Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

:duskedame: Siste dag på jobb!!! :duskedame:

Så deilig. Nå må du lade opp batteriene og kose deg de siste dagene. Plutselig sitter du der med nurket ditt i armene. Gled deg :-D

Kose dere på hyttetur og glem alt om kommentarer fra sure kolleger.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pff... ikke bry deg om kollegaen din, du :klemmer:

Råmelk, ja :tommelopp: Kjekt å ha, må vite ;) Jeg fikk det også ganske tidlig, snedige greier.

Gratulerer med siste arbeidsdag! :danser: Ha ei kjempefin helg :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det var en trassig kommentar å få da. Det går jo an å tenke seg om et par ganger før man slipper det ut. Tenk-trykk-tal som min kjære far sier til meg ;)

Men, nå er det jo siste dagen på jobb :)

Ha en fin dag :vinke:

Din far er en klok mann! Går nok over med kollegaen min - gjør som regel det etter en stund :)

Ha en fin dag, du også!

Hurra for siste dag på jobb!

Og god helg=)

Unødvendig kommentar!!

Sjit i henne. Jah!

Ja! :klem:

:duskedame: Siste dag på jobb!!! :duskedame:

Så deilig. Nå må du lade opp batteriene og kose deg de siste dagene. Plutselig sitter du der med nurket ditt i armene. Gled deg :-D

Kose dere på hyttetur og glem alt om kommentarer fra sure kolleger.

Gjett om jeg skal til lading! Sove, spise, lese, sove, spise, lese ... Ahhhh!

:klem:

Pff... ikke bry deg om kollegaen din, du :klemmer:

Råmelk, ja :tommelopp: Kjekt å ha, må vite ;) Jeg fikk det også ganske tidlig, snedige greier.

Gratulerer med siste arbeidsdag! :danser: Ha ei kjempefin helg :sol:

Nei, hun er jo litt vel følsom til tider ... Går over!

Råmelk er merkelig, jeg er helt fascinert! Tror Jack lukter at her er det mat på gang, for han har vært enda mer puppefiksert enn normalt i det siste :fnise:

Hyttetur! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råmelk er merkelig, jeg er helt fascinert! Tror Jack lukter at her er det mat på gang, for han har vært enda mer puppefiksert enn normalt i det siste :fnise:

Hyttetur! :juhu:

Råmelk er veldig merkelig! Mye rart som skjer i kroppen nå.

Puppefiksert katt :ler:

Skal dere på hytta nå? I så fall, GOD TUR! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Ha en super hyttetur Lilith!! Kos deg masse :)

Håper virkelig dere har sol og varme! :sol:

Her går nå dagene sin vante gang, jeg går på ferie nå så jeg satser på masse husarbeid selv om søsteren min er her... Hun kan jo kanskje hjelpe til? :roll:

Ha en strålende dag!!!

:juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Herlighet som tiden flyr, det er jo ikke lenge igjen nå! :sjokkert::overrasket:

Merkelig kollega... Skjønner hun virkelig ikke at du er gravid og har plager? :klø:

:hoppe: for siste dag på jobb! :-D

God hyttetur! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel fortsatt på hytta du? Håper dere koser dere masse, selv om det vel regner litt nå og tordner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titten tei, alle sammen! :sol:

Nå er vi tilbake fra hytta. Har hatt det kjempefint! Var fint vær helt til i går, så vi har latet oss, badet, spist masse god mat og bare tatt livet heeeelt med ro. Ah! Gikk meg en lang tur på tirsdag, og det skulle jeg nok ikke gjort, for jeg hadde skikkelig vonde kynnere resten av dagen og kvelden og var sikker på at vi måtte dra til Ullevål den natten. Men så ga det seg heldigvis, og resten av uka har vært ganske rolig, kynnermessig. Men NÅ! Nå kan det gjerne sette i gang, spør du meg! Nå føler jeg meg tung og lite mobil, og jeg er klar for å møte guttungen. Så kom igjen, lille venn! Jeg er så klar som jeg kan få blitt .... :tommelopp:

Så var det dette med sladris, ja ... Det burde man vel ha? :klø: Noen som melder seg? Også er det vel på tide med en tippeliste? Kom igjen, folkens! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har termin samme dag som meg, ikke sant?? 20. juli?? Jeg tipper 21. juli :)

Sladris kan jeg nok ikke være :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har termin samme dag som meg, ikke sant?? 20. juli?? Jeg tipper 21. juli :)

Sladris kan jeg nok ikke være :fnise:

Jeppeti - termin om to uker i dag! Nei, du ville nok blitt en særdeles usikker sladris å ha ... :fnise:

Noterer meg tipping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:babygutt: TIPPELISTE: :babygutt:

Fisk73: 17. juli

Tusle: 18. juli

MellonCollie: 19. juli

Niennah: 19. juli

Amused: 19. juli

Ella* : 21. juli

Indo: 23. juli

Imli: 27. juli

Endret av Lilith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper 19. juli! Og - jeg kan godt være sladris jeg? Nå kommer jeg uansett bare til å henge rundt her hjemme fremover og jeg har nett, så da bør jeg være tilgjengelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper 19. juli! Og - jeg kan godt være sladris jeg? Nå kommer jeg uansett bare til å henge rundt her hjemme fremover og jeg har nett, så da bør jeg være tilgjengelig :)

Solgt! Sender deg pm med mobilnummeret mitt. Takk, MellonCollie :klem:

19 juli er notert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fisk73

Jeg tipper slasken dukker opp den 17.!

Og jeg kunne vært sladris jeg og, men nå har du allerede fått en supergod en :jepp:

Flott å høre at ting står bra til med deg! :klem:

Sikkert deilig å få slappe av litt.

Her har vi vært tur i marka i dag, heldigvis ble det levelig temperatur ute for hunden, og vi har i tillegg vært en plass på fotoutstillng. Ytterst på en øy. Tror du ville ha likt plassen! Litt forblåst da, men det er rett ut mot storhavet. Fantastisk flott.

Her drar vi på ferie i morgen, tar med pc så man ikke er helt borte fra verden.. :fnise: Men nå er det avslapning med en bok først :)

Ha en super kveld Lilith!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tipper jeg 23 juli! Er noe med den datoen som fenger meg. Tror jeg tippa det samme på Niennah :fnise:

Og grattis med 38 uker da! Nå er du jo innenfor termin=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19.juli! :)

Notert!

Jeg tipper slasken dukker opp den 17.!

Og jeg kunne vært sladris jeg og, men nå har du allerede fått en supergod en :jepp:

Flott å høre at ting står bra til med deg! :klem:

Sikkert deilig å få slappe av litt.

Her har vi vært tur i marka i dag, heldigvis ble det levelig temperatur ute for hunden, og vi har i tillegg vært en plass på fotoutstillng. Ytterst på en øy. Tror du ville ha likt plassen! Litt forblåst da, men det er rett ut mot storhavet. Fantastisk flott.

Her drar vi på ferie i morgen, tar med pc så man ikke er helt borte fra verden.. :fnise: Men nå er det avslapning med en bok først :)

Ha en super kveld Lilith!

17. er notert!

Åh, jeg vil også gå tur i marka og dra på fotoutstilling ytterst på en øy! Selv om det er mange flotte turmuligheter her i Oslo, blir det litt puslete sammenlignet med en del andre steder i landet, gitt ...

God ferie!

Da tipper jeg 23 juli! Er noe med den datoen som fenger meg. Tror jeg tippa det samme på Niennah :fnise:

Og grattis med 38 uker da! Nå er du jo innenfor termin=)

Notert! Og takk! Tenk at han kan komme når som helst ... :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...