LilleKylling Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #241 Del Skrevet 14. desember 2007 Så kjedelig med storegutt. Du får ta han med til legen og undersøke det. Ellers ønsker jeg deg GOD HELG!! Ja, det er veldig kjedelig. Fikk migrene som barn selv, så synes jeg kjenner det igjen. Men min migrene er velidig hormonell, dvs at jeg får den en gang i mnd, men DET regner jeg med at han slipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #242 Del Skrevet 14. desember 2007 Går det ann å skifte tittel på denne dagboken tro? Jeg har jo tross alt vært gift over et år, og lillemann er snart ikke baby lenger heller..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. desember 2007 #243 Del Skrevet 14. desember 2007 bare å endre i første innegg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #244 Del Skrevet 14. desember 2007 bare å endre i første innegg det Aha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 21. desember 2007 #245 Del Skrevet 21. desember 2007 Ønsker deg og dine en riktig god jul !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #246 Del Skrevet 21. desember 2007 Ønsker deg og dine en riktig god jul !!! Tusen takk for det Alt er forsåvidt ganske klart til julen her i kyllinghuset. Vi skal jo ikke være hjemme, så det er ikke så mye å ordne til. Skal handle inn litt idag, og vaske loftet når mannen kommer hjem. Også er det jul Har hatt håndverkere i huset de siste dagene, og det er en utfordring må jeg si.... Lurer på hvordan folk som er i arbeid klarer å få til sånt. Jeg går jo bare hjemme og vimser, så det spiller ikke så stor rolle for meg når de kommer. Men hvis folk tar seg fri og greier.... jaja, det ble ihvertfall saaabli fint med fliser over kjøkkenbenken. Venter på 3 høyskap, de skulle egentlig komme i går, men nå blir det ikke før over jul. Det er forsåvidt ikke så nøye, men gleder meg til alt er ferdig der. Det er sinnsykt kaldt her om dagen Og vi merker godt at vi har masse vinduer i stua. Har hatt litt problemer med å få det varmt nok her, men nå mangler vi en ovn i 2 etg også, så det er jo litt av grunnen. I de siste dagene har jeg vært litt kvalm og uggen i formen. Ikke veldig plagsomt, det er egentlig bare litt greit å kjenne at det er noe der inne Lillemann har fått en ny tann i natt, så han var litt urolig. Men sovnet kl halv ett og sov til halv ni, så det kan en vel ikke klage på. Har funnet frem dressen som storemann brukte den første jule. En mørkegrå fløyelsdress med hvit skjorte inne. Også rødt og grått stripete slips. Det kommer nok ikke til å være på så lenge, for det var veeeldig morro å dra i Storemann hadde sløyfe, men fikk ikke tak i det nå. Søte blir de nok begge to :rødme: God jul til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. desember 2007 #247 Del Skrevet 21. desember 2007 GOD JUL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 22. desember 2007 #248 Del Skrevet 22. desember 2007 Innom for å ønske deg en God jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 22. desember 2007 #249 Del Skrevet 22. desember 2007 Hei Lille kylling! En tegneseriefigur ønsker en annen god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #250 Del Skrevet 22. desember 2007 GOD JUL!! Innom for å ønske deg en God jul. Hei Lille kylling! En tegneseriefigur ønsker en annen god jul! God jul til alle dere også Her i kyllinghjemmet har det vært en rolig dag i dag. Har igrunnen ikke gjort noe fronuftig bortsett fra å vaske et par gulv. Også har vi hatt besøk av litt familie, og da måtte jeg jo diske opp med litt middag. Kylling såklart Vi drar på juleferie i morra, men har ikke pakket eller funnet frem noe enda. Får ta det i morra formiddag. Storemann har jukset litt hos pappaen idag og feiret jul der. Han var strålende fornøyd med gavene fra den siden, og det er jo bra. Gleder meg til pakkene jeg også må jeg innrømme Er mer skeptisk til ribba til svigermor da, den har hun nemlig stekt i dag. Og på julaften blir den delt opp og stekt igjen. Noe som fører til at ikke bare svoren er sprø, men hele ribba Godt vi skal ha litt pinnekjøtt også sier jeg bare..... Har vært kvalm og rar i formen idag også Baby under produksjon!!!! I kveld har vi sett Me, myself and Irene på dvd, den er jo ustyrtelig morsom Nå ser mannen på "Med hjartet på rette staden"...... kjedeligere greier skal du lete lenge etter spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 22. desember 2007 #251 Del Skrevet 22. desember 2007 Også har vi hatt besøk av litt familie, og da måtte jeg jo diske opp med litt middag. Kylling såklart Din kannibal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #252 Del Skrevet 22. desember 2007 Din kannibal! Vi er jo sabli gode da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. desember 2007 #253 Del Skrevet 23. desember 2007 Ønsker deg en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. desember 2007 #254 Del Skrevet 24. desember 2007 Innom for å ønske deg og dine en riktig GOD JUL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 24. desember 2007 #255 Del Skrevet 24. desember 2007 Ønsker deg og dine ei koselig jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. januar 2008 #256 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 3. januar 2008 #257 Del Skrevet 3. januar 2008 Vi er jo sabli gode da Ja, vi er favoritten min, det er helt sikkert! Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #258 Del Skrevet 4. januar 2008 Godt nytt år til alle!! Jeg er igrunnen ikke særlig glad i nyttår, det betyr svært lite for meg. Men vi fikk da spist god mat og sett på raketter fra en fantastisk utsikt. Lillemann klarte ikke å sove i alt bråket selvfølgelig, så han fulgte spent med. Ellers gikk jula med til mye mat og pakker og familieselskaper. Som for de fleste andre vil jeg tro... Er glad det hele er over. Lillemann fikk en haug med leker, bla en trehjulssykkel med bøyle rundt setet eller hvordan jeg nå skal forklare det. Han kan ihvertfall sitte i den nå, og vi skur han rundt i stua med stanga som er festet bak. Veldig stas og han er stolt som en hane. Ellers er formen så som så.... skikkelig kvalm og trøtt og blææææ. Mannen har pappaperm så vi går her og vimser i bena på hverandre. I kveld skal vi se "Tatt av kvinnen" på DVD. Hvis jeg klarer å holde meg våken da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #259 Del Skrevet 5. januar 2008 Dette har vært tidenes lengste og kjedeligste dag. Blærk! Føler meg skikkelig innesperret her ute på landet. Vi er snart innesnødd og jeg tør ikke ut å kjøre. Så da sitter man her da..... Strømmen blinker i ett sett her, så jeg er litt nervøs for at den skal gå. Gatelysene her har gått, men vi får håpe det holder med de. Tror aldri jeg har vært så trøtt, sliten, giddalaus og gåen før. Føler meg skikkelig "blue". Vet ikke om det er været eller graviditet eller hva det er. Lillemann er heller ikke helt i form, han har litt feber. Er vel antagelig noen tenner. Men han er snill og sover mye, og mannen er flink og passer på han. Nå er det snart natta, så får vi håpe morgendagen blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. januar 2008 #260 Del Skrevet 6. januar 2008 Hadde du en bedre dag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå