Gjest ikke innlogget Sissi Skrevet 24. mars 2003 #1 Del Skrevet 24. mars 2003 Litt frusrtret idag. Traff en fyr for noen uker siden, og han fikk mitt tlf. nr. Hørte ikke noe fra han, og hadde mer el mindre avskrevet fyren uten at det skapte problemer. Etter et par uker tar han kontakt, og vi treffes igjen. Og det er veldig hyggelig. Av en eller annen grunn kommer vi inn på forhold hvor følgende utsagn kommer fra han: jeg liker deg, MEN, vil ikke ha noe forhold nå, for vanskelig mht. jobb (han er pt uten), du har barn..... Mitt spørsmål blir: hvorfor kan han ikke heller si at han ikke liker meg, eller iallfall ikke liker meg godt nok til overhode å vurdere noe slags forhold? Eller er jeg helt rar som mener at det er for tidlig å vurdere "forholdspotensiale" hos et menneske man kun har truffet noen få ganger?? Er jeg rar som tenker at denne mannen har jeg lyst til å bli kjent med, nettopp for å finne ut om det er noe mer der?? Jeg har nå opplevd dette flere ganger, og syns det er fryktelig frustrerende å stadig oppleve menn som sier at jeg er hyggelig MEN.... og så en eller annen dustete begrunnelse for å ikke treffes. Er det meg det er noe galt med? Er jeg så "fæl" at så snart noen har truffet meg mer enn to ganger så stikker de? Eller virker jeg så desperat på et eller annet vis (noe jeg faktisk ikke er) at det er skremmende?? Ok - jeg vet at ingen som er her innne kan svare på hvordan jeg er - men hadde vært fint å høre andres erfaringer rundt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 24. mars 2003 #2 Del Skrevet 24. mars 2003 Hei Sissi Noen menn er lite voksen og veit vel ikke helt hvordan de skal takle barn. Men alle menn er ikke slik da og du må bare ta tiden til hjelp så dukker det nok opp en real fyr. Enkelte får vel kalde føtter hvis han skjønner at du vil i et fast forhold,bli venner og bedre kjent gå på kino og kos dere.Ikke tenk på forhold og slik ha han som en venn gå tur i skog og mark og finn på noe sammen. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 24. mars 2003 #3 Del Skrevet 24. mars 2003 om han ser barn som en hindring og du er alene med barn så er han jo uaktuel. joa , enkelte menn er slik , enkelte kvinner også , det er ikke deg det er noe galt med trur jeg , det er hva folk forventer og hva de møter som spiller inn her.trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. mars 2003 #4 Del Skrevet 24. mars 2003 Alle har vi våre prefereanser når det gjelder aktuelle kandidater til forhold. Han du traff hadde nok bare en litt keitete måte å si det på, men han sa det hvertfall rett ut! For meg, f.x. så er det uaktuelt med en mann uten egne barn, eller hvertfall en mann som ønsker egne barn. Jeg har aldri tenkt å sette flere egne barn til verden, så det er et kriterie jeg ville tatt opp veldig tidlig. Når man får hovedgreiene unnagjort innen de første møtene, så slipper man å binde seg mer til en person enn man kanskje eller ville gjort. Det går helt greit, for meg hvertfall, å ha et forhold til en "midlertidig" . Uff, det her ble rotete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L Skrevet 24. mars 2003 #5 Del Skrevet 24. mars 2003 Hei! Når han er den som gjenopptar kontakten, så er det innlysende at det er noe ved deg han liker. Ellers ville han enkelt og greit latt være. Når han dernest med en eneste gang presiserer at han ikke er klar for et forhold, så foreligger det umiddelbart to tolkningsmuligheter. Enten sier han: a) Jeg har lyst til å knulle deg, men du kan ikke forvente noe kjærestegreier her, eller... B) Jeg synes det er kjekt å bli kjent med deg, men la oss ta et skritt av gangen. Kanskje vi bare skal være venner? Mvh L. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuie Skrevet 27. mars 2003 #6 Del Skrevet 27. mars 2003 Mange tullinger der ute. Begge kjønn. Det er ikke noe galt med deg men kanskje med dem. Det positive er at du ikke har truffet han mange ganger og kastet bort mye tid. Hører sånne ting stadig fra venninner og kompiser. Noen av dem skjønner jeg meg ikke på ( spesiellt 2 kompiser). De dater i hytt og pine men er egentlig lite interssert. Det virker som om de treger noen de vet de har sjangs på sånn i tilfelle. Desperate greier tror jeg det er. Bare fortsett å treffe folk, du vet man må kysse mange frosker før man treffer prinsen. Ikke ha forventninger, da blir du ikke skuffet. Ønsker deg lykke til og garanterer at du treffer den rette. Da vil du være glad for at du ikke involverte deg i en tulling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2003 #7 Del Skrevet 30. mars 2003 JA, du virker litt desperat når du vurderer et kjærlighetsforhold med hver eneste mann du treffer................. Slikt merker menn! :-? Hvorfor ikke legge vekt på å fremstå som litt mere avslappet neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå