LilleKylling Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #221 Del Skrevet 6. desember 2007 Grattis med graviditeten Takk! http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article1481138.ece Må vel få meg linser da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. desember 2007 #222 Del Skrevet 6. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #223 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Helg igjen! Storemann er hos pappaen denne helgen, så vi skal bare slappe av og kose oss her hjemme. I morra blir det vel muligens en tur til svigermor. Vi må allikevel bortover og hente ei reisetrille som jeg har kjøpt brukt på Finn. Tenkte det var greit å bare ta med ei billig vogn til syden, så slipper vi å risikere å ødelegge den "ordentlige". Har laget en kalender i julegave til den ene søsteren til mannen. Alle bursdager er ringet inn, og vi lurer på å ringe inn termindatoen også, og skrive "baby" eller noe slikt... men det er litt tidlig. Bare 7,5 uke på julaften. Men det er jo bare familie, og hvis det skulle skje noe galt, så er det jo ike så farlig om de vet det... hmm! Får tenke litt på det. Eneste er om Storemann kanskje blir velidg lei seg... I går kveld var litt av en kveld må jeg si. Var litt sånn pga mannens snus-uhell i vaskemaskinen. Tenkte at jeg skulle kose meg med potetgull og dipp, se på håndball og prison break, så ble sikkert alt bra. Men kunne ikke finne dippen, så endte med at jeg la meg kl halv ni isteden. Og i dag morges fant jeg dippen oppi brødposen Jaja, en bedre dag i dag foreløbig Fikk pakke fra hm i posten idag, det var salg og jeg bare måtte ha noen ting. Skal si det er forskjell på størrelsene der altså.... de er jo kjent for å være litt små i str, men pleier alltid å bestille L. Den ene toppen var i XL, men den var jo diiiiiiiiiger. Tror den var 2 meter i omkrets Mannen bare lo og sa at han håpte ikke jeg kom til å passe den noengang. Det gjør forsåvidt ikke jeg heller. Nå er det snart idol Endret 12. desember 2007 av LilleKylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 7. desember 2007 #224 Del Skrevet 7. desember 2007 Da er det bare å få på seg linser, ser jeg! Morsom link. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #225 Del Skrevet 9. desember 2007 Idag er jeg litt kvalm... Har lett litt etter symptomer, og begynte nesten å bli litt bekymret. Ikke at jeg har lyst til å være kvalm så lenge med..... greit å kjenne at det skjer noe. Det er ca 2 mm snø på bakken i dag :snø: Sitter her og venter på at mannen skal stå opp så jeg kan få vasket og ryddet litt i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 9. desember 2007 #226 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg bryter visst mange lover i følge den linken din! Bruker briller hjemme, og akkurat nå er jeg en julekylling som svever i verdensrommet. Og det er visst heller ikke lov! :klø: For noen kriminelle høns vi er. Ellers vil jeg bare si: Gratulerer med ny graviditet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #227 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg bryter visst mange lover i følge den linken din! Bruker briller hjemme, og akkurat nå er jeg en julekylling som svever i verdensrommet. Og det er visst heller ikke lov! :klø: For noen kriminelle høns vi er. Ellers vil jeg bare si: Gratulerer med ny graviditet! Kjente deg jammen ikke igjen uten bikinien din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 9. desember 2007 #228 Del Skrevet 9. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #229 Del Skrevet 11. desember 2007 Iiiiik, side 2 på mine innlegg Jaja, nå har mannen reist til Oslo på kurs igjen. Han kommer hjem til fredag da, så det er vel ikke veldig synd på meg. Minner meg om gamledager som alenemor, og jeg er sjeleglad for at han er mannen min :rødme: Jeg har såvidt begynt å tenke litt på utstyr til den nye babyen, har jo god tid da Lurte på om det gikk ann å kjøpe tvilling-understell til den vogna vi har fra før av, slik at jeg kan bruke bagen og sportsvogndelen som jeg har fra før av. Men det tror jeg ganske sikkert ikke går. Har allikevel sendt mail og spurt hun jeg kjøpte vogna av. Må jo ha ny kalesje også, så det blir sikkert like dyrt som å kjøpe en ny vogn Når jeg tenker meg om er det nok en tåpelig idè. Jaja, det blir vel til at vi kjøper en brukt vogn da. Med tre unger og en inntekt er det ikke noe vits i å alltid skulle ha det nyeste og fineste lenger har jeg kommet frem til. Blir det ei jente må hun pent gå i lyseblått. Neida, kommer nok til å gå amok i lyserosa og kjoler og blonder hvis det er tilfelle. Men jeg har tro på en gutt igjen jeg da. Det er et hus i nærheten her som er så SINNSYKT fint pyntet til jul.... Liker egentlig ikke så mye lys og dill, men dette er så gjennomført amerikansk at det er veldig fint. Vi skal ta en kjøretur i morra og kikke når det er skikkelig mørkt ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 12. desember 2007 #230 Del Skrevet 12. desember 2007 Ohh jeg hadde nok også gått amokk i rosaavdelingen om jeg fikk en jente, men jeg elsker jo rosa fra før av også da :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. desember 2007 #231 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg har jente, og det var veldig gøy å handle til henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #232 Del Skrevet 12. desember 2007 Ohh jeg hadde nok også gått amokk i rosaavdelingen om jeg fikk en jente, men jeg elsker jo rosa fra før av også da :-D Jeg har jente, og det var veldig gøy å handle til henne Ja jeg vet... Jeg ELSKER rosa jeg også Og det er jo sååå mye nusselige kjoler og dill. Ser for meg ei lita tuppe med lakksko og veske og kanksje hun får krøllene til morfar. Selv om resten av slekta har like stritt hår som manen på en hest Men Lillemann hadde nok likt en liten lillebror også.... kanskje det blir en av hver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. desember 2007 #233 Del Skrevet 12. desember 2007 Det som er så fint er at man kan "ønske" seg både det ene og det andre, men når man har født så spiller det ingen rolle. Vi er heldige som bor i Norge og slipper og måtte tenke på at kjønn er viktig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #234 Del Skrevet 12. desember 2007 Det som er så fint er at man kan "ønske" seg både det ene og det andre, men når man har født så spiller det ingen rolle. Vi er heldige som bor i Norge og slipper og måtte tenke på at kjønn er viktig... Ja jeg vet Like stas begge deler! Men det er jo ikke alle som er sånn dessverre..... ei bekjent av meg ble skikelig deprimert når de så på UL at det var gutt, hun hadde bare sett for seg jente. Kan forstå at folk kan tenke tanken, men å si det høyt er (forøvrig den samme dama som er skrevet om tidligere her som ikke kan si nei til ungen sin ) Idag er jeg dagmamma igjen, og det går foreløbig greit. Endelig litt sol her til og med, så da får vi ta oss en tur ut når lillemann våkner. Har tilogmed fått gjort litt idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. desember 2007 #235 Del Skrevet 12. desember 2007 Innom og hilser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 13. desember 2007 #236 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Æsj, nå er jeg litt irritert! Mannen hadde vært så søt og kjøpe en pose med sølandschips til meg idag. Men idet jeg helte chipsen i bollen skjønte jeg at det var noe rart, det manglet knaselyder. Og joda, ganske riktig.... chipsen var myk som bare det. Og oppi posen lå det en hel potet!!! Ikke så stor riktignok, men den var hel. Mannen prøver å gjøre de sprø i stekeovnen, så det blir jo spennende å se om det virker. Hvis ikke så er det vel ingen krise, har sikkert ikke godt av det allikevel Men NU er det snart Jericho! Med eller uten chips Endret 13. desember 2007 av Pugsley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #237 Del Skrevet 13. desember 2007 Var det noe du ville si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. desember 2007 #238 Del Skrevet 13. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #239 Del Skrevet 14. desember 2007 Helg Og i kveld kommer mannen hjem! I går var jeg og lillemann i byen og handlet resten av julegavene, deilig å være ferdig. Eller jeg har visst to igjen, men vet hva jeg skal kjøpe. Må bare ha med meg mannen. Lillemann er ikke så begeistret for å sove i vogna når vi rusler rundt sånn, det er jo så mye å kikke på. Men han sovnet da tilslutt Når jeg kom hjem fra byen møtte jeg en meget pjusk storemann. Han var hvit som et laken og kastet opp i hytt og gevær. Er ganske sikker på at han har migrene :gråte: Han klarer ikke helt å sette fingeren på hvor det er vondt, men han er helt ødelagt stakkars. Er følsom for lys og lyder, har forferdelig vondt og spyr som en gris. Når han har kastet opp kvikner han litt, men så er det på`an igjen. Det gir seg i løpet av natta da heldigvis. Sist han hadde det er ca 2 mnd siden. Idag har lillemann vært på babysvømminga og tatt bilde under vann. Det blir stilig :rødme: Nei, får vel gjøre litt før mannen kommer..... God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. desember 2007 #240 Del Skrevet 14. desember 2007 Så kjedelig med storegutt. Du får ta han med til legen og undersøke det. Ellers ønsker jeg deg GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå