Gjest imli Skrevet 6. januar 2008 #781 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei Imli!!!! Hvordan går det med deg??? Misunner deg snøen!! Det er da du får skikkelig vinterfeeling!!! Lykke til med navnevalget.. den er ikke enkel akkurat!!! dere har heldigvis god tid enda!!! Håper du har hatt en fin helg hittil!!! Går fint her, sov til ti i dag... Sover dårlig for tida, så da klarer jeg ikke stå opp tidlig. Men det er vel sånt som hører med. Masse snø her nå, nærmer seg halvmeteren tror jeg. Mannen har vært ute og brøyta i natt... Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 6. januar 2008 #782 Del Skrevet 6. januar 2008 Tror det går fint å ligge på magen så lenge det ikke er ubehagelig ja, men jeg er ingen ekspert da Dere er heldige som har snø ja, her er det masse glatt is... Skal sende deg en PM med navn jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 6. januar 2008 #783 Del Skrevet 6. januar 2008 Snart 28 uker jo, går jammen unna nå Merker du at magen har vokst noe mer da? Ha en fin søndag imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. januar 2008 #784 Del Skrevet 6. januar 2008 Tror det går fint å ligge på magen så lenge det ikke er ubehagelig ja, men jeg er ingen ekspert da Dere er heldige som har snø ja, her er det masse glatt is... Skal sende deg en PM med navn jeg. PM motatt Takk Snart 28 uker jo, går jammen unna nå Merker du at magen har vokst noe mer da? Ha en fin søndag imli Har nok vokst litt siden forrige bilde, ja. Skal prøve å få tatt bilde i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 6. januar 2008 #785 Del Skrevet 6. januar 2008 Heldig dere som har snø Her er det enten slaps eller blank is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. januar 2008 #786 Del Skrevet 6. januar 2008 Heldig dere som har snø Her er det enten slaps eller blank is. Her er det ikke det engang. Her er det bare grønne plener og sommerdekkføre. Jeg vil og ha snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. januar 2008 #787 Del Skrevet 6. januar 2008 Du kan få litt av oss Monja Sikker på at mannen gladelig kjører vekk noen lass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. januar 2008 #788 Del Skrevet 6. januar 2008 Bare så jeg får litt på plena iallefall. Jeg kan ikke huske at det ikke har vært snø her i januar, men kjenner jeg vinteren rett legger den vel ned mer enn nok i februar/mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 6. januar 2008 #789 Del Skrevet 6. januar 2008 Vi har heller ikke snø.. ikke litt engang Egentlig er jeg ganske fornøyd med å slippe å måke og gå i ei snøglatt trapp, men det er jo koselig med snø... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. januar 2008 #790 Del Skrevet 6. januar 2008 Det er kjempekoselig med snø ja... Jeg og mannen tenkte oss på skitur i kveld Ikke for å gni det inn, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. januar 2008 #791 Del Skrevet 6. januar 2008 Det er kjempekoselig med snø ja... Jeg og mannen tenkte oss på skitur i kveld Ikke for å gni det inn, altså Så koselig med skitur!! Dere må kose dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. januar 2008 #792 Del Skrevet 6. januar 2008 Så koselig med skitur!! Dere må kose dere Det skal vi... Må bare grave fram skia i garasjen først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. januar 2008 #793 Del Skrevet 6. januar 2008 Vi har heller ikke snø.. ikke litt engang Egentlig er jeg ganske fornøyd med å slippe å måke og gå i ei snøglatt trapp, men det er jo koselig med snø... Siden vi er på samme plass - når det skal blåse sånn inn i hampen, så er det greit at det ikke er snø i tillegg. Men det hadde vært greit med fin vinter og ikke vind, da. Får håpe det kommer til påske. Fin skitur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. januar 2008 #794 Del Skrevet 6. januar 2008 Ja, deilig å komme seg ut litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. januar 2008 #795 Del Skrevet 6. januar 2008 Vi har også nok snø til å kunne dele litt... Lava ned denne helga... Ikke vært på ski da... Men ble veldig vinter og idyllisk her. Får bare håpe det holder seg. Liker ikke is og slapse føre... Dessuten veldig godt med snø i januar Liker ikke når det laver ned sånn i slutten av februar og i mars. Da er jeg klar for å bli kvitt vinteren Ha en fin kveld, imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 6. januar 2008 #796 Del Skrevet 6. januar 2008 Hadde vi bare hatt ski så... Men vi fikk oss en tur ut i snøen i dag vi også Syns det lysner opp med snøen ute jeg! Uten snøen hadde vinterhalvåret vært litt gråere og dystrere.. Håper dere har hatt en fin tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 6. januar 2008 #797 Del Skrevet 6. januar 2008 Mm, endelig har det kommet snø her også! Fint ute, også blir det så mye lysere. Skitur er koselig, men jeg er helt nybegynner så vet ikke om jeg tør gå på ski i vinter, jeg er så redd for å falle ... Men det er utrolig deilig å komme seg ut litt når været er så fint! God søndagskveld, Imli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. januar 2008 #798 Del Skrevet 7. januar 2008 28 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. januar 2008 #799 Del Skrevet 7. januar 2008 Vi har også nok snø til å kunne dele litt... Lava ned denne helga... Ikke vært på ski da... Men ble veldig vinter og idyllisk her. Får bare håpe det holder seg. Liker ikke is og slapse føre... Dessuten veldig godt med snø i januar Liker ikke når det laver ned sånn i slutten av februar og i mars. Da er jeg klar for å bli kvitt vinteren Ha en fin kveld, imli Ja, det er veldig pent ute nå med all snøen Hadde vi bare hatt ski så... Men vi fikk oss en tur ut i snøen i dag vi også Syns det lysner opp med snøen ute jeg! Uten snøen hadde vinterhalvåret vært litt gråere og dystrere.. Håper dere har hatt en fin tur! Deilig å komme seg ut litt ja... Snøen lyser virkelig opp så jeg håper den holder seg der. Vi fikk faktisk gått 1 time! Var litt slitne da vi kom hjem ja... Mm, endelig har det kommet snø her også! Fint ute, også blir det så mye lysere. Skitur er koselig, men jeg er helt nybegynner så vet ikke om jeg tør gå på ski i vinter, jeg er så redd for å falle ... Men det er utrolig deilig å komme seg ut litt når været er så fint! God søndagskveld, Imli! Mannen var litt redd for at jeg skulle falle også... Men vi gikk så og si bare på flatmark da. Vær forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. januar 2008 #800 Del Skrevet 7. januar 2008 28 uker JA, i dag er jeg 28 uker på vei, da er jeg vel over i tredje trimester? :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg