Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Magebilder er alltid gøy :jepp:

Tror nok foreldrene dine blir veldig glade for den julegaven som dere har ordnet med i år altså.

Håper det :) De har jo "alt" så det er vanskelig å finne gaver til dem. De fleste kjenner vel det dilemmaet, voksne, etablerte folk og gaver....

Skal lete mer etter det hersens kameraet nå. Lurer på hvor i alle verden det befinner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror den er i en eller annen skuff :fnise:

Det er nok det, men hvilken??? :ler: Nå trenger jeg hjelp her altså.... Vi som har så lite hus også! Er jo begrensa med plasser det kan være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant det! På det eneste stedet jeg ikke har lett - i kommoden som TV står på! Må være mannen som har lagt det der, selv om han ikke huska hvor han hadde lagt det.... :fnise:

Nå skal dere snart få se magebilde, jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser at magen har vokst. Men du har fortsatt liten mage i forhold til andre jeg har sett i uke 25. Ikke noe galt med det. Mindre styr med mindre mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så fin mage :hjerter: Du har grunn til å være stolt, og det er jo tydelig at den har vokst :jepp:

Takk! :) Det går sakte men sikkert framover på størrelsen ;)

Jeg ser at magen har vokst. Men du har fortsatt liten mage i forhold til andre jeg har sett i uke 25. Ikke noe galt med det. Mindre styr med mindre mage.

Ja, er klar over at jeg ikke er "diger" akkurat :ler: Det er jo mer praktisk da. Jeg har nesten ikke merket noe til bekkenet mitt ennå (kun et par ganger etter støvsuging - må slutte med det!), og det kan jo komme delvis av liten mage. Alt blir jo vanskeligere og tyngre når man blir større, og det går jo hardere ut over rygg og bekken også. Så jeg er fornøyd jeg!

Ser at den har vokst ja, kjempefin mage imli :)

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er klar over at jeg ikke er "diger" akkurat :ler: Det er jo mer praktisk da. Jeg har nesten ikke merket noe til bekkenet mitt ennå (kun et par ganger etter støvsuging - må slutte med det!), og det kan jo komme delvis av liten mage.

Ja, støvsuging må du slutte med :ler: . Som du ser så er ikke det bare en kjedelig jobb, men også helseskadelig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage du har! :) Gleder meg kjempemasse til det blir synlig her også... Kjæresten gleder seg kjempemasse til å kjenne den lille sparke!

Ha en fortsatt fin dag Imli! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kjempefin mage :hjerter:

Takk!

Ja, støvsuging må du slutte med :ler: . Som du ser så er ikke det bare en kjedelig jobb, men også helseskadelig. :fnise:

Ja, det er det jeg alltid har sagt ;) Støvsuging er ikke sunt.

Mannen skal ta støvsuginga heretter. ;)

Så fin mage du har! :) Gleder meg kjempemasse til det blir synlig her også... Kjæresten gleder seg kjempemasse til å kjenne den lille sparke!

Ha en fortsatt fin dag Imli! :klemmer:

Takk takk.

:klemmer: til alle som er innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin mage! :-D

Det er nok mange fordeler med å ikke få stor mage fort,ja ;)

Takk :)

Er mest praktisk i alle fall!

----------------------------------------------------------------------------------------------

25+3

I går kjøpte vi juletre og laga pepperkakehus! Juletreet ble en sånn liten, vanlig gran. Mannen ville ha edelgran fordi de drysser mindre, men jeg synes edelgraner er stygge. Blir ikke skikkelig jul uten ordentlig gran. Så får den bare drysse. Pepperkakehuset ble fint også, men sånn knekk er jo livsfarlig! Tror den kjelen vi smelta det i får varige men... :ler: Vi fikk kladda på noe knekk, det stivner jo så fort! Så huset ser vel ikke akkurat veldig pent ut, heller sjarmerende... Fikk pynta med masse non-stop og seigmenner da. Skal kjøpe litt bomull også å ha utenfor. Begynner å komme i julesteming nå!

I dag skal jeg til byen sammen med mamma og søsteren min. Får kjøpe gave til mannen og så er jeg ferdig med julegavene for i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin mage - den har da vokst masse siden sist :)

Hele poenget med pepperkakehus er nå at det skal være sjarmerende spør du meg ;) Høres ut som det er full julesteming!

Ønsker deg en riktig god jul :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...