Gjest Étoile Skrevet 24. mars 2003 #21 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg har en lang en i tykk hvit frotté m/hette, den er kjempedeilig og noen ganger, ex søndager etter en fuktig kveld på byen, tusler jeg rundt i den hele dagen... (hvis jeg er hjemme hele dagen altså... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 24. mars 2003 #22 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg har en fotsid lyseblå i frotté, som er god og varm, samt en japansk kimono i silke, som er off-white. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. mars 2003 #23 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg har en lang en i tykk hvit frotté m/hette' date=' den er kjempedeilig og noen ganger, ex søndager etter en fuktig kveld på byen, tusler jeg rundt i den hele dagen... (hvis jeg er hjemme hele dagen altså... )[/quote'] godt du skifter hvis du går ut, da... selv om du sikkert er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 24. mars 2003 #24 Del Skrevet 24. mars 2003 Har en hvit frotté-aktig morgenkåpe som jeg fikk av jobben til jul (med jobbens logo på lomma :-? ). Den er helt grei å ha på seg, selv om jeg skulle ønske at den var laget av litt tykkere stoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristiane Skrevet 25. mars 2003 #25 Del Skrevet 25. mars 2003 Min er kort med med deilig "baby" frotte inni og deilig myk rosabeige stripete på utsiden, har nettopp kjøpt den på change. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 25. mars 2003 #26 Del Skrevet 25. mars 2003 Min er mørkeblå (nesten svart) i silkeaktig stoff. Mykt stoff på innsiden. Fikk den av min kjære mann til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 25. mars 2003 #27 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg har en lyseblå en i frotté som er myk og varm og god... mmm. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå