2008 #2863 Del Skrevet 8. april 2008 Nei, nå får jeg besøk her, må stikke. Jente79 sladrer om det skjer noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 8. april 2008 #2864 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg skjønner ikke helt det åpningsgreine jeg... Jeg merker jo ikke noe til det? :klø: Men dere som ble lagt inn med 2 cm åpning hadde vel rier i tillegg? Den slags er helt fraværende her. Kun litt murringer nå og da, men det har jeg jo hatt i ukesvis... Hadde hatt rier i et døgn før da ja, men murringene dine modner deg jo tydeligvis, så det kan skje når som helst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mariaja Skrevet 8. april 2008 #2865 Del Skrevet 8. april 2008 Ååh, gurimalla, dette er så spennende! Satser på at noe skjer i natt da Imli Er sikkert en fantastisk opplevelse å få møte barnet sitt for første gang, å få det opp i armene sine Masse lykke til da, når det begynner og skje noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 8. april 2008 #2866 Del Skrevet 8. april 2008 Spennende! Håper det skjer noe i natt/morgen, så du endelig får møte den lille :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 8. april 2008 #2867 Del Skrevet 8. april 2008 Ååh, spennende!! Håper det skjer noe i natt/i morgen tidlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 8. april 2008 #2868 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg skjønner ikke helt det åpningsgreine jeg... Jeg merker jo ikke noe til det? :klø: Men dere som ble lagt inn med 2 cm åpning hadde vel rier i tillegg? Den slags er helt fraværende her. Kun litt murringer nå og da, men det har jeg jo hatt i ukesvis... Min beste veninne hadde to fødsler der hun åpnet seg fire fem cm uten og merke det.Hadde bare vanlig kynnere.Og det tok ikke mange timene før det spratt ut barn på et press.Noen er jo veldig heldige med fødselen da.Tenker du er en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 8. april 2008 #2869 Del Skrevet 8. april 2008 Høres veldig lovende ut Imli!!! Lykke til om det skulle skje i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 8. april 2008 #2870 Del Skrevet 8. april 2008 Åå!! ÆKSJEN!! (action altså) Jeg har lurt sånn på hvordan det gikk i dag, men har ikke hatt tid til å sjekke før nå!! Men bare ta det med ro du Imli, jeg har fri både i morgen og på torsdag så du får lov til å føde på dem altså Men helst ikke på fredag for da er det eksamen (grøss og gru!) og lørdag må jeg desverre jobbe så da kan du nok heller ikke få lov til å føde altså... :fnise: Neida, babyen din kommer når den kommer, og det virker som det skjer snart!! :hoppe: Åå så spennende!!! Masse gode føde-klemmer til Imli :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 8. april 2008 #2871 Del Skrevet 8. april 2008 Dette er superspennende!! Jeg setter meg klar med først som sist, kan jamen ikke være lenge igjen til du har babyen i armene nå :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. april 2008 #2872 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg gikk og til et par cm åpning uten å merke det begge gangene. Tror det er ganske så vanlig. Med nummer en merka jeg ikke de neste to cm heller, men denne gangen kan jeg ikke skryte på meg det gitt. litt mer for imli!!!! Måtte det skje noe i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clebra Skrevet 8. april 2008 #2873 Del Skrevet 8. april 2008 Lykke til Imli:) Nå møter du nok den lille snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 8. april 2008 #2874 Del Skrevet 8. april 2008 Lykke lykke til Imli - jeg tenker masse på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 8. april 2008 #2875 Del Skrevet 8. april 2008 Lykke til fra meg å om det skulle skje noe i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 8. april 2008 #2876 Del Skrevet 8. april 2008 Lykke lykke til Imli - jeg tenker masse på deg! Signerer denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. april 2008 #2877 Del Skrevet 8. april 2008 Hei jenter - takk for alle hilsner, er så utrolig koselig og oppløftende å komme inn her! Får ikke svart hver enkelt nå som så mange er innom, men jeg leser alt Store til alle sammen! Nå har murringene begynt å bli en del vondere. Begynner nesten å likne på menssmertene mine Jeg har ganske så vonde menssmerter når jeg har mensen. JM sa det var en fordel, for de første riene likner. Har i hvertfall en del murringer nå, som kommer og går. Ikke noe regelmessig. Vi går og legger oss nå, så får vi se om det skjer noe i løpet av natta. Har fortsatt sånn litt blodig utflod også. Lurer på om jeg får sove i natt jeg... Ja, ja, får i alle fall prøve, er det noe på gang, trenger jeg søvn. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. april 2008 #2878 Del Skrevet 8. april 2008 Åj, vonde, murrende "menssmerter" høres jo lovende ut! Håper og krysser fingrene for at det skjer noe snart! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 8. april 2008 #2879 Del Skrevet 8. april 2008 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 8. april 2008 #2880 Del Skrevet 8. april 2008 Natta Imli! Snart er du mamma!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg