Ella* Skrevet 16. juni 2008 #1481 Del Skrevet 16. juni 2008 Lykke til på UL! På en eller annen måte må dere få vekt den syvsover'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. juni 2008 #1482 Del Skrevet 16. juni 2008 Lykke til på ul-en! :-D Om det blir en liten Skooter så må han jo enten bli rapper eller jobbe med biler/mopeder osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #1483 Del Skrevet 17. juni 2008 Argh! Han sov som en stein i går også! Ramp! Hele morgenen moret han seg med å sparke meg i ribbeina, men med det samme vi kommer på legekontoret: stilt. Isbiter, cola og bounty hadde null effekt. Til vi kom hjem! Da satte han i gang igjen. Jeg tror han gjør det med vilje. Vel! Han får det som han vil. Nå gir vi opp og får heller vente med bilder til han gjør sin entré. Men DA! Da har han ikke noe valg lenger Vi hentet vogna vår i går! Den er så fiiiiiiiiin! Gleder meg til å trille lange turer I tillegg kjøpte vi stelleunderlag (kattene har punktert det oppblåsbare fra ikea ...) og badebalje m/stativ, og noen småting (omslagsbody, sånn vanntemperaturmåler og kattenett til sprinkelsenga). Så nå begynner vi å bli klare! I kveld er det svangerskapskurs igjen. Forrige uke var vi på "barsel og amming" og i kveld er det "fødsel og smertelindring", samt omvisning. Gleder meg! Forresten så har vi bestilt tøybleier! Tenkte vi skulle prøve oss på det og se hvordan det funker. Bestilte en pakke fra Cottonchild og venter i spenning ... Ha en fin dag, alle sammen! Nå skinner sola her igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. juni 2008 #1484 Del Skrevet 17. juni 2008 For en rampeunge, altså! :dåne: Men han har ikke noe valg når han kommer da, da får dere ta igjen alt det tapte og ta massevis av bilder for vogn! :-D Kom deg ut i sola, og ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 17. juni 2008 #1485 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg finner ikke bedre ord enn på dialekt, beklager, men førr en slask du har! Har han ikke vett til å vise seg på sin bedre side når han skal til fotografen?? Hah, han vet ikke bedre, tenk nå må han fnne seg i å bli knipset bilde av hele tiden når han finner det for godt å komme ut... For vogn! Blir stas!! Litt spent å høre hvordan tøybleiene fungerer... Synes det er rart at det ikke er flere som bruker det...? Svangerskapskurs høres kjekt og fornuftig ut. Sikkert trivelig å få kontakt med andre i samme situasjon, samt å kanskje få forberedt seg litt mer Kos deg masse i sola! Her er det perfekt malevær!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 17. juni 2008 #1486 Del Skrevet 17. juni 2008 Hehe, en skikkelig luring du har i magen Jaja, det blir vel nok av bilder senere Hvilken vogn har dere kjøpt? (Du har sikkert skrevet det, men jeg husker så dårlig...). Kos deg i finværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 17. juni 2008 #1487 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg husker heller ikke hvilken vogn dere har kjøpt. Stas med den i hus, da. :-D For en luring du har i magen. Vi tenkte også å prøve oss på tøybleier etterhvert. Miljøvennlig og økonomisk. Så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #1488 Del Skrevet 18. juni 2008 For en rampeunge, altså! :dåne: Men han har ikke noe valg når han kommer da, da får dere ta igjen alt det tapte og ta massevis av bilder for vogn! :-D Kom deg ut i sola, og ha en fin dag! Ha en fin dag, du også! Jeg finner ikke bedre ord enn på dialekt, beklager, men førr en slask du har! Har han ikke vett til å vise seg på sin bedre side når han skal til fotografen?? Hah, han vet ikke bedre, tenk nå må han fnne seg i å bli knipset bilde av hele tiden når han finner det for godt å komme ut... For vogn! Blir stas!! Litt spent å høre hvordan tøybleiene fungerer... Synes det er rart at det ikke er flere som bruker det...? Svangerskapskurs høres kjekt og fornuftig ut. Sikkert trivelig å få kontakt med andre i samme situasjon, samt å kanskje få forberedt seg litt mer Kos deg masse i sola! Her er det perfekt malevær!!! :juhu: Ja, han er en skikkelig slask! Slekter på sin syvsover-far ... Tøybleier blir spennende, ja! Skal avlevere rapport fortløpende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #1489 Del Skrevet 18. juni 2008 Hehe, en skikkelig luring du har i magen Jaja, det blir vel nok av bilder senere Hvilken vogn har dere kjøpt? (Du har sikkert skrevet det, men jeg husker så dårlig...). Kos deg i finværet Er vel fare for at det blir tatt bilder når han kommer ut, ja ... Vi har kjøpt en Hartan Skater S kombivogn. Veldig fin og praktisk! Liker den i hvert fall nå mens den står i stua ... Jeg husker heller ikke hvilken vogn dere har kjøpt. Stas med den i hus, da. :-D For en luring du har i magen. Vi tenkte også å prøve oss på tøybleier etterhvert. Miljøvennlig og økonomisk. Så får vi se hvordan det går. Ble en Hartan-vogn. Bestemte oss litt i hyrten og styrten, egentlig, men tror det blir bra. Fin vogn! Ja, tøybleier høres jo bra ut, men FOR en jungel av utstyr og stæsj! Håper det er enklere enn det virker ... Jeg er ved godt mot enn så lenge, i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 18. juni 2008 #1490 Del Skrevet 18. juni 2008 Jungel ja. Helt klart! Umuriel bruker tøybleier på sin lille gutt, så har fått litt tips fra henne. Skal bestille noen fra Bleieboden etterhvert, men vi begynner ikke med tøybleier fra dag 1. Må få litt teken på alt annet først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #1491 Del Skrevet 18. juni 2008 Mornings! Eller ettermiddagings ... I går var jeg helt skutt etter hele fire timers fødselsforberedende kurs, så jeg tror jeg la meg altfor tidlig. I hvert fall er jeg fremdeles groggy nå, og jeg mistenker at det er fordi jeg har sovet for mye ... Vel! Kurset var kjempebra. Jeg har jo lest alt jeg har kommet over om fødsel de siste ukene, men likevel var det utrolig nyttig å få ting fortalt av en jordmor, og - ikke minst - en som er jordmor ved det sykehuset hvor jeg skal føde. Etter kurset, som varte tre timer, var det omvisning på barsel (ikke på selve fødeavdelingen, for der var det smekkfullt av fødende kvinner) og på hotellet. Veldig kjekt å ha sett alt en gang, så det ikke blir så fremmed og rart når man kommer neste gang! Men jeg var altså fullstendig utslitt da jeg kom hjem, og hadde skallebank, så jeg fikk bare sett csi og spist litt før jeg stupte i seng ... Det er voldsomt til romstering i magen for tida (med unntak av når vi har ul-time, selvsagt), og det er nesten litt slitsomt. Våkner minst en gang hver natt av hikk eller spark - eller begge deler - og det ødelegger jo nattesøvnen en del. Meeeeeen, det er vel sånn det skal være Nei, skal jeg jobbe litt, da? Får henge i litt, så jeg kan stikke tidlig hjem! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 18. juni 2008 #1492 Del Skrevet 18. juni 2008 Ja, han er en skikkelig slask! Slekter på sin syvsover-far ... Å få en syvsover er vel ikke det aller verste.... Kjenner meg nemlig litt igjen i det... :dåne: Nå har jeg spist 4 (!!!!) kjekser her, og jeg kan love deg at de IKKE innholder bare EN kalori hver... Tror jeg må komme meg i arbeid.... Ha en super dag Lilith!! Håper ryggen din er mer snill med deg om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 18. juni 2008 #1493 Del Skrevet 18. juni 2008 Veldig kjekt med kurs og omvisning selv om det hørtes ut som en lang økt. Vi var på omvisning i går, og skal på kurs i morgen. Nærmer seg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #1494 Del Skrevet 18. juni 2008 Jungel ja. Helt klart! Umuriel bruker tøybleier på sin lille gutt, så har fått litt tips fra henne. Skal bestille noen fra Bleieboden etterhvert, men vi begynner ikke med tøybleier fra dag 1. Må få litt teken på alt annet først. Bleieboden har jeg visst ikke vært innom! *sjekke ut* Vi skal nok også ha et backup-stæsj av vanlige bleier den første tida, ja - tror det er lurt. Vi er også helt åpne for at vi kutter ut hele tøybleiestyret dersom vi synes det er mer pes enn det er verdt. Så vi stresser minst mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 18. juni 2008 #1495 Del Skrevet 18. juni 2008 Bleieboden har jeg visst ikke vært innom! *sjekke ut* Vi skal nok også ha et backup-stæsj av vanlige bleier den første tida, ja - tror det er lurt. Vi er også helt åpne for at vi kutter ut hele tøybleiestyret dersom vi synes det er mer pes enn det er verdt. Så vi stresser minst mulig! Enig i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 18. juni 2008 #1496 Del Skrevet 18. juni 2008 En skikkelig luring han i magen din. Men nå er det jo ikke lenge til dere får treffe han i virkeligheten. Det er mye morsommere, og kan garantere at de ikke sover hele tida da Morsomt å få så mye utstyr i hus. Jammen ikke lenge igjen nå Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #1497 Del Skrevet 19. juni 2008 En skikkelig luring han i magen din. Men nå er det jo ikke lenge til dere får treffe han i virkeligheten. Det er mye morsommere, og kan garantere at de ikke sover hele tida da Morsomt å få så mye utstyr i hus. Jammen ikke lenge igjen nå Ha en fin dag Nei, er vel sjelden man hører noen klage over at babyene sover for mye når de først er ute! Nei, nå nærmer det seg med stormskritt. I natt fikk jeg faktisk litt småangst. Har hatt litt magevondter i det siste (tror det er kynnere - og kanskje hodet som fester seg?) og i natt ble jeg liggende og kjenne på det og tenkte "tenk om det er nå det skjer? tenk om det ikke gir seg og jeg må stå opp og ringe føden også begynner hele balletten?" Og da fikk jeg skikkelig kalde føtter! Følte meg overhodet ikke klar, orket ikke tanken på sykehus og fødsel og ble bare skikkelig nervøs. Men så ga det seg jo, da ... Sprøtt å kjenne litt på angsten, for EGENTLIG gleder jeg meg jo bare! Har fremdeles litt knip i magen til tider, og føler det skjer nye ting nedi der, så mulig noe så smått er på gang. Håper han holder seg inne et par uker til, i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. juni 2008 #1498 Del Skrevet 19. juni 2008 Kjenner til den følelse av kalde føtter. Jeg gleder meg veldig og er litt utålmodig nå, men samtidig så får jeg litt "angst" når jeg får kynnere/maserier... Herlighet, starter det nå?! Liksom Tror det er helt normalt Veldig kjekt med kurs og omvisning da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 19. juni 2008 #1499 Del Skrevet 19. juni 2008 Plutselig ligger vi der midt i det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 19. juni 2008 #1500 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg tenker at jeg sikkert må gå to uker over, så om vår lille gutt plutselig kommer en uke før termin eller noe sånt, får jeg sikkert et lite "sjokk" Skjer det NÅ? Både gleder meg og gruer meg... Men foreløpig tror jeg at jeg har kjeeempegod tid Spennende å kjenne at kroppen begynner å forberede seg da. Er veldig fascinerende med alle prosessene som pågår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå