Gjest Gutt på 21 Skrevet 24. mars 2003 #1 Del Skrevet 24. mars 2003 Snart er det sommer (ah!) og snart kommer en god del av dere til å gå med klær som overlater svært lite til fantasien når det gjelder puppestell (tenker på topper og sommerkjoler og sånt, bikini MÅ jo nødvendigvis bli "avslørende") Jeg er bare litt nyskjerrig på hvorfor.. -Er dere rett og slett veldig glad i å få sol på brystet? (Det blir jo mindre hett hvis det er skikkelig varmt også) -Er det klin umulig å finne sommerplagg som IKKE er utringet? (Untatt kjedelige t-skjorter) Sånn at det på en måte er klesbransjen som "tvinger" dere til å vise frem mer enn dere kanskje har lyst til? -Er det liksom bare "sånn man gjør" uten at dere tenker videre over det? (Ligner forsåvidt på den over) -Eller gjør dere det bevisst for å være sexy og få litt ekstra lange blikk av forbipasserende medlemmer av det motsatte kjønn? (Kanskje en blanding av flere?) Ikke at jeg klager altså.. En vakker kløft er jo ikke akkurat å forakte :blunke: Bare litt synd at man liksom helst ikke SKAL se.. Håper noen vil svare (Spørsmålet kan jo forsåvidt gjelde utrigninger som ikke finner sted om sommeren også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 24. mars 2003 #2 Del Skrevet 24. mars 2003 Vel, sommerklær er som regel i ett tynt stoff da så da er det lett at ting blir vist. Men jeg har sommerkjoler som ikke er utringet jeg. Så kommer det an på hva du mener med det man helst ikke skal se. Jeg personlig, går ikke rundt å viser meg frem selv om det er sommer. Man har på seg mindre klær, større deler av kroppen vises. Det gjør da dere også det... Å få blikk er vel noe de fleste liker, er det ikke???? Uansett hva man har på seg. Når man soler seg, så soler man vel det man kan.. Er ikke noe fint å være brun på hele kroppen, bortsett fra magen/brystet. Selv soler jeg meg VELDIG sjelden uten bikinitopp da, ikke fordi jeg skammer meg over brystene mine, men fordi jeg føler meg mest vel med bikinitopp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2003 #3 Del Skrevet 24. mars 2003 Snakker sikkert ikke på vegne av alle, men for min del er det nok alternativene 2 og 3 som har mest å si. Veldig mange klær har utringing, og jeg syns at dette er fint, jeg. Men jeg velger ikke klær med utringing bevisst. Velger aldri klær utifra å tiltrekke meg oppmerksomhet eller for å vise verken mer eller mindre. (Untatt for kjæresten min da ) Men om sommeren er det selvsagt mer behagelig med litt lettere og mindre klær...Det gjelder jo for gutta og det! Men her er nok meningene like mange som vi er jenter, så du får vente på flere svar! Morsom tråd, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 24. mars 2003 #4 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg tenker egentlig veldig lite over hvordan jeg kler meg. Jeg kjøper klær jeg synes er fine, og som jeg synes jeg kler. Jeg synes imidlertid ikke det er så fint å gå uten bh, så det går jeg med om sommeren også. Tror egentlig jeg kjøper sommertopper o.l. som passer til å ha bh under. Jeg er egentlig ikke så opptatt av at gutter skal se på meg. Ikke for det -de må gjerne se på meg om de føler for det, er bare hyggelig det. Men jeg KLER meg ikke for at gutter skal se. Synes det er mye mer spennende å overlate guttene litt til sine fantasier i stedet for bare å servere de alt på et fat med en gang. Og av den grunn soler jeg meg aldri toppløs. Synes det er mye mer spennende med en anelse harde brystvorter under et vått bikinistoff enn å blotte alt med en gang... Men det er nå meg. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mars 2003 #5 Del Skrevet 24. mars 2003 Sprader gjerne rundt med en pen utringning, jeg! Det er slik jeg føler meg mest vel! Men, hender jo at store t-skjorter er deilig også. Hva kikking fra andre angår blåser jeg i det. Jeg bruker som sagt gjerne en utringet topp, og siden jeg har en stor byste får den også oppmerksommhet. Det er nå ikke derfor jeg bruker dette, men vil mannfolk glo, så værsågod!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZyreX Skrevet 24. mars 2003 #6 Del Skrevet 24. mars 2003 -slettet- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2003 #7 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg må innrømme at jeg lurer litt på detta jeg og.. må også innrømme at det plager meg at kjæresten min går med topper med dype utringinger, og nå er hun litt mindre av størrelse, noe som gjør at høyere gutter har veldig fint mulighet til å se det meste.. Nå har kjæresten min ganske stor byste også, men har problemer med å finne BH'er som passer ordentlig, for hun har det med å "falle ut" av BH'ene.. Og da er det veldig lett å kunne få se en del, noe som plager meg liksom.. Men nå skal det jo ikke legges under en stein at når man har på seg bikini og går rundt på stranda, så viser man liksom mer enn en dyp utringing.. Jeg er rar av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt på 21 Skrevet 31. mars 2003 #8 Del Skrevet 31. mars 2003 Så kommer det an på hva du mener med det man helst ikke skal se. Det jeg mente var at vi helst ikke se på kløfta for da er vi ekle, mannsjåvinistiske rasshøl. Er det noe Ottar har lært oss så er det at å sette pris på det fysiske ved kvinner er noe skikkelig fyfy. Gjør vi dette, viser vi med en gang at vi ser på ALLE kvinner på hele kloden som sex-objekter og ikke noe annet.. Menn er nemlig ute av stand til å både synes en jente er pen og samtidig se på henne som et fullverdig menneske.. osv, osv.. *sukker oppgitt* (Mulig jeg høres ut som en typisk "sikler", men det er jeg ikke. Vil vanligvis uansett legge mer merke til ansikt/øyne hos jenta enn kroppen.) Det var jo forsåvidt interessant å lese hvor tilsynelatende "likegyldige" dere er til dette med utringning. Det var bare det jeg lurte på, hvor bevisste dere var i forhold til det. Om dere sto foran speilet og tenkte "I dag skal gutta få noe å glo på, ja, hehe" Er det ingen som vil innrømme dette? For å ta en litt annen situasjon; når dere drar på byen, velger dere virkelig det litt korte skjørtet fordi det hadde så fint stoff, og den "lave" toppen bare fordi den hadde så fin farge? Det har jeg litt vanskelig for å svelge.. Påstår ikke at alle jenter går sånn, sikkert mange som ikke trives med det. Selv går jeg med trøyer som er trange nok til å vise at jeg har trent litt i det siste, men som ikke er så trange at de viser at magen min egentlig er ganske "myk" (Supertrange klær er uansett ikke min stil, trives ikke med å vise kroppen min så "tydelig" og synes det kan bli harry, ev. litt homo med for trangt) Synes bare det er veldig koselig om noen av det motsatte kjønn holder blikket litt lenge.. Det hender, men det kunne godt ha hendt oftere :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 31. mars 2003 #9 Del Skrevet 31. mars 2003 - Sol på brystet: ja takk. Jo mer sol, jo større mulighet for farge (selv om det ser ut til å være en umulighet hos meg :x ) - Mulig å finne en ikke utringet topp ja. Men jeg liker dem best utringet. Trenger ikke være mye utringet for at jeg skal synes det er fint. Men litt form på plagget annet enn vanlig t-skjorte-utringing er fint. - Jeg gjør det vel som oftest ute å tenke så mye over det. - Noen dager gjør jeg det klart fordi jeg vil vise litt. Varmen som av og til oppstår om sommeren gjør også at jeg foretrekker utringning fremfor "pologenser". Plagg på byn: før da jeg var litt yngre (hjelpe meg, høres ut som jeg er den gamle fruen, for noen få år siden) valgte jeg utringete topper nettopp for at gutta skulle se. Og jeg følte meg mest komfortabel i det. Men en kan ikke sammenligne sommer-bekledning og dens begrunnelser med byturens bekledninger og dens begrunnelser. Kremt, ikke i mitt tilfelle i alle fall. I dag velger jeg fremdeles topper (når jeg går på byn) som viser litt. Men det er ikke for at gutter skal se, det er fordi jeg føler meg vel i det. Hvorfor jeg føler meg vel i det? Sikkert fordi gutter titter litt På byn blir det jo også lett ganske hett, og da blir "store" klesplagg i det varmeste laget. Så konklusjonen blir vel nei, jeg velger ikke slike plagg for å vise og for at dere skal se på meg. Men det gjør aldeles ingenting om jeg får noen bekreftende blikk i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 31. mars 2003 #10 Del Skrevet 31. mars 2003 Ikke bruker jeg bikini, ikke bruker jeg trange utringede topper, og ikke bruker jeg sommerkjoler............. Så jeg kler meg for min egen del, helt og holdent! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mars 2003 #11 Del Skrevet 31. mars 2003 (Supertrange klær er uansett ikke min stil' date=' trives ikke med å vise kroppen min så "tydelig" og synes det kan bli harry, ev. litt homo med for trangt)[/quote'] Du kan jo starte en helt ny trend i sommer Gutt på 21- Harry-Homo det må jo bli en hit!! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 31. mars 2003 #12 Del Skrevet 31. mars 2003 Har tenkt litt over dette i det siste, og jeg må faktisk innrømme: Ja -jeg kler meg av og til (egentlig ganske ofte... hehe) for at gutta skal få noe ekstra fint å se på. Jeg har blant annet en genser jeg liker veldig godt med dyp V-utringning. Den er anstendig, men allikevel supersexy. Og ja -jeg tar den på meg for å vise meg litt... hehe.... Gjerne i kombinasjon med bukser uten truse under... Forøvrig synes jeg kløft er kjempefint og superfeminint og har ingenting i mot at guttene ser min. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 31. mars 2003 #13 Del Skrevet 31. mars 2003 Kjernne rmeg ikke igjen og skjønner ikke problemstillingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2003 #14 Del Skrevet 31. mars 2003 HUFF - er det sommer igjen også nå..hater sommeren...og idiotiske mannfolk. Men heldigvis har vi ikke mye sol her.. :D Mirabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt på 21 Skrevet 31. mars 2003 #15 Del Skrevet 31. mars 2003 Kjernne rmeg ikke igjen og skjønner ikke problemstillingen Hæ? Hvilken problemstilling? Hehe, sorry Milla, ansvaret for å gjøre harry-homo stilen til en hit må nok noen andre enn meg ta.. Nå pleier jeg egentlig ikke å se på homser som spesielt harry, men husker enn gang en venn av meg hadde fått en en veldig trang, stripete skjorte aktig trøye av søstra si.. klarte ikke å bestemme meg om han så homo eller harry ut. (men sa selvfølgelig ingenting) Får den samme følelsen av de fleste av innleggene her, nemlig at dere liker/ er ute etter blikk, men at dere ikke vil innrømme det ovenfor dere selv.. Dere skal liksom "heve dere over det", selv om det er "greit" å få blikk.. :blunke: Nelle og til en viss grad Joplaya har forsåvidt kommet ut av skapet.. Men jeg kan jo også ta feil i psyko-analysen min. Ps. Da jeg skrev det om "Ottar-greiene" øverst på forrige innlegg var jeg egentlig ute etter å høre at ikke alle kvinner var så ille.. Hint, hint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mars 2003 #16 Del Skrevet 31. mars 2003 Ottar er bare en haug med kvinnfolk som ikke vet at det finnes noe som heter Ladyshaver. KG jentene er ikke så på trynet. Men harry-homsene fortjener en plass i solen de også Milla Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt på 21 Skrevet 31. mars 2003 #17 Del Skrevet 31. mars 2003 HUFF - er det sommer igjen også nå..hater sommeren...og idiotiske mannfolk. Men heldigvis har vi ikke mye sol her.. :D Mirabella "Dem som kaller andre for dumme dem er dumme dem.." (Hvis det er noen som husker den) "Noen" har visst et dårlig selvbilde.. Jeg vil også ha meg frabedt å bli kalt idiotisk.. Ha en ellers fin kveld/natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #18 Del Skrevet 1. april 2003 Hei Nelle! Hva er vitsen med å gå truseløs under en bukse når du kan bruke string? Den synes jo ikke, og det er jo ofte greit å ha nooe under! Ikke minst for buksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 1. april 2003 #19 Del Skrevet 1. april 2003 Ikke bruker jeg bikini, ikke bruker jeg trange utringede topper, og ikke bruker jeg sommerkjoler............. Så jeg kler meg for min egen del, helt og holdent! Lillian Her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #20 Del Skrevet 1. april 2003 "Dem som kaller andre for dumme dem er dumme dem.." (Hvis det er noen som husker den) "Noen" har visst et dårlig selvbilde.. Jeg vil også ha meg frabedt å bli kalt idiotisk.. Ha en ellers fin kveld/natt. Det er ikke no moro å være ei dundre på hundre.... :evil: Mirabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå