Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Woho, da ble jeg høygravid i går! :hoppe: Men jeg føler meg ikke spesielt svær ennå ... :klø: Vel, jeg skal vel fremdeles vokse i noen uker :)

------------------------------------------

Var på ny 3d-ul i går, men ville rampungen samarbeide? Neida! Lå med ansiktet så langt ned i magen min som mulig, med hånda klasket oppå ansiktet, og snorksov. Selv om jeg hadde drukket en halv liter kald cola før timen! Jeg tror han gjør det på ert.

Så jeg har fått ny time på mandag. Da skal jeg kjøpe meg cola på BurgerKing - med isbiter i! Det burde vekke ham og få ham til å sprelle litt. Kanskje jeg skal kjøpe en sjokkis også. Ungen SKAL tas bilde av, enten han vil eller ikke! Obsternasig allerede før han er født - jeg gleder meg ikke til han er i puberteten, gitt! :sukk::ler:

:ler::ler: Nå så jeg for meg situasjonen her gitt! Godt synlig personlighet FØR han er født!

GrAttis med å være høygravid da dama=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Høygravid :duskedame:

Jeg synes også at jeg akkurat var høygravid :fnise:

Men makan til luring da... Får håpe dere får et godt bilde på mandag.

Ha en strålende dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er litt av en lurifaks han sønnen din, kan bli noen spennende år dere har foran dere når han har startet på denne måten :ler: Får håpe dere har hellet med dere på mandag!

Også :juhu: for at du er høygravid!! Hvordan er ryggen om dagen?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle! :klem:

Ja, han er en skikkelig luring, denne guttungen! Slekter på sin far ;) Kanskje vi må døpe ham om til Dennis, ja? :ler:

Dette er navnlista så langt:

Amund

Eskil

Eirik

Snorre

Brage

Gard

Også har moroklumpen far lagt til disse:

Svante

Goggen

Per-Bojan

Skooter

BRUNO!!!

Mydadlovesmymum (kanskje litt langt?)

(den siste var jo litt søt, da :rødme:)

Ryggen er slett ikke bra om dagen! :sur: Nå skal jeg faktisk hjem fordi det er død og pine å sitte på kontoret. Det knyter seg skikkelig mellom skulderbladene, og det hjelper ikke uansett hvordan jeg forandrer sittestilling. Det eneste som hjelper er å gå, eller å ligge. Og da er det vanskelig å jobbe, gitt ... Så jeg krever hjemmekontor - da kan jeg i det minste ligge mellom slaga. :tommelopp:

Også har jeg fått urinveisinfeksjon ... :( Er jo vant til å fly på do flere ganger i timen, men i natt var det bare latterlig. Og i dag hadde jeg en sånn brennende følelse i underlivet, og alt føltes "feil". Har hatt en del uvi i mitt liv, så ble fryktelig skeptisk, og fikk levere urinprøve hos legen som konstaterte hvite blodlegemer i prøven og skrev ut resept på antibiotika. Liker ikke å gå på medisiner med baby i magen, men det går vel bra. Alternativet er jo nyrebekkenbetennelse/tidlig fødsel, så ... Men kjipt er det!

Uansett - hjem med meg. :)

Ha en fin dag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Åh, så kjipt med uvi og vond rygg!

Men åh, duuuuu, jeg tror du finner noen bodyer til den lille rakkeren her eller her. Tror det vil falle i smak for dere begge ;)

Hvil deg godt, og ikke stress!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, kjedelig med uvi. Likte ikke helt å gå på antibiotika jeg heller, men ikke så mye annet en kan gjøre med det...

Håper det ordner seg med hjemmekontor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Må le av den obsternastige, sta babyen som nekter å bli tatt bilde av ;)

Huff, kjedelig med uvi og trøblete rygg :klemmer: Håper det blir bedre, fort fort!

:fnise: Lekre navn på den siste listen altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en goood helg. Slapp av i ryggen din. Kjedelig med uvi, men det går over. :klemmer:

Og ja...høygravid! :-D Tenk det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, Lilith :klemmer: Høres kjent ut det ryggvondtet, håper det går fort over sånn som det gjorde hos meg! :jepp:

Og så krysser vi fingrene for at uvi'en forsvinner raskt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! UVI er noe ordentlig dritt! Håpoer jeg slipper det selv i svangerskapet. Har hatt det tidligere, og vil IKKE ha det tilbake! En stor porsjon medfølelse sendes din vei!!

Har en moroklump til samboer du også ja :fnise: Me too...Min foreslo noe så lekkert som "Sjåån Pål" han..(må jo fornorskes må vite) :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Veit jammen ikkje om eg har vore innom dagboka di før, så då er det isåfall på tide å seia hei! :jepp:

Ser at du nærmar deg termin med stormskritt. Spennande! :-D

Så slitsomt det må vera å ha ryggplager, og i tillegg ha fått UVI. Ikkje noko særlig! Håpar du snart blir bedre. :klemmer:

Ønskjer deg ei god helg! :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så kjipt med uvi og vond rygg!

Men åh, duuuuu, jeg tror du finner noen bodyer til den lille rakkeren her eller her. Tror det vil falle i smak for dere begge ;)

Hvil deg godt, og ikke stress!!

Ah, kule nettbutikker! Hehe ... moro med noe litt utenom det helt vanlige. *bokmerke*

Ai, ai, kæpt'n! Jeg har hvilt og stresset ned etter alle kunstens regler i helgen!

Uff, kjedelig med uvi. Likte ikke helt å gå på antibiotika jeg heller, men ikke så mye annet en kan gjøre med det...

Håper det ordner seg med hjemmekontor.

UVI er noe forbanna dritt. Men bedre nå, heldigvis :)

Går fint med hjemmekontor, sa sjefen, så lenge jeg informerer om hvor jeg befinner meg, er det ikke noe problem å jobbe hjemmefra. Heldigvis!

:fnise: Må le av den obsternastige, sta babyen som nekter å bli tatt bilde av ;)

Huff, kjedelig med uvi og trøblete rygg :klemmer: Håper det blir bedre, fort fort!

:fnise: Lekre navn på den siste listen altså! ;)

Ja, rampunge! Men i dag sparker han i vei der inne, så jeg håper han holder seg våken til undersøkelsen. Jeg skal i hvert fall drikke espresso og spise sjokkis for å hjelpe til!

Synes du ikke du ser for deg en liten Skooter? :fnise:

Innom for å ønske deg en goood helg. Slapp av i ryggen din. Kjedelig med uvi, men det går over. :klemmer:

Og ja...høygravid! :-D Tenk det!

Ja, høygravid ... Sprøtt! Og jeg som trodde jeg ville være mye større enn jeg er, og ha mye større problemer med dagligdagse oppgaver. Men nok en gang: ALT ER NORMALT! Ingen graviditet er lik. Får bare slå meg til ro med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
God helg, Lilith :klemmer: Høres kjent ut det ryggvondtet, håper det går fort over sånn som det gjorde hos meg! :jepp:

Og så krysser vi fingrene for at uvi'en forsvinner raskt :Nikke:

Takk :klem: Ryggen slår seg med det samme jeg setter meg ved skrivebordet på jobben. Tror jeg burde fått tilpasset både det ene og det andre, men nå er det jo så kort tid igjen at jeg orker ikke begynne å styre med det ... Går heller hjem når det blir for ille ;)

Bare innom for å ønske deg en riktig god helg!

Håper solen finner din vei :)

Takk! Håper du har hatt en fin helg :)

Ånei! UVI er noe ordentlig dritt! Håpoer jeg slipper det selv i svangerskapet. Har hatt det tidligere, og vil IKKE ha det tilbake! En stor porsjon medfølelse sendes din vei!!

Har en moroklump til samboer du også ja :fnise: Me too...Min foreslo noe så lekkert som "Sjåån Pål" han..(må jo fornorskes må vite) :skratte:

Jeg har vært ganske plaget av uvi tidligere, men av en eller annen grunn har jeg sluppet unna i svangerskapet - til nå :roll: Takk for medfølelse :klem:

Sjåån Pål var nyyyyydelig! Det synes jeg du skal gå for! :ler:

God bedring, Lilith! UVI er noe herk...

Håper du får en riktig så fin helg :)

Takk! Håper du også har hatt en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Veit jammen ikkje om eg har vore innom dagboka di før, så då er det isåfall på tide å seia hei! :jepp:

Ser at du nærmar deg termin med stormskritt. Spennande! :-D

Så slitsomt det må vera å ha ryggplager, og i tillegg ha fått UVI. Ikkje noko særlig! Håpar du snart blir bedre. :klemmer:

Ønskjer deg ei god helg! :)

Koselig at du stikker innom :klem:

Ja, nå er det ikke lenge igjen ... Er veldig, veldig spent! Gleder meg til å treffe ungen.

Ryggen er litt slitsom til tider - masete å ikke finne en god stilling uten å legge seg flatt ned. Men det går vel over :)

God mandag til deg!

Hatt en bra helg? Og ikke minst; Er ryggen noe bedre?

KLEM=)

Hei!

Helgen var bra, med Indy 4 på fredag, bryllupsfest for svogers på lørdag og total avslapping, sushi (maki) og Rocky Horror Picture Show i går. Knall! Den filmen var enda sprøere og morsommere enn jeg hadde trodd. Jeg storkoste meg!

Ryggen er stort sett ok så lenge jeg beveger på meg - det er når jeg sitter mer eller mindre pal i lengre tid - som på kontoret - at den slår seg vrang. Så i dag er den vond igjen :( Men skal stikke tidlig, så jeg holder nok ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag!

Fin helg, som jeg beskrev rett over her. Føler meg forsåvidt uthvilt i dag, til tross for dårlig søvn i natt, men var utrolig lite klar for jobb i morges. Men jeg er her! Nytt forsøk på 3d-ul i dag, så jeg stikker tidlig, tenkte jeg. Har time kvart på ett og gidder ikke dra tilbake på kontoret etterpå, drar heller ned til byen og shopper de siste babytingene :lur: Kjæresten slutter også tidlig i dag, så vi gjør unna ærendene sammen :)

Håper, håper, HÅPER ungen er våken og opplagt til timen i dag! NÅ sparker han til den store gullmedaljen, men han snorker vel når klokka nærmer seg ett igjen ... *sukk* Vel, jeg skal "hjelpe til" alt jeg kan med espresso og sjokkis før timen ...

Ha en fin dag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL i dag.

Ei venninne av meg var på UL nylig. Fikk vann med masse suketter i, og etterpå et glass isvann. Så var det å vente litt og se om noen reagerte, og det var det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...