Abraxas Skrevet 18. september 2007 #21 Del Skrevet 18. september 2007 71 grader nord bruker å være en av høstens absolutte TV-favoritter for meg. Litt uvant at ingen er blitt sendt hjem ennå, savner litt den spenningen foran hver utvelgelse. Men det kommer nok! Har ikke rukket å få noen favoritter ennå. Kjersti er sikkert kjempesterk, men blir litt mye "gymlærer" for meg (så er hun da også idrettslærer ) Aslak virker ganske spesiell, og det kan ikke være lett å være med på en slik tur når man har såpass mange hensyn å ta i matveien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 19. september 2007 #22 Del Skrevet 19. september 2007 Ja, er han allergiker, eller er han bare supersær i matveien? Har ikke helt fått med meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stuegrisen Skrevet 20. september 2007 #23 Del Skrevet 20. september 2007 Såå..hva syns dere? Jeg syns Guro er ufattelig slitsom - "jeg skal prøve å være morsom hele tida". Kjersti er også litt slitsom, men hun har da iallefall erfaring. Også syns jeg det er litt gøy at store, sterke Tomas sliter. Kanskje det var litt tidlig etter brannskaden å bli med likevel? Fikk ikke sett i går, da...har tatt den opp, så i kveld blir det 71 for alle penga. Jeg heier på Guro for jeg kjenner henne fra før, kan virke overlegen men er det ikke. Hun er typen som bare må ordne opp hele tiden og det kan nok til tider virke slitsomt så jeg tror nok også at de andre deltakerne til slutt blir veldig lei av henne. Men hun er en flott jente. Jeg var egentlig lei av programmet men så oppdaget jeg at kjente en deltaker og da ble saken plutselig en helt annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 20. september 2007 #24 Del Skrevet 20. september 2007 Guro kan gjerne bli den første som går ut for min del, ja. Og jeg liker ikke han Aslak (? han med det lange skjegget...) så godt heller, jeg fikser bare ikke folk som lesper, av en eller annen grunn. Foreløpig heier jeg på Madeleine, tror jeg. Blant gutta synes jeg ikke det er noen som har utmerket seg veldig i noen retning ennå. Jeg er helt enig med deg. Jeg ble lei Guro allerede etter første programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missed it Skrevet 24. september 2007 #25 Del Skrevet 24. september 2007 Er det noen våkne sjeler her som kan fortelle meg hvem som gikk ut idag? Jeg gikk glipp av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 24. september 2007 #26 Del Skrevet 24. september 2007 Den særs slitsomme Guro gikk ut i dag. Blir godt å slippe bossinga og den høye stemmen hennes (jada, hun er sikkert hyggelig i virkeligheten, men gjorde seg ikke på TV-skjermen). Heier på Kjersti, jeg. Hun er fader meg så sterk, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missed it Skrevet 25. september 2007 #27 Del Skrevet 25. september 2007 Den særs slitsomme Guro gikk ut i dag. Blir godt å slippe bossinga og den høye stemmen hennes (jada, hun er sikkert hyggelig i virkeligheten, men gjorde seg ikke på TV-skjermen). Heier på Kjersti, jeg. Hun er fader meg så sterk, altså! Takk, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 25. september 2007 #28 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg hadde håpet at Guro eller Aslak skulle ryke. Men så lenge Aslak ikke ble blandt de to siste, var det håpet ute. Men Guro har heller ikke vært noe stor favoritt. Av de to som lå på siste plass, håpet jeg at Elisabeth skulle klare seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraxas Skrevet 22. oktober 2007 #29 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) .... Endret 10. mai 2010 av Abraxas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 23. oktober 2007 #30 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg må faktisk si meg enig. Det er ikke den mest spennende sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FF36A6 Skrevet 24. oktober 2007 #31 Del Skrevet 24. oktober 2007 Helt enig, dette er den kjedeligste sesongen så langt. Mulig at konseptet er litt oppbrukt, sikkert derfor de har gjort så mange forandringer denne sesongen...men må innrømme ikke synes de forandringene funker... I tillegg blir jeg gal av at halve episoden består av at de viser de samme presantasjonsfilmene av deltagerne hver eneste gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppelure37 Skrevet 25. oktober 2007 #32 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er helt enig med resten her om at årets 71 grader Nord er den dårligste ever. Det er litt for mye søndagstur syns jeg. De får den maten de trenger, de får den søvnen de trenger.....det er liksom ikke noe guts i de. Tidligere har de hoppet over nattesøvnen for å klare oppdrag, i år slår de opp lavvoen og sover 1 time ekstra når de får lengre tid på seg til å klare ett oppdrag. Nei gå tilbake til den gamle metoden.....ikke klare oppdrag....ingen penger, ingen penger.....ingen mat. Da blir det nok litt mer fart i sakene. Det jeg derimot syns er bra med i år er nettopp +-poengene. Dette stopper litt for all aliansetullet som de i tidligere år ofte har startet med fra dag 1, og jeg ser for meg at det kanskje blir en litt mer verdig vinner i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraxas Skrevet 25. oktober 2007 #33 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) ..... Endret 10. mai 2010 av Abraxas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 25. oktober 2007 #34 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Å ja, de presentasjonene er utrolig irriterende. Og blir ikke reklamepausene bare lengre og lengre? Nå er de jo på nesten ti minutter hver gang. Skulle tro at de ikke har nok program å fylle tiden med. Endret 25. oktober 2007 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agbre Skrevet 6. november 2007 #35 Del Skrevet 6. november 2007 Hurra! Kjersti gikk til finalen! Har hatt henne som favoritt hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 6. november 2007 #36 Del Skrevet 6. november 2007 Hun Kjersti-personen virker vanvittig irriterende. Håper en av de to andre vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 6. november 2007 #37 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg synes Andreas har vært veldig sterk hele veien, og tror det er han som stikker av med seieren.. Men selv heier jeg på Madeleine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2007 #38 Del Skrevet 6. november 2007 Aslak var min favoritt, men siden han ble sendt hjem håper jeg Madeleine vinner. Kjersti og Andreas er nok sterkere, men jeg liker Madeleine best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå