Gå til innhold

Et sommerlig spørsmål til dere jentuttane

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei Nelle!

Hva er vitsen med å gå truseløs under en bukse når du kan bruke string?  Den synes jo ikke, og det er jo ofte greit å ha nooe under!  Ikke minst for buksen!

String gnager noe innst inni helvete!

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gutt på 21
:( Det er ikke no moro å være ei dundre på hundre.... :evil:  

Mirabella

Sikkert ikke.. Det er ikke noe moro å føle seg for spinkel, heller, sånn som meg. Har hatt en tendens til å ha på meg mer klær en temperaturen skulle tilsi opp gjennom åra, selv om jeg begynner å bli ihverfall litt flinkere nå.

I og med at du hater oss idiotiske mannfolk, har du vurdert medlemskap i overnevnte "kvinnegruppe"? Der finner du garantert noen sjelefrender..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet

Nelle skrev

anonym skrev:

Hei Nelle!

Hva er vitsen med å gå truseløs under en bukse når du kan bruke string? Den synes jo ikke, og det er jo ofte greit å ha nooe under! Ikke minst for buksen!

String gnager noe innst inni helvete!

Ville lagt til at det er en ganske behagelig og befriende følelse og gå uten noe under og...

Klærne forøvrig....liker egentlig høy hals på topper. Særlig om jeg har korte skjørt intil. Men, utringningen bestemmes ut i fra hva jeg føler er komfortabelt. Finner jeg en som er fin men veldig utringet....kjøper jeg den ikke.....Enkelt og greit. Bestemmer selv.

Tenker allikevel på hvordan andre (ikke bare gutter og sambo) vil se det. Er ikke for ingenting jeg synest det er greit å handle med venninder med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å få sol på kroppen, og å gå i luftige klær. Sommerklær er bare helt topp. Jeg er ingen blotter, men liker jo å se mest mulig flott ut, og da har jeg ikke noe imot at folk ser noe av brystene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Jeg tenker ikke over at toppene jeg bruker er "avslørende".

Ble ikke oppmerksom på det før jeg fikk kommentarer på det - positive riktignok, men det var tydelig at folk (menn) syntes det var litt dristig.

(Dette gjaldt i en jobb jeg hadde)

Jeg bruker små topper fordi jeg liker minst mulig klær, egentlig.

Ser ingen grunn til å pakke meg bort - har ingenting å skjule sånn sett.

Fint å bli mest mulig brun osv.

Med andre ord: jeg bruker disse plaggene uten å tenke over det.

Ikke at jeg klager altså.. En vakker kløft er jo ikke akkurat å forakte :blunke: Bare litt synd at man liksom helst ikke SKAL se.. :roll:

Lov å gi komplimenter, skjønner du. Bare det ikke blir vulgært.

Oppriktige komplimenter derimot, setter iallefall jeg pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Undrer

Det er veldig mange jenter som liker trange klær. Gutter som bruker trange/tynne klær var det nevnt over så homsete ut, og det er vel en vanlig oppfatning. Og hvis det stemmer så er vel de jentene som kler seg sånn også homser? kanskje utenom at de er klar over det. Eller er det noen som tror denne fordelingen er skjev sånn at men ikke kan sammenligne?

Hvis det er en gutt som er klett litt utfordrende osv..så er det homostempel. Men det fine er at jeg er nesten helt sikker på at du kan gjøre akkurat det samme med jenter. Eller er det likestillingsgreiene på trynet sånn at denne påstanden blir helt på trynet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kinga

Vet ikke, jeg, Undrende, men gutter i trange klær blir homser og jenter i utringede topper blir gjerne bimboer for dem som har behov for å stemple noen. Kommer vel også an på hvordan den som er inni klærne bærer dem og oppfører seg ellers.

Sommeren er definitivt tiden for ettersittende og utringede topper for meg. Jeg innrømmer glatt at jeg leter etter sommertopper som gjør at puppene mine og kroppen min tar seg best mulig ut - uten å avsløre for mye.

Hvem jeg gjør det for? Meg selv og alle som ser meg. Merkelig nok er det flest jenter som har det med å la blikket falle (gutter/menn har jo blitt tytt ørene fulle om at slikt skal man helst ikke gjøre) . Å få høre, av både menn og kvinner, at man ser godt ut, gjør virkelig dagen min.

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutt på 21
Det er veldig mange jenter som liker trange klær. Gutter som bruker trange/tynne klær var det nevnt over så homsete ut, og det er vel en vanlig oppfatning. Og hvis det stemmer så er vel de jentene som kler seg sånn også homser? kanskje utenom at de er klar over det. Eller er det noen som tror denne fordelingen er skjev sånn at men ikke kan sammenligne?

Hvis det er en gutt som er klett litt utfordrende osv..så er det homostempel. Men det fine er at jeg er nesten helt sikker på at du kan gjøre akkurat det samme med jenter. Eller er det likestillingsgreiene på trynet sånn at denne påstanden blir helt på trynet?

En typisk lesbe for meg er en jente som går i gutteaktige, "vide" klær..

En typisk homse har noe jenteaktig over seg og en typisk lesbe har noe gutteaktig over seg (stereotyper kanskje, men jeg tror litt på dem) så jeg synes sammenligningen din blir litt søkt.. hvis jeg forsto innlegget ditt riktig, da.. Tror egentlig ikke jeg skjønte helt hva du mente :-? Men for meg blir i hvertfall "bimbostilen" som ble nevnt over, akkurat det motsatte av hvordan jeg ser for meg en typisk homofil jente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er VARMT om sommeren!!! :briller:

Da foretrekker jeg klesplagg som lufter litt, om de er mye utringet eller ikke avhenger av været. Men jeg liker ikke å brette meg fram akkurat. passer på at singleten i tillegg til å gjøre det litt kjøligere, også dekker det nødvendigste. Skulle jo helst gjerne gått uten... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste gutter går jo ganske lettkledd også, når det blir varmt.

Men klart att vi føler oss litt mer sexy om sommeren, når vi er brune og lettkledde :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kler meg for å få mye sol på kroppen, men også for å være litt sexy...Må jo få vist litt etter å ha gått pakket inn i flere lag med klær etter vinteren :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Undrer

En typisk lesbe for meg er en jente som går i gutteaktige, "vide" klær..

En typisk homse har noe jenteaktig over seg og en typisk lesbe har noe gutteaktig over seg (stereotyper kanskje, men jeg tror litt på dem) så jeg synes sammenligningen din blir litt søkt.. hvis jeg forsto innlegget ditt riktig, da.. Tror egentlig ikke jeg skjønte helt hva du mente :-? Men for meg blir i hvertfall "bimbostilen" som ble nevnt over, akkurat det motsatte av hvordan jeg ser for meg en typisk homofil jente..

Her er et hint til til hva jeg mente. Det du sier over blir litt feil. Bimbostempelet får jenter når de viser kroppen sin. Altså ikke så mye av typen klær, men heller størrelsen og mangel på dem. Guttene får homostempelet pga av typen klær....

Har vel litt med at menn flest er så opptatt av å se voldsomme matcho ut, når de egenlig er pyser så alt annet unntatt dem selv må være det, som bil, klær, hus osv... :hoho:

Alle menn ser jo omtrent helt like ut, er vi så like? Artig å lese over at mange jenter går akkurat med det de føler for. Det vil vel si at dere går med det dere liker å ha på dere og synes er fint og utrykker det dere vil at det skal utrykke.... Hadde blitt mere interessant å kjøpe klær for oss gutter og synes jeg hvis vi kunne hatt det sånn.....Slik det er nå så kjøper jeg nesten aldri klær, synes det er dritkjedelig å gå i butikker for det finnes nesten ingenting som jeg liker, og praktisk talt aldri noen klesplagg jeg synes er spennende.... Og det som blir kjøpt er bare fordi jeg synes jeg burde ha noe som ikke er utslitt.... Spesiellt sko er håpløst, har leita etter et par sko i over et år nå i ** butikker, tydlig at mine ønsker ikke er særlig standard. De jeg har er i ferd med å gå i oppløsning, de har jeg brukt sommer og vinter og hatt i 3år! Har jo mange andre par, men de liker jeg heller ikke, kun de jeg har, og selges ikke lenger....:(

Så jeg misunner jenter som har det så greit i klesveien, så stort utvalg, bare ta på seg det du føler for...:) Virker heller ikke som at dere har særlig problemer med å finne klær dere liker. Det ser du jo i gata og, hvorfor folk er homser skjønner ikke jeg. Jentene trenger jo ikke engang være pene for å være attraktive og sexy..

Glad for at hverfall de fleste jenter gjør en tur på byen litt mere spennende om sommeren!! Personlig synes jeg gutter/menn er feige og generellt livredde for hva de kan komme til å utrykke gjennom å kle seg litt annerledes. Det tror jeg ikke dere jenter bryr dere om, det synes jeg er en veldig bra egenskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...