Gå til innhold

Enkelte tåler ikke noen verdens ting!

Sandman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:o Litt av ett syn som sikkert møtte han da han stakk hodet inn gjennom soveromsdøren...

TRE stykker til og med???

Nei, det var FRYKTELIG rart han reagerte ja....... :roll::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hmmm... Stikke med kniv var vel ikke det peneste han kunne gjort, men. Du hadde nok blitt for****a selv, hva? Det hadde jeg DEFINITIVT blitt i en omvendt situasjon. men trukket kniv...? Neppe. Hadde nok bare hylt og skreket og slått og kastet ting rundt med og sånn!

:ler2::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Jeg har opplevet det samme selv og kan forstå stakkaren som kom hjem. :evil: Jeg var på tanken å gjøre det samme selv,men besinnet meg kastet heller klærne deres ut i hagen så de kunne fly nakne ut å kle på seg. :ler: Bruke kniven på eks gubben synes jeg det ikke var værd å bruke så fin kniv på møkk

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o Jeg har heldigvis aldri opplevd dette selv... Stakkars fyr... Vanskelig å vite hva jeg ville ha gjort i en sånn situasjon. Tror nok ikke jeg hadde lett etter kniven, men temmelig hysterisk hadde jeg nok blitt. Hadde jeg bodd sammen med vedkommende, hadde jeg nok funnet på noe djevelskap jeg skulle gjort med alle tingene hans etter at han var kastet på dør naken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tent på alle klærne hans f.eks........ :sjarmor:

Å så rasende jeg hadde blitt... Men jeg hadde nok ikke brukt kniven...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Helt enig Sandman, noen overreagerer på bagateller... han burde hoppet på henne han også, hun hadde tross alt ikke hodepine den dagen.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Jeg har opplevet det samme selv og kan forstå stakkaren som kom hjem. :evil:

Hadde han TRE damer!!?? :o ja, det var nok litt av et sjokk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg kan bare si at hadde jeg opplevd å komme hjem noe sånt som denne stakkaren gjorde, ja da hadde jeg ikke vært tilregnelig! Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg opplevd noe slikt hadde jeg følt meg skikkelig dum. At jeg kunne være så lettlurt osv. Hadde nok ikke gjort noe annet enn å stikke og ikke se meg tilbake. Tror ikke jeg hadde ofret henne en tanke mer i mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Andreas74

I det norske lovverket har vi begrepet "berettiget harme", som ofte vil fungere sterkt formidlende i saker som dette. Kanskje litt drøyt å hente kjøkkenkniven og leke mesterkokk på soverommet, men dog ... Jeg hadde nok ikke vært så blid jeg heller :o

Hva ville heller vært en passende reaksjon? Tatt et par bilder og sett om man kunne tjene noen slanter på www.mylyingcheatingbitchofawife.com ? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars fyr!!!! :o

Indianlady: Er det lov og spørre hvor mange som var i senga med ham?

Stakkars deg, det må ha vært et helt jævlig sjokk!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma

Merkeligt fyr, ja, overreagere sånn? Hadde det vært tre KVINNER der med henne hadde han nok tatt fram noe annet enn kniven :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...