Gå til innhold

Shopping i London! Tips?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bicester Village er kjempebra,- jeg har vært der mange ganger. De har masse butikker, og knallgode priser. Sist gang var vi der i beg av januar, da var det salg og skambillig på merkeklær! Det ligger utenfor Oxford. Sjekk ut denne siden:

www.bicestervillage.com

hvordan kommer man seg dit med toget?og hva koster billetten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SLOANE SQUARE/ SLOANE STREET! Absloutt å anbefale hvis du ikke vil innom top shop osv.

• 6 måneder senere...
Skrevet

Bungeejump! :-)

jeg skal til London med kjæresten i begynnelsen av april - og han vil sikkert ha litt klær han også? Han er stor -- en norsk XXL i overdeler, noen tips til hvor vi skal gå?

Skrevet
Dolce & gabbana mainline er ikke billig, er det kanskje d&g du er ute etter?

Uansett, dolce & gabbana, burberry etc kan handles på harrods, harvey nics, selfridges og selvsagt i Bond street.

Og forskjellen på Dolce & Gabbana og D&G er hva? Trodde det var samme sak?

Skrevet

Dolce & gabbana mailnline er det du ser pa catwalken. Kjoler etc priser fra 1000 (pund og oppover). The sky is the limit.

d & g er masseprodusert, og derfor MYE billigere.

Skrevet

har også god erfaring med primark. syns undertøyet deres er bra..

Skrevet

også vært på bluewater. syns det var litt for stort. syns det er bedre å shoppe inne i byen.

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest_LONDON_*
Skrevet

heii heii, reiser til london om 3 dager.

Liker å shoppe så det blir vel en del shopping. Lurer på hvordan prisene er der? ;)

skulle hatt meg noen nike shox og en regnjakke. samt vanlige klær bukse, genser, topper og vanlige sko :)!

så må jo jeg ha mat! hehe

Gjest Gjest_LONDON_*
Skrevet
Jeg mener at Evans fører klær fra str 42 og oppover. Denne butikkkjeden er kjent for moteriktige klær for litt større jenter.

hvor ligger denne butikken? reiser til London om 3 dager, gleder meg masse :)

Gjest Gjest_london_*
Skrevet
Bicester Village er kjempebra,- jeg har vært der mange ganger. De har masse butikker, og knallgode priser. Sist gang var vi der i beg av januar, da var det salg og skambillig på merkeklær! Det ligger utenfor Oxford. Sjekk ut denne siden:

www.bicestervillage.com

ligger det langt uten for oxford? eller er det også mulig å gå innom oxford på veien også?

• 5 måneder senere...
Skrevet

Noen som har tips til butikker med treningstøy (ikke sko)?

Er HM i London annerledes enn HM her i Norge? Annet vareutvalg?

Skrevet
Noen som har tips til butikker med treningstøy (ikke sko)?

Er HM i London annerledes enn HM her i Norge? Annet vareutvalg?

H&M er stort sett det samme over alt. Så ville ikke brukt tiden min der om jeg var deg ;)

En treningstøy-butikk er sweaty betty. Ellers er Lilywhites på Picadilly sportsbutikken "alle" turister handler i. 5 etasjer med salg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...