Gjest Indo Skrevet 28. mai 2008 #1421 Del Skrevet 28. mai 2008 Så spennende det blir med 3d UL imorra da!! Venter i spenning på oppdatering om arivingen fremdeles er gutt, eller om ting har forandret seg! Holder en knapp på gutt jeg da=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. mai 2008 #1422 Del Skrevet 28. mai 2008 Har du fått roser av mannen? Så koselig da! :juhu: for 3d-ultralyd! :-D Bare ikke gjør som meg, jeg drakk cola før ultralyden for at han skulle være våken, men det hadde litt feil effekt siden han var så urolig at bildene ble uskarpe... Håper han (?)ikke er sjenert nå da da! :juhu: Hva er crumble? Hørtes iallfall godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 28. mai 2008 #1423 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Bra at bekkensmertene har gitt seg litt, nå har de å holde seg borte! Når det gjelder vondt ved navlen, så har jeg lest om flere som har hatt det. Tror det er vanlig, men vet ikke hvorfor. Kanskje det kjennes ekstra godt at huden strekkes der? for 3D-ul i morgen, jeg er så spent på oppdatering! :-D Endret 28. mai 2008 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #1424 Del Skrevet 29. mai 2008 Da har vi vært på 3d-ul Legen var kjempeflink og alt så ut til å være bra med den lille. Lå innenfor normalen på alle mål og slikt. Legen mente at lårbeinet var langt, men det skjønte vi ikke noe av for hverken jeg eller kjæresten er spesielt langbeinte - snarere tvert i mot! Utrolig rørende å se 3d-bilder av ungen før den blir født. Vi ble helt satt ut, begge to. Dessverre ble ikke bildene så bra, så vi skal tilbake om et par uker og se om vi får bedre bilder da. Bra service, men vi synes egentlig vi fikk full uttelling i dag likevel, vi I tillegg fikk vi vite kjønn, og det er ikke tvil - vi venter en gutt! Ikke at det spilte så stor rolle, men var veldig greit å få bekreftet kjønnet, synes vi. Og kjæresten er så kry, så kry over sønnen sin! Søtt å se hvor rørt han blir av disse babygreiene - fine kjæresten min! :rødme: For en fin start på dagen! :-D Og jeg har like godt tatt meg en hjemmedag, så nå skal jeg pusle rundt i leiligheten og gjøre litt husarbeid og sånt før jeg skal treffe ei venninne til kaffe etter jobb. Deilig! Hadde jeg hatt penger skulle jeg shoppet litt også - da hadde dagen blitt perfekt Men jeg klager ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 29. mai 2008 #1425 Del Skrevet 29. mai 2008 Så koselig med 3-D UL da!! Gratulerer med en Godt dere nå ikke trenger å bekymre dere for noe jentenavn Fine mannen du har da Skjønner godt at dere gleder dere ...nå tror jeg det ble mange smileyer her du.... Hmft! Ha en super dag, og kos deg masse. Ikke stress for mye ...tusler tilbake til bøkene mine jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. mai 2008 #1426 Del Skrevet 29. mai 2008 Så fint at alt sto bra til og at dere fikk bekreftet at det var en liten gutt :rødme: Så bra at dere får ny time siden bildene ikke ble så bra, men det viktigste var jo at alt så ut til å være i sin skjønneste orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 29. mai 2008 #1427 Del Skrevet 29. mai 2008 Åh så koslig da=) Vi venter i spenning til fødselen vi..Regner jo med at det kommer ut en liten gutt, men vet jo aldri siden jordmora ikke var 100% sikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 29. mai 2008 #1428 Del Skrevet 29. mai 2008 Å så gøy å få se lillenurket igjen og å få bekreftet kjønnet. Jeg skulle gjerne vært på UL hver uke jeg. Foreslo for mannen at vi skulle kjøpe oss en sånn UL-maskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 29. mai 2008 #1429 Del Skrevet 29. mai 2008 Må være fantastisk å ha sett lillegutten på 3D-ul. Godt med en hjemmedag vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 29. mai 2008 #1430 Del Skrevet 29. mai 2008 Så godt å få det bekreftet! Og veldig bra service at dere får sjansen til å få bedre bilder senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 29. mai 2008 #1431 Del Skrevet 29. mai 2008 Så bra at dere fikk vite kjønnet. Og veldig bra service. Dere får sikkert noen flotte bilder som også kan rammes inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. mai 2008 #1432 Del Skrevet 30. mai 2008 Ha en fin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 30. mai 2008 #1433 Del Skrevet 30. mai 2008 Godt å høre at 3D-UL'en gikk så fint, og at dere fikk bekreftet at det var en fin og frisk liten gutt :-D Synes dere har fine navnalternativ, det blir spennende å se hva han ser ut som når han dukker opp! Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 30. mai 2008 #1434 Del Skrevet 30. mai 2008 Bare innom for å ønske deg en riktig god helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. mai 2008 #1435 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Så gøy at det ble så vellykket på 3d-ultralyden, og at dere fikk bekreftet at det er en liten ! :-D God helg! Endret 30. mai 2008 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #1436 Del Skrevet 2. juni 2008 Så koselig med 3-D UL da!! Gratulerer med en Godt dere nå ikke trenger å bekymre dere for noe jentenavn Fine mannen du har da Skjønner godt at dere gleder dere ...nå tror jeg det ble mange smileyer her du.... Hmft! Ha en super dag, og kos deg masse. Ikke stress for mye ...tusler tilbake til bøkene mine jeg..... :-D Var kjempegøy med 3d-ul! Gleder meg allerede til vi skal tilbake! Ha en fin dag, du også Så fint at alt sto bra til og at dere fikk bekreftet at det var en liten gutt :rødme: Så bra at dere får ny time siden bildene ikke ble så bra, men det viktigste var jo at alt så ut til å være i sin skjønneste orden. Kjæresten er helt på styr etter at han fikk vite sikkert at det er en gutt Absolutt viktigst at alt er i orden med den lille! Åh så koslig da=) Vi venter i spenning til fødselen vi..Regner jo med at det kommer ut en liten gutt, men vet jo aldri siden jordmora ikke var 100% sikker.. Nei ... det var det som gjorde at vi ble litt sprø. Vi kalte ham "han", men måtte korrigere oss selv av og til i tilfelle det var ei jente ... Så da sjekket vi like godt en ekstra gang. Pluss at det var ålreit å få den medisinske sjekken ettersom vi ikke var så fornøyde med ultralyden i uke 18 Å så gøy å få se lillenurket igjen og å få bekreftet kjønnet. Jeg skulle gjerne vært på UL hver uke jeg. Foreslo for mannen at vi skulle kjøpe oss en sånn UL-maskin Ja, det hadde vært noe! Jeg blir heller aldri lei av å se den lille ... Må være fantastisk å ha sett lillegutten på 3D-ul. Godt med en hjemmedag vil jeg tro. Ja! Og ja! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #1437 Del Skrevet 2. juni 2008 Så godt å få det bekreftet! Og veldig bra service at dere får sjansen til å få bedre bilder senere Ja, det var veldig bra service, synes jeg! Morsom fyr, han som tok ultralyden - østeuropeer, tror jeg? I hvert fall nevnte han (skrøt han av?) at han hadde jobbet i London, med en av verdens beste fødselsleger eller noe sånt, og at denne fyren faktisk var han som dro i gang den BBC-serien om livet i mors mage som jeg tilfeldigvis så her for et par år siden og syntes var så nydelig! Morsomt! Og erfaringen fra London var det ingenting å si på - denne legen på Majorstuaklinikken var veldig flink Så bra at dere fikk vite kjønnet. Og veldig bra service. Dere får sikkert noen flotte bilder som også kan rammes inn. Ja! Han sa, legen, at "dette blir det første bildet til familiealbumet!" Men det blir det ikke, da, for vi har jo bilder fra uke 14 og 18 som skal inn før 3d-bildene ... Ha en fin fredag Du har blitt mamma siden du skrev denne meldingen til meg ... :rødme: Tenk det! Håper du har en fin dag med småen Godt å høre at 3D-UL'en gikk så fint, og at dere fikk bekreftet at det var en fin og frisk liten gutt :-D Synes dere har fine navnalternativ, det blir spennende å se hva han ser ut som når han dukker opp! Håper du får en fin helg Ja, hvem er det som kommer ut, mon tro? Det blir kjempespennende! Bare innom for å ønske deg en riktig god helg!!! Takk! Så gøy at det ble så vellykket på 3d-ultralyden, og at dere fikk bekreftet at det er en liten ! :-D God helg! Ja, veldig greit å få det bekreftet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #1438 Del Skrevet 2. juni 2008 Jess ... Da er det mandag igjen. Men for en helg det har vært! Fredag kveld tilbragte jeg på sofaen, og det var akkurat det jeg trengte da. Lørdag kjøpte vi først en vifte til soverommet så jeg ikke skal smelte bort i disse tropenettene, også gikk vi en tur i frognerparken. På kvelden var vi invitert bort til et vennepar av oss i Årnes, og det var superhyggelig å sitte i hagen deres og spise litt mat og skravle helt til myggen kom - da pakket vi sakene våre og hoppet på toget hjem I går, søndag, pakket vi piknikkurven og dro til Bygdøy sjøbad. Fant oss en plass på brygga og bare slanget oss i sola i en 3-4 timer og spiste lunsj, leste avis og så på folk. Så ruslet vi hjemover. Skikkelig tur! Tror vi brukte en time, ca, men vi spurtet ikke akkurat heller, da. Kjente det godt i bekkenet da jeg kom hjem likevel ... Kjæresten dro på fotballkamp (og kom slukøret hjem utpå kvelden), mens jeg fikk et snarbesøk av mamma og pappa og bikkja. Koselig! Alt i alt en superfin helg! Håper på mange flere sånne før arvingen melder sin ankomst - og etter, forsåvidt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 2. juni 2008 #1439 Del Skrevet 2. juni 2008 Så bra Ønsker deg en fin uke også! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. juni 2008 #1440 Del Skrevet 2. juni 2008 Herlig med en så bra helg, dere har like fint vær i din del av landet også? Dumt spørsmål, da jeg tror jeg vet at det er det Håper du har en fin og -fylt mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå